|

انواع استایل با شلوار سبز

چند ایده برای ست کردن شلوار سبز؛ استایلتو با شلوارهای رنگی جذاب و دلبر کن!

شلوار سبز و با چیا بپوشیم؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که ست کردن لباس‌ ها با شلوارهای رنگی بسیار دشوار است. در حالی که شلوارهای سبز به سادگی در استایل ست می‌ شوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بسیاری از افراد بر این باور هستند که ست کردن لباس‌ ها با شلوار سبز و یا شلوارهای رنگی بسیار دشوار است. اما این باور اشتباه است زیرا شلوارهای سبز نه تنها به سادگی در استایل ست می‌ شوند بلکه یکی از اعضای قدرتمند استایل هم به شمار می‌روند. در کل هماهنگ کردن رنگ لباس ها با یکدیگر از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما با اصول ست کردن لباس هایتان آشنا باشید خوش استایل و شیک پوش تر به نظر می رسید. شما با یادگیری ترفندهای ست کردن شلوارهای رنگی می توانید از شر پوشیدن شلوارهای تیره و تکراری رها شوید و رنگ و روح تازه ای به استایل خود بدهید. چه رنگ شلوار شما سبز زمردی باشد و چه رنگ مریم گلی سرد، سبز با طیف وسیعی از رنگ های دیگر به خوبی می شود و ترکیب رنگی بی نظیری می سازد.

پس با توجه به اینکه دامنه رنگ سبز بسیار گسترده است، همیشه باید در نظر داشته باشیم که چه زمانی از سال است و یا چه گزینه هایی در دسترس است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا چندتا از زیباترین استایل های شلوار سبز آشنا شوید.

شلوار سبز

شلوار سبز

شلوار سبز و رنگ مشکی؛ جذاب و رسمی

یکی از رنگ هایی که به راحتی با رنگ سبز ست می شود و به استایل شما سبک رسمی و شیک می بخشد رنگ سیاه است. شما می توانید یک مانتوی مشکی کتی و یا بلند به همراه شلوار سبز مام استایل خود بپوشید و از استایل بی نظیر و تابستانی خود لذت ببرید. البته اگر قصد پوشیدن مانتوی هم رنگ شلوار خود هم دارید مشکلی پیش نمی آید می توانید از شومیز و شال مشکی به همراه آیتم های اصلی استفاده کنید. در استایل های این چنینی می توان از اکسسوری و یا کیف و کفش های سبز برای ایجاد جذابیت بیشتر استفاده کرد، البته همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم در انتخاب رنگ سبز حتما به فصل و رنگ پوست خود دقت کنید.

شلوار سبز

شلوار سبز

شلوار سبز و رنگ سفید؛ استایلی اصیل و زیبا

رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که به راحتی در تمامی استایل ها قابل استفاده است و به محض استفاده به شما ظاهری مرتب و زیبا می بخشد. اگر جزو افرادی هستید که در انتخاب لباس هوشمندانه ولی مطمئن عمل می کنید و اهل ریسک و انتخاب لباس های رنگی رنگی نیستید بهترین گزینه برای شما به همراه شلوار سبز مانتو سفید است. مانتو سفید مانتویی است که با رنگ های تیره ترکیب رنگی زیبایی می سازد، در نتیجه سعی کنید در استایل های این چنینی از شلوارهای سبز تیره یا زمردی استفاده کنید تا با تضاد رنگی بین شلوار  و مانتو زیبایی ایجاد کرده باشید.

شلوار سبز

شلوار سبز

استایل مونوکروم سبز؛ سرتا پا سبز پوش مثل بهار

سبک مونوکروم یکی از جذاب ترین سبک های لباس پوشیدن است ک شامل استفاده از یک رنگ می شود. البته در استایل های مونوکروم از طیف های دیگر رنگ انتخابی هم می توانید استفاده کنید در نتیجه نگران محدودیت و بسته بودن دستتان برای ست کردن آیتم ها نباشید. استایل های مونوکروم معمولا جزو استایل های رسمی محسوب می شوند در نتیجه شما می توانید ست پوشی را با این سبک تجربه کنید و یک کت و شلوار سبز را با شال و یا شومیز سفید و سیاه تن کنید.

شلوار سبز

شلوار سبز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها