|

بررسی استایل مینا مختاری

استایل شیک و الگانت مینا مختاری؛ همسر بهرام رادان هم یه پا جیرانِ واسه خودش!

مینا مختاری

مینا مختاری همسر، بهرام رادان بازیگر معروف سینما است که در عرصه مد و فشن فعالیت داشته و از بزرگترین مزون داران و طراحان لباس در تهران است.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مینا مختاری همسر بهرام رادان بازیگر معروف و به نام سینمای ایران است و از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته و با تمامی مدل‌ های مطرح و معروف جهان آشنا بوده و فشن شو های خارجی را مشاهده کرده است. او بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان، در کلاس های متعددی ثبت نام نمود و به صورت حرفه‌ ای فعالیت خود را در فشن و مد آغاز کرد و توانست برند خود را راه‌اندازی کند.  این روزها شاهد عاشقانه بهرام رادان در سریال جیران هستید، شاه عاشقی که برای معشوق می سراید و می نوازد. گرچه این عاشقانه در دل تاریخ اتفاق افتاده اما بازیگر نقش ناصرالدین شاه عاشقانه ای را در واقعیت نیز رقم زده و خبر ازدواجش را منتشر ساخته است. در سیزده بدر سال 1401 بهرام رادان و خانم مینا مختاری با انتشار ویدئویی مشترک در صفحات شخصی خود این خبر را تایید و منتشر کردند. اگر بخواهیم یک نگاه کلی به استایل شخصی این طراح لباس خانم بیاندازیم باید بگوییم او در کل کمی از سبک ماکسیمال و کمی هم کلاسیک برای انتخاب لباس های خود کمک می گیرد ولی غالبا الگانت می پوشد.

مینا مختاری علاوه بر اینکه یکی از طراحان لباس و مد معرف است به دلیل استایل ها و لباس هایی که می پوشد بسیار محبوب است. در ادامه این مقاله با چندتا از استایل های شیک و جذاب مینا مختاری آشنا خواهید شد.

مینا مختاری

مینا مختاری

استایل قرمز و جذاب مینا مختاری در کنار ناصر الدین شاه

همسر بهرام رادان بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که در عرصه مدلینگ و فشن حضور داشته و به عنوان بلاگر فعالیت دارد و از بزرگترین طراحان لباس در تهران است. او صاحب مزونی به نام میمو است که در آن مانتوهای طراحی شده توسط خود را به فروش می رساند. در یک سری از فتوشات هایی که مینا مختاری از خود منتشکر کرده بود یک مانتو قرمز و پترن ار به تن کرده بو که ترکیبی از الگانت و ماکسیمال را با هم می توانید در این استایل ببینید. این طراح لباس آیتم های مکمل را در این استایل سفید انتخاب کرده بود و بسیار هوشمندانه از اکسسوری های قرمز استفاده کرده بود که این اکسسوری ها باعث جذابیت چندین برابر استایل او شده بودند.

مینا مختاری

مینا مختاری

استایل مشکی و بنفش مینا مختاری؛ الگانت و شیک پوش

اگر بخواهیم به بررسی استایل های این طراح لباس معروف بپردازیم باید بگوییم که تمام استایل های او بسیار زیبا و شیک هستند ولی اگر بخواهیم به یکی از منحصربفرد ترین استایل های او اشاره کنیم استایل الگانت و مشکی بنفش او است که بسیار سر و صدا به پا کرده است. مینا مختاری همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم الگانت و شیک پوش است پس در این استایل هم می توان به راحتی ردپای این سبک را مشاهده کرد. او یک کت و شلوار سیاه به تن کرده بود و کمربند پهن و طرح دار بنفشی رو کتش بسته شده بود که با حاشیه شال روی سرش ست بود.

مینا مختاری

مینا مختاری

استایل مشکی و ماکسیمال مینا مختاری؛ خود خود جیرانه اینجا

یکی از استایل های خاص و متفاوت مینا مختاری که در شبکه های مجازی بسیار سر و صدا به پا کرد و مورد انتقاد قرار گرفت در حدی که در بسیاری از سایت ها و پیج ها آن را لباس خواب خطاب کردند همین استایل زیبایی است که در تصاویر پایین می توانید مشاهده کنید. یکی از ویژگی های خوب در این طراح لباس این است که او لباس و سبک استایل خود را جسورانه انتخاب می کند و با اعتماد به نفس تمام آن ها را تن می کند، شما این ویژگی مثبت را در تمام استایل های او خواهید دید.جالب است که بدانید همسر بهرام رادان برای این استایل خود یک کت و شلوار طرح دار را با یک مینی اسکارف توپ توپی ست کرده بود و برای کفش از صندل های مشکی کمک گرفته بود. یکی از ویژگی های دیگر ماکسیمال بودن این استایل استفاده از اکسسوری و زیروآلات پر زرق و برق و درشت است که بسیار جلب توجه می کند.

مینا مختاری

مینا مختاری

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها