|

بررسی استایل های روشنک گرامی

استایل های جنجالی روشنک گرامی؛ تو هم میتونی مثل دخترک هم گناه خوشتیپ باشی

بررسی استایل های روشنک گرامی

روشنک گرامی در مراسم های اکران غالبا با استایلش به شدت مورد توجه است. این بازیگر از آن دسته بازیگرانی است که معمولا استایل‌های متفاوتی دارد

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- روشنک گرامی یکی از افرادی است که در تمام مراسم های اکران با استایلش به شدت جلب توجه می کند، روشنک گرامی بود. این بازیگر از آن دسته بازیگرانی است که معمولا استایل‌های متفاوتی دارد و با استایل های جذابش بر سر زبان‌ ها افتاده است. استایل های روشنک گرامی دارای سبک آوانگارد بوده و همیشه پر از رنگ‌ ها و طرح‌ های شلوغ و شاد است. شاید جالب باشد بدانید که این بازیگر جوان به نوعی طراح لباس نیز محسوب می شود و به گفته خودش هر وقت که آزاد باشد طراحی می کند و لباس های دست دوزی درست می کند که بیشتر آنها به درد پوشیدن در زندگی عای نمی خورند و در واقع آرت فشن محسوب می شوند.

روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران است و فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره می باشد. در ادامه با بررسی چند مورد از جنجالی ترین استایل های این بازیگر جوان با ما همراه باشید.

روشنک گرامی

استایل گل گلی روشنک گرامی در اکران مردمی فیلم سینمایی کوزوو

یکی از جنجالی ترین و در عین حال جسورانه ترین استایل های این خانم بازیگر هنگام حضور در مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی کوزوو است. روشنک گرامی یکی از آوانگاردترین استایل های خود را برای آن روز به تن داشت و همین ویژگی ظاهری باعث شد تا توجه بسیاری از طرفداران و منتقدان سینما به او جلب شود. او در این مراسم یک کت صورتی اورسایز، شومیز سفید بلند, شلوار سفید گل گلی و یک دستمال سر راه اره پوشیده بود و به عنوان اکسسوری از یک عینک کاچویی با فریم طرح دار و سفید مشکی استفاده کرده بود.

روشنک گرامی

استایل روشنک گرامی در اکران فیلم مردی بدون سایه

روشنک گرامی در مراسم اکران فیلم مردی بدون سایه مثل همیشه با ظاهری زیبا و بسیار فریبنده ظاهر شد و جالب است بدانید که این بازیگر جوان در آن مراسم لباسی سرمه ای با تورهای چین چینی به تن داشت. همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم این سبک از پوشش و استایل هنری طبیعتا از یک بازیگر جوان که به نوعی طراح لباس است اصلا پدیده عجیبی نیست. روشنک گرامی در این استایل خود از یک شال مشکی و یک کیف زیبای کوچک گل گلی با زنجیر ظریف استفاده کرد که این کیف جذابیت لباس هاس او را چندین برابر کرده بود.

روشنک گرامی

استایل مشکی روشنک گرامی در نشست فیلم هم گناه

روشنک گرامی در نشست فیلم هم گناه با استایلی سرتاپا مشکی ظاهر شد و خود این موضوع باعث تعجب طرفداران و دوست داران او شد. این بازیگر جوان در این نشست خبری یک پانچو مشکی و دستکش های چرم به تن داشت که باعث تمایز پوشش آن با دیگر مواقع بود. یکی از نکاتی که در تمام لباس ها و استایل های روشنک گرامی وجود دارد راحتی و آزادی لباس های آن است اگر دقت کرده باشید این بازیگر خانم هرگز از لباس های جذب و یا ناراحت استفاده نمی کند و در اوج راحتی و سادگی جذاب لباس می پوشد.

روشنک گرامی

استایل سرمه ای روشنک گرامی در مراسم اکران خصوصی فیلم مالاریا

همانطور که در تمامی عکس ها معلوم است رنگ سرمه ای یکی از محبوب ترین رنگ های مورد استفاده این خانم بازیگر است که ردپایی از این رنگ جذاب در بیشتر لباس های آن کاملا قابل مشاهده است. روشنک گرامی در مراسم اکران خصوصی فیلم مالاریا یک پیراهن آزاد و چین چینی به رنگ سرمه ای به تن داشت که با یک شال رنگ روشن به خوبی ست شده بود. یکی از دلایل جذابیت این استایل روشنک گرامی کیف دستی سفید و طرح داری بود که به دست داشت.

روشنک گرامی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها