|

معرفی استایل ولنتاین

ولنتاین داره میرسه و نمیدونی هنوز چی باید بپوشی؟ معرفی چندتا پالتو و استایل برای روز عشق

استایل ولنتاین

بدون شک در روز ولنتاین، افراد سعی می‌ کنند در برابر شخص مورد علاقه‌شان بهترین باشند. یکی از مواردی که در این روز باید توجه زیادی به آن…

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ولنتاین یکی از روزهای مهم در سال است که روز عشق نام دارد، در این روز همه عشاق به دیدن هم می روند و برای همدیگر هدیه هایی را برای نشان دادن علاقه خود می برند. ریشه این جشن که امروز شیرین و رومانتیک برگزار می‌ شود، بسیار تلخ است و به ماجرای کشیشی کاتولیک بر می‌ گردد که توسط امپراتور کلودیوس دوم در حدود سال 270 پس از میلاد کشته شد. امپراتور که عقیده داشت مردان مجرد سربازان بهتری نسبت به مردان متاهل هستند، ازدواج را برای مردان جوان غیر قانونی اعلام کرد. کشیش ولنتاین که از این بی عدالتی مطلع شد از فرمان امپراتور سرپیچی کرد و به طور مخفیانه مراسم ازدواج عشاق را انجام می‌ داد. زمانی که اقدامات ولنتاین به گوش امپراتور کلودیوس رسید دستور قتل کشیش را داد و از آن زمان به بعد این روز به گرامیداشت فداکاری ولنتاین برای عشق در بسیاری از کشورهای جهان با مذاهب مختلف جشن گرفته می‌ شود. بدون شک در روز ولنتاین، افراد سعی می‌ کنند در برابر شخص مورد علاقه‌شان بهترین باشند. یکی از مواردی که در این روز باید توجه زیادی به آن ‌شود، لباس و ظاهر است. برای مثال یک پالتو قرمز می تواند گزینه مناسبی باشد اگر بسیار هوشمندانه ست شود.

پس اگر هنوز نمی دانید برای این روز زیبا چه لباسی را باید بپوشید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های مناسب برای این روز آشنا شوید.

استایل ولنتاین

استایل ولنتاین

ست پالتو قرمز و رنگ آبی؛ اینجوری نمیتونه ازت چشم برداره!

اگر بخواهیم در مورد رنگ عشق صحبت کنیم، اولین رنگی که به ذهن بیشتر افراد می‌ رسد قرمز است. از این رو، لباسی به رنگ قرمز تماما نمایانگر شور و حال عشق است و می‌ تواند انتخاب خوبی برای روز ولنتاین باشد. پس انتخاب آیتم اصلی که معلوم است شما باید از یک پالتو قرمز بپوشید، حال اگر می خواهید استایلی کامل و جذاب داشته باشید به طوری که عشق تان نتواند از روی شما چشم بردارد بهتر است که برای آیتم های مکمل رنگ آبی تیره یا نفتی را انتخاب کنید. برای مثال شال آبی با کیف و کفش همرنگ با شال می تواند برای شما استایلی فراموش نشدنی را رقم بزند.

استایل ولنتاین

استایل ولنتاین

قرمز و صورتی بپوشید؛ یک دلبر واقعی باشید

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم رنگ اصلی روز ولنتاین رنگ قرمز است به طوری که جدا از استایل بر روی کادوها و تزئینات این روز ار رنگ قرمز استفاده می شود. البته توجه داشته باشید که تنها پوشیدن لباس قرمز نمی‌تواند بهترین استایل را برای ولنتاین بسازد، در نتیجه شما بهتر است از یکی از مکمل های رنگ قرمز برای ست کردن پالتو قرمز خود کمک بگیرید و این قطعا رنگی به جز صورتی نیست. شما می توانید شلوار، کیف و کفش یا اکسسوری های استایل خود را صورتی انتخاب کنید و در روز عشق بیشتر از بقیه سال دلبری کنید.

استایل ولنتاین

استایل ولنتاین

پالتو قرمز رابا مشکی ست کنید؛ شیک و رسمی به دیدار عشقتان بروید

برای داشتن لحظه‌ های ماندگار و پرخاطره در روز ولنتاین، بهتر است برنامه‌ ریزی دقیقی داشته باشید. از انتخاب مکان قرار تا استایل لباس ولنتاین، همه و همه در کیفیت قرار شما تاثیر گذارند. بدون شک با اندکی سلیقه و توجه به نکات استایلینگ لباس ولنتاین، می‌توانید استایلی شیک و جذاب داشته باشید. پس اگر می خواهید استایلی زیبا و شیک را درکنار عشقتان تجربه کنید بهتر است یک پالتو قرمز به تن کنید و برای ست کردن از آیتم های مکمل مشکی کمک بگیرید. در این حالت اگر آیتم های استایل را کلاسیک انتخاب کنید قطعا استایلی رسمی و شیک خواهید داشت. در آخر هم می‌توانید از اکسسوری های جذاب و شیک همچون گوشواره، گردنبند و دستبند نیز برای استایل ولنتاین کمک بگرید تا ظاهر جذاب تر داشته باشید.

استایل ولنتاین

استایل ولنتاین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها