|

انواع سایه چشم رنگی

میدونی چه رنگ سایه ای بهت میاد؟ با انتخاب سایه مناسب چهره ای خیره کننده داشته باش!

چه رنگ سایه چشمی به ما می آید؟

برای اینکه چشمانی زیبا داشته باشید فقط کافی است تا در انتخاب سایه چشم دقت کنید و از رنگ های متناسب با رنگ پوستتان برای سایه استفاده کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اکثر خانم ها به آرایش چشم و زدن سایه علاقه دارند ولی جالب است که بدانید سایه های رنگی به هر کسی نمی آیند، در نتیجه برای انتخاب رنگ سایه حتما باید به نکاتی توجه کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه خود را بگیرید. اگر قصد زدن سایه چشم را به جای خط چشم دارید فقط کافی است تا در انتخاب سایه چشم دقت کنید و از رنگ های متناسب با رنگ پوستتان برای سایه استفاده کنیم. به جز رنگ پوست و حالت چهره یکی از نکات دیگری که معمولا بر روی انتخاب رنگ سایه تاثیر می گذارد، حالت و رنگ چشم است. افرادی که رنگ چشم تیره دارند از سایه هایی با رنگ طلایی، خاکستری، بنفش، مسی، آبی سیر و قهوه ای استفاده نمایید.

افرادی هم که رنگ چشم روشنی دارند بهتر است از رنگ سایه چشم قهوه ای مایل به خاکستری ،خاکستری روشن ،زرد کم رنگ ،قهوه ای مایل به زرد و آبی های روشن استفاده کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین رنگ های سایه بیشتر آشنا شوید.

سایه چشم رنگی

سایه چشم رنگی

سایه سبز و پوست گندمی؛ چشمانی زیبا و درخشان

داشتن پوست گندمی مزایای زیادی دارد و شما می توانید به راحتی انواع مدل آرایش های تیره و روشن را برای این رنگ پوست برگزینید. اما نکاتی در آرایش این نوع پوست به ویژه در آرایش چشم پوست گندمی وجود دارد که می تواند در زیبایی چهره شما تاثیر بگذارد. یکی از این نکات انتخاب سایه چشم برای پوست گندمی است. اگر قصد رفتن به یک مهمانی رسمی را دارید و دوست دارید از یک سایه رنگی به جای خط چشم استفاده کنید بهترین گزینه برای شما سایه سبز است. برای جذابیت بیشتر چهره پیشنهاد ما به شما استفاده از گوشواره و یا اکسسوری های سبز رنگ در کنار این سایه چشم است.

سایه چشم رنگی

سایه چشم رنگی

سایه آبی و پوست روشن و مایل به زرد!

اگر پوستی روشن با تناژ زرد دارید برای زدن سایه چشم از رنگ های آبی، خاکستری متمایل به آبی، ارغوانی روشن و یا صورتی در میان چشم و از تنالیته تیره تر همان رنگ ها در کناره های چشم استفاده کنید و بالای استخوان چشم را با رنگ کرمی براق مشخص کنید. یکی از نکاتی که هنگام زدن همچین سایه ای باید به آن دقت شود انتخاب درست فرم سایه نسبت به فرم چشم استف زیرا این سایه ها به دلیل رنگی بودن اگر با فرم اشتباهی زده شوند نه تنها باعث زیبایی نمی شوند بلکه ظاهر ناخوشایندی به چهره شما خواهند داد.

سایه چشم رنگی

سایه چشم رنگی

سایه زرد و پوست سبزه؛ حرفه ای سایه بزنید

اگر پوستی سبزه و چشمانی با رنگ قهوه ای روشن مایل به عسلی دارید، برای سایه چشم از رنگ زرد کم رنگ استفاده نمایید تا چشمانتان جذاب و زیباتر شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخلاف تصوری که در بین بیشتر مردم وجود دارد رنگ زرد رنگ مناسبی برای استفاده در میکاپ برای این نوع از پوست ها است. برای زیبایی بیشتر و تکمیل سایه چشم زرد خود بهتر است سایه های قهوه ای براق به آن اضافه کنید. اما از رنگ های آبی و سبز هم جهت نمایان کردن چشم ها می توانید استفاده کنید البته دقت کنید تا در مصرف این رنگ سایه ها زیاده روی نکنید زیرا نتیجه برعکس خواهید گرفت.

سایه چشم رنگی

 

سایه چشم رنگی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها