|

استایل های لاله مرزبان

استایل های فرنگستونی لاله مرزبان؛ مثل دختر ساده ستایش این طوری برو تو فاز خوشتیپی

استایل های لاله مرزبان

لاله مرزبان یکی از شیک پوش ترین بازیگرهای نسل جوان است که با استایل های جسورانه و خاص خود همیشه همه دید ها را به سمت خود معطوف می کند.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- لاله مرزبان یکی از بازیگرهای جوان و به نام ایرانی است که اخیرا به خاطر استایل و نوع پوشش بسیار مورد توجه و یا نقد قرار گرفته است.  این بازیگر جوان فعالیت هنری خود را با بازی در هوش سیاه شروع کرد، ولی خیلی از مخاطبان تلویزیون او را با سریال ستایش می‌شناسند و آنهایی هم که اهل سینما هستند بازی او را در فیلم‌ های بی همه چیز و زیر سقف دودی به یاد دارند. لاله مرزبان مانند انتخاب نقش و سناریو فیلم هایش در انتخاب لباس هم سلیقه ویژه‌ ای را در پیش گرفته و یکی از هنرمندانی است که اغلب اوقات ظاهری متفاوت دارد و همین موضوع باعث درخشیدن این خانم بازیگر در تمام مراسمات است.

جالب است بدانید که این خانم بازیگر به سبک باورنکردنی ای در انتخاب لباس جسورانه تصمیم می گیرد و معمولا هم از سبک کژوال، شیک و وینتیج پیروی می کند به همین خاطر همیشه در اوج سادگی جذاب و زیبا به نظر می رسد. در ادامه این مقاله با بررسی چندتا از جذاب ترین استایل های این بازیگر جوان همراه ما باشید.

استایل لاله مرزبان

استفاده از کت به دور از کلیشه

یکی از دلایلی که باعث جذابیت در استایل لاله مرزبان شده است دور ماندن از کلیشه های صنعت مد و فشن است. این بازیگر از پوشیدن کت های بلند با کفش های پاشنه‌دار نمی هراسد و شجاعانه از ترکیب آنها لذت می برد. لاله مرزبان یکی از هنرمندان مورد علاقه اش که در یکی از مصاحبات خود از آن نام برد آدری هپبور است که به راحتی می توان رد پای این هنرمند به نام را در استایل این بازیگر جوان دید.

استایل لاله مرزبان

استفاده از رنگ مشکی؛ جذاب و پر قدرت

یکی از رنگ هایی که این خانم بازیگر در خیلی از استایل هایش از آن استفاده می کند رنگ مشکی است که باعث جذاب و با صلابت دیده شدن آن می شود. اگر کمی بیشتر به لباس های مشکی لاله مرزبان دقت کنید متوجه خواهید شد که او معمولا از یک رنگ خالص و پرشور در کنار رنگ مشکی استفاده می کند و یکی از دلایل خیره کننده بودن پوشش این بازیگر نیز همین است. برای مثال لاله مرزبان در جشنواره جهانی فجر با استایلی کاملا مشکی حاضر شد ولی کیف مناسبی انتخاب کرده بود، او یک کیف رودوشی گوچی قرمز روی دوشش انداخته بود که بسیار جلب توجه می کرد. 

استایل لاله مرزبان

استایل لاله مرزبان و هدیه تهرانی در بی همه چیز

همانطور که در قسمت بالاتر به آن اشاره کردیم یکی از سبک های مورد علاقه لاله مرزبان سبک وینتیج است در نتیجه تا حدودی سبک لباس پوشیدنش در این فیلم سینمایی به استایل واقعی اش نزدیک است. در فیلم بی همه چیز به راحتی می توانست این سبک زیبا را در لباس های این خانم بازیگر و هدیه تهرانی مشاهده کرد. یکی از نشانه های استایل وینتیج معمولا داشتن لباس با رنگ تیره و برای ایجاد تمایز استفاده از رژلب قرمز است؛ قطعا رژ لب قرمز میزان جذابیت را بالا می برد.

استایل لاله مرزبان

دامن بلند و کت؛ استایل مدرن لاله مرزبان

یکی از لباس هایی که به دفعات در استایل های این خانم بازیگر دیده شده دامن است. استفاده از دامن در کنار یک کت کوتاه همانطور که گفتیم در قسمت بالا دقیقا یادآور استایل آدری هپبور است؛ این بازیگر جوان به نوعی از بازیگر مورد علاقه اش در انتخاب لباس الگوبرداری می کند که البته همین الگوبرداری باعث ایجاد تمایز میان استایل های آن با دیگر بازیگران است. یکی از ترفندهایی که لاله مرزبان در استایل خود بسیار از آن استفاده می کند این است که اول چند لباس به سبک مونوکروم می پوشد و در انتها برای مثال یک رنگ زرد را وارد استایلش می کند او با این کار معمولا در عین ساده و شیک بودن ظاهری رسمی پیدا می کند.

استایل لاله مرزبان

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چه قدر بازیگران بد حجاب اند تعجب داره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها