|

(ویدئو) طرز تهیه میلک شیک موز و شکلات؛ این جذابو یه بار بنوووش حتما مشتری میشی

 میلک شیک یه نوشیدنی سردِ که از ترکیب شیر، بستنی، انواع میوه، یخ و چاشنی هایی مثل شکلات، کارامل، خامه و ... تهیه میشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- میلک شیک جزء نوشیدنی های جذاب و خوشمزه تابستونِ که توی پاییز و زمستون هم طرفدار داره. مطمئنا تا حالا همتون برای یه بارم که شده این نوشیدنی خوشمزه رو امتحان کردید اما احتمالا نمیدونید که میلک شیک با چی درست میشه و با اسموتی چه فرقی داره.

میلک شیک یه نوشیدنی سرد آمریکاییه که از ترکیب شیر، بستنی، انواع میوه، یخ و چاشنی هایی مثل شکلات، کارامل، خامه و ... تهیه میشه. در مقابل اسموتی با استفاده از انواع میوه و سبزیجات تازه تهیه میشه. در بعضی از انواع اسموتی ها از کره بادام زمینی، شکلات، آجیل، یخ خرد شده، ماست و شیر هم استفاده میشه.

اگه بخوایم راجع به تفاوت هاشون دقیق تر توضیح بدیم باید بگیم که اسموتی کمی از میلک شیک غلیظ ترِ همچنین معمولا در تهیه اسموتی از لبنیات (شیر، بستنی یا ماست) استفاده نمیشه؛ چیزی که در شیک‌ها جزء پایه های اساسی است. به گزارش شایانیوز اسموتی طعم میوه ای غالب داره در حالی که شیک غالبا با طعم های وانیل، شکلات و کارامل و قهوه شناخته میشه.

Healthy-Drinks

توی این مطلب میخوایم میلک شیک موز و شکلات درست کنیم. اگه دوست دارید طرز تهیه این نوشیدنی جذاب رو یاد بگیرید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مواد اولیه لازم برای تهیه میلک شیک موز و شکلات

بستنی شکلاتی یا وانیلی ۴۰۰ گرم

موز یخ زده یا یخ نزده ۲ عدد متوسط

خامه صبحانه یا محلی ۱۰۰ گرم

شیر ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلی لیتر

پودر کاکائو ۱ قاشق غذاخوری

سس شکلات ۱ قاشق غذاخوری

موز خرد شده برای کف لیوان به میزان لازم

اگر موز یخ نزده بود میشه کمی یخ اضافه کرد

طرز تهیه میلک شیک موز و شکلات

2 تا موز یخ زده + بستنی + شیر + خامه + پودر کاکائو + سس شکلات رو داخل میکسر بریزید درب مخلوط کن بذارید و مواد رو خوب با هم مخلوط کنید پس از اینکه مواد به خوبی مخلوط و یکدست شدن، میلک شیک آمادَس اونو برای سرو داخل لیوان مخصوص که از قبل با سس شکلات تزئین کردید و موز خرد شده رو داخلش ریختید بریزید و میل کنید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی