|

با پالتو چهارخونه چه شالی سر کنیم؟

با پالتو چهارخونه اینجوری روسری سر کن؛ زمستون و شیک گذروندن کار هر کسی نیست!

استایل با پالتو چهارخونه

پالتوهای زنانه از جمله لباس های زمستانی هستند که در طرح ها و سبک های مختلفی هر ساله توسط طراحان مد، ترندهای جدیدی از آن روانه بازار می گردد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پالتوهای زنانه از جمله لباس های گرم و زمستانی هستند که در طرح ها و سبک های مختلفی هر ساله توسط طراحان مد، ترندهای جدیدی از آن روانه بازار می گردد. اگر شما هم جزو بانوان ترند پوش و خوش استایل هستید و می خواهید زمستان امسال را شیک و مدرن بگذرانید و یا جسارت انتخاب و پوشیدن لباس های خاص را دارید می توانید یک پالتو چهارخونه را خریداری کنید. پالتوهای چهارخونه دو نوع چهارخونه ریز و چهارخونه درشت تقسیم می شوند. به عنوان یک قانون ثابت مانتو چهارخونه ریز مناسب اندام های درشت و خانم های چاق است و چهارخونه های درشت هم مناسب خانم های ریزنقش با اندام های لاغر هستند. پس اگر می خواهید با پالتو خود یک استایل بی نظیر خلق کنید حتما باید این نکته را رعایت کنید و گرنه حتما نتیجه دلتان را می زند. خب حال که می دانید کدام نوع چهارخونه برای شما مناسب است بهتر است که از استایل کردن و ست کردن آن هم آگاه باشید زیرا اگر پالتو خود را درست انتخاب کنید ولی در ست کردن آن با شال، روسری یا شلوار تصمیم درست نگیرید استایل زیبایی نخواهید داشت.

در نتیجه وقتی یک پالتو خاص را انتخاب می کنید بهتر است که بدانید با چه آیتم هایی می توانید آن را بپوشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند مورد از شال و روسری برای ست کردن با پالتو چهارخونه آشنا شوید.

شال برای پالتو چهارخونه

شال برای پالتو چهارخونه

با پالتو چهارخونه مینی اسکارف سر کنید؛ شیک و عروسکی به دل زمستان بزنید

پالتوهای چهارخونه به دلیل داشتن رنگ های زیاد در پترن خود  در کل ظاهر شلوغی دارند، پس بهتر است با آیتم های ساده و مینیمال ست شوند. در این حالت استفاده از مینی اسکارف ها گزینه مناسب تری نسبت به روسری های قواره دار و بزرگ هستند زیرا مینی اسکارف ها علاوه بر اینکه زیبا و جذاب هستند بر روی شانه های شما نمی افتند و در نتیجه باعث خلوت تر دیده شدن ظاهر شما خواهند شد. برای انتخاب رنگ مینی اسکارف هم نیز بهتر است از یکی از رنگ ها داخل پالتو خود کمک بگیرید تا ست زیبا تری را داشته باشید.

شال برای پالتو چهارخونه

شال برای پالتو چهارخونه

شال ساده  تک رنگ سر کنید؛ استایلی ساده و خانومانه

اگر نمی خواهید یک پالتو چهارخونه کلاسیک و عروسکی به تن کنید یا قصد رفتن به مهمانی را ندارید بهتر است یک شال ساده و تک رنگ را برای ست کردن با پالتو خود انتخاب کنید. برای مثال یک پالتو چهراخونه آجری را با یک شال آجری و ساده و شلواره هم رنگی ست کنید و استایلی شیک را تجربه کنید. یکی از ویژگی های پالتو چهارخونه این است که به تنهایی به اندازه ای در استایل شما جذابیت و گیرایی ایجاد می کند که دیگر نیازی به انتخاب آیتم های مکمل و اکسسوری های شلوغ و طرح دار نمی ماند.

شال برای پالتو چهارخونه

شال برای پالتو چهارخونه

به جای شال و روسری کلاه سر کنید؛ زمستان را مدرن بگذرانید

اگر می خواهید استایلی متفاوت و خاص را تجربه کنید بهتر است به جای شال و روسری از انواع کلاه برای پالتو چهارخونه خود استفاده کنید. البته قبل از انتخاب کلاه یا شال گردن برای استایل خود بهتر است که به سبک استایل خود انتخاب کنید برای مثال اگر یک شکت کژوال به تن دارید می توانید از کلاه های نقاب دار و اسپرت هم استفاده کنید ولی اگر پالتو چهارخانه شما کتی یا کلاسیک است بهتر است از کلاه های فرانسوی و یا خزدار استفاده کنید تا استایلتان از حالت رسمی و خانومانه خود خارج نشود.

شال برای پالتو چهارخونه

شال برای پالتو چهارخونه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها