|

انواع پالتو مجلسی

معرفی استایل های کلاسیک با پالتو مجلسی؛ تو زمستونم میتونید شیک و لوکس برید مهمونی!

پالتو مجلسی

فصل زمستان فصل فوق العاده ای است برای خوش پوش بودن، شما در این فصل می توانید لباس هایتان را با هم ترکیب کنید و استایلی لوکس را ایجاد کنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- زمانی که صحبت از فصل های پاییز و زمستان می شود اولین چیزی که به ذهن هر کسی خطور می کند سرما و سردی هوا است پس زمان آن رسیده که در خصوص استایل زمستانی با پالتو در این مقاله صحبت کنیم البته به لباس های دیگری هم خواهیم پرداخت زیرا هر آیتم اصلی از استایل شما نیاز به آیتم های مکمل دارد. خیلی از خانم ها تصور می کنند که در فصل های سردی مانند پاییز و زمستان نمی توانند استایل های شیک و مجلسی زیبایی داشته باشند زیرا لباس های این فصل ها معمولا دارای طراحی های پفی و بسیار گرم هستند. این تصور تا حدودی درست است ولی اصلا نیازی نیست که اگر به یک مهمانی رسمی مانند مهمانی شب یلدا دعوت شدید نگران باشید زیرا شما می توانید با شناخت انواع استایل و پالتو مجلسی و لوکس استایل های شیک و کلاسیکی را برای خود رقم بزنید.

اما گاهی پیدا کردن یک استایل شیک زمستانی می تواند کمی دردسرساز باشد زیرا در فصل های سرد سال علاوه بر زیبایی شما باید یک عامل مهم یعنی سردی هوا را نیز ملاک قرار دهید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از شیک ترین استایل های زمستونی با پالتو مجلسی آشنا شوید.

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی

پالتو مزونی بپوشید تا استایلی خاص و خیره کننده داشته باشید

یکی از انواع بالاپوش زمستونی که به زیبایی و لوکس بودن شناخته می شوند پالتوهای مزونی هستند. این پالتوها معمولا دارای طراحی خاص و متفاوتی هستند که در بازار و مراکز خرید هرگز مشابه آنها را نمی توان پیدا کرد، آنها می توانند خیلی ساده ولی همراه با تزئینات پر زرق و برق و لوکس باشند و یا بصورت چین چینی با پارچه های متفاوت طراحی و تولید شوند. از هر کدام از این مدل ها که استفاده می کنید دقت داشته باشید که آیتم های دیگر استایل خود را مانند شلوار و شال را ساده و با رنگ دارای هارمونی انتخاب کنید زیرا اینجوری جلوه و زیبایی پالتو را نگرفته اید و همچنان پالتو آیتم بولد و اصلی استایل شما خواهد بود.

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی

استایل مجلسی رنگی رنگی؛ با پالتوی خود به زمستان روح بدهید

پالتوهای مجلسی معمولا تنوع بالایی دارند ولی ما در این مقاله به خاص ترین و منحربفردترین مدل های آن اشاره خواهیم کرد. برای مثال پالتوهای خز دار با رنگ های خنثی و زمستانی هم جزو این دسته از پالتوها هستند ولی شما با پوشیدن پالتوهای رنگی و مجلسی استایلی خیره کننده تر خواهید داشت. وقتی می خواهید یکی از این دلبرای زمستانی را در استایل خود استفاده کنید به بازی و هارمونی رنگ ها دقت بسیار زیادی داشته باشید زیرا شما می توانید با ترکیب رنگ ها به زیبایی و جذابیت و یا ظاهری زشت و شلخته در استایل خود دست پیدا کنید. پیشنهاد ما برای آیتم های مکمل این نوع پالتو هم استفاده از نوع ساده است.

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی

پالتو کتی و لوکس؛ استایلی کلاسیک و زیبا

پالتوهای کتی همانند مانتوهای کتی یکی از محبوب ترین مدل های بالاپوش برای خانم ها هستند و جالب است که بدانید این نوع از پالتو یا مانتو همیشه ترند بوده و نیازی به نگرانی برای دمده شدن آنها نخواهید داشت. این نوع پالتوها معمولا قد کوتاهی دارند در نتیجه چه از نوع ساده و چه نوع کمردار و لوکس آنها استفاده می کنید بهتر است یک شلوار جذب و یا لگ چرمی مشکی به تن کنید و برای جذابیت بیشتر چکمه و یا بوت های بلند خود را که تا بالای زانو آمده اند را پا کنید و از استایل لوکس و کلاسیک خود لذت ببرید.

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی

پالتو مشکی مجلسی با تزئین چرم یا جیر؛ مدرن و دوست داشتنی

یکی دیگر از انواع پالتو که ظاهری شیک و لوکس دارد نوع مشکی و ترکیبی آن با چرم و یا خرج کارهای پوست ماری، پلنگی و یا طرح های اینچنینی است. این طرح ها جزو لوکس ترین طرح ها در دنیای مد و فشن هستند و در هر آیتمی که از آنها استفاده شود آن آیتم را تبدیل به یک زیبای دوست داشتنی می کنند. جالب است که بدانید این نوع پالتوها گران قیمت تر از پالتوهای ساده و یا نوع های دیگر هستند، که دلیل این گرانی هم بالا بودن قیمت پارچه های چرم، پلنگی، پوست ماری و یا دارای پترن است. 

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها