|

تفاوت BB کرم و CC کرم

تفاوت بی‌بی کرم و سی‌سی کرم؛ میدونی کدوم یکی از این کرم ها برای پوستت مناسبه؟

 کرم و CC کرم

کرم‌ های آرایشی انواع مختلفی دارند که BB و CC دو تا از محبوب ترین های آن ها هستند، این کرم ها می‌توانند به شکل متفاوتی روی پوست عمل کنند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از سوال های رایج بیشتر خانم ها در زمینه آرایش پوست این است که کدام کرم برای پوست آن ها مناسب است؟ و یا اینکه در دنیای کرم های مختلف آرایشی هر کدام چه فرقی با نوعی دیگر دارند. هر یک از این کرم‌ ها می‌ توانند به شکل متفاوتی عمل کنند و تاثیر منحصر به‌ فردی روی پوست بگذارند. جالب است که بدانید در میان انواع کرم‌ ها، سی سی، دی دی و بی بی کرم بسیار مشهور و پرطرفدار هستند. پس قبل اینکه کرم آرایشی را خریداری کنید بهتر است با انواع این کرم ها آشنا شوید و آگاه باشید که کدام یک برای شما مناسب تر است زیرا معمولا کرم های آرایشی قیمت های بالایی دارند و خرید نا آگاهانه منجر به صرف هزینه اشتباه می شود. BB و CC کرم ها به عنوان محصولات چند منظوره بهترین گزینه برای ساده کردن روند انجام روتین پوستی روز شما به حساب می‌ آیند، چرا که با استفاده از این محصولات در پول، وقت و حتی فضای روی میز آرایشتان صرفه‌ جویی می‌ شود.

در واقع می توان گفت این کرم ها به شما برای پنهان کردن نقص‌ های احتمالی و داشتن چهره‌ ای یکدست و شفاف کمک می‌ کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با تفاوت BB کرم و CC کرم آشنا شوید.

تفاوت BB کرم و CC کرم

تفاوت BB کرم و CC کرم

بی بی کرم چیست؟ مراقب پوست خود باشید

BB کرم مخفف کلمه Blemish Balm یا Beauty Balm است. بی بی کرم ابتدا در دهه 1960 در آلمان توسط یک متخصص پوست برای محافظت از پوست بیماران خود پس از لایه‌ برداری صورت و جراحی فرموله شد. 30 سال بعد، این محصول دوباره در بازار کره معرفی شد و این بار نه تنها در کره، بلکه در سراسر قاره آسیا نیز به شدت مورد توجه قرار گرفت تا جایی که همه دوست داشتند از این محصول استفاده کنند. از جمله مزایای بی بی کرم می‌توان به خاصیت ضد آفتاب، آبرسانی و کنترل برق پوست، بسته به اینکه چه فرمولی در آن به کار رفته است اشاره کرد. در نتیجه از آنجایی که این کرم دارای چند کارایی بصورت هم زمان است به آن کرم چند منظوره نیز گفته می شود. شما می توانید این کرم را جایگزین ضدآفتاب روزانه‌ خود کنید، زیرا با ترکیباتی مانند میکا باعث ایجاد پوستی صاف و درخشان می‌ شود و در عین حال پوشانندگی و مرطوب‌ک نندگی بالایی هم دارد.

تفاوت BB کرم و CC کرم

تفاوت BB کرم و CC کرم

سی سی کرم چیست؟ حرفه ای تر آرایش کنید

سی سی کرم‌ ها از جمله کرم‌ های جدید و بسیار پر طرفداری هستند که مصرف آن‌ ها در میان خانم‌ ها رایج است‌. قدرت پوشانندگی کرم سی سی را می‌ توان در دسته ضخیم و سنگین قرار داد که جایگزین خوبی برای کرم‌ پودر است. در نتیجه اگر به دنبال آرایشی حرفه ای و کرمی با قدرت پوشانندگی بالا هستید بهتر است به جای بی بی کرم سی سی کرم را انتخاب کنید. این کرم می تواند لک‌ ها، جوش‌ ها و بسیاری از نواقص صورت را بپوشاند. مهم‌ ترین ویژگی درباره سی سی کرم‌ ها این است که به خوبی از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می‌ کند، پس از این نظر می‌ تواند جایگزین خوبی برای ضد آفتاب هم باشد.

تفاوت BB کرم و CC کرم

تفاوت BB کرم و CC کرم

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم ها در چیست؟ آگاهانه خرید کنید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم کرم سی سی خواص پوشانندگی بسیار قوی دارد و به خوبی جایگزین کرم پودر می‌ شود، در نتیجه این کرم‌ ها می‌ توانند پوست شما را یکدست و زیبا کنند. اما در کرم‌ های بی بی، قدرت پوشانندگی آنقدرها قوی نیست و به خاطر بافت بسیار نرم، در بسیاری از موارد، سیاهی زیر چشم و یا جوش‌ ها به خوبی ‌پوشانده نمی‌ شوند. یکی دیگر از تفاوت های این دو کرم با هم این است که سی سی کرم ها به دلیل وجود فرمولاسیون خاص آبرسان قوی تری هستند در حالی که بی بی کرم ها به خاطر وجود رنگدانه گاها موجب خشکی پوست می‌ شوند.

تفاوت BB کرم و CC کرم

تفاوت BB کرم و CC کرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها