|

طراحی خانه ای سفید و سیاه

اگه خاص پسند اما ساده دوستی یه دکور ناب سفید و مشکی برای خونَت بچین؛ هم شیکه هم لوکس

Black and white living room ideas

یک دکور سفید و مشکی همیشه مورد استقبال خاص پسند ها خواهد بود، برای همین ما کلی ایده توپ و درجه یک برای شما داریم که دنبال ایده های نابی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکور کردن خونه به همون اندازه که کار لذت بخشیه اما سخت هم هست، به خاطر اینکه برای دکور کردن و چیدمان خونه ای که بتونه حس آرامش و راحتی رو القا کنه باید خیلی مراقب آیتم های انتخابی اسباب و اثاثیه تون باشید؛ در حقیقت برای همین هم هست که بیشتر افراد به سبکِ چیدمانی کم ریسک و تکراری رو میارند و از رنگ های ثابت شده ای مثل کرم و بژ استفاده می کنند و نمی تونند تغییر و تحولی بزرگ در چیدمان خونشون ایجاد کنند.

اما با کمی دقت و صبوری شما می تونید خونه خودتون رو به هر سبکی که دوست دارید و با هر رنگی که دوست دارید دکور کنید. یکی از جذاب ترین و خاص ترین انواع دکوراسیون که ظاهری مدرن اما در عین حال مینیمال و البته آرامش بخش به خونه شما میده استفاده از دو ترکیب رنگ سفید و مشکی است. اما همون طور که احتمالا الان دارید بهش فکر می کنید استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون خونه می تونه فضا رو دلگیر و تاریک کنه؛ البته اگر بدون فکر و بی حساب از این رنگ استفاده بشه.

طراحی خانه ای سفید و سیاه

یک دکور سفید و مشکی همیشه مورد استقبال خاص پسند ها خواهد بود، برای همین هم ما تصمیم گرفتیم تا چند نمونه از انواع دکوراسیون منزل با استفاده از دو رنگ سیاه و سفید با شما به اشتراک بگذاریم تا بتونید ازشون ایده بگیرید و خونه خودتون رو جوری بچینید که دوست دارید.

1.تعادل ایجاد کنید

اتاق های نشیمنی که تماما سفید هستند می توانند ظاهری بسیار بزرگ و بی پایان را برای خونه شما ایجاد کنند اما از اونجایی که هیچ نقطه کانونی رو در پلان خونه ایجاد نمی کنند مطمئنا خسته کننده و بی روح خواهند بود برای همین هم اضافه کردن آیتم های مشکی میتونه به تثبیت فضا و ایجاد تعادل در چیدمان خونه شما بیشتر کمک کنه. رنگ مشکی زدن به یکی از دیوار های توی چشم می تونه گزینه ایده آلی باشه.

طراحی خانه ای سفید و سیاه

2.از رنگ های تند نیز هم استفاده کنید

اتاق های نشیمنی که بیس اصلی آن ها سفید است فضاهای ایده آلی برای ارائه یک رنگ تند و شاد هستند به‌ ویژه زمانی که دارای ترکیبی با کنتراست بالا از سیاه و سفید یا چاپ‌های گرافیکی باشند. استفاده از رنگ های اصلی مانند زرد، آبی و قرمز در برخی از لوازم خونه می توانند جلوه ی خاصی به فضا بدهد.

طراحی خانه ای سفید و سیاه

3.از طیف طوسی استفاده کنید

استفاده از ترکیب دو رنگ سفید و مشکی به صورت محض علی رغم این که انتخابی جسورانه است اما ممکن است برای شما خیلی غلیظ و صفر تا صدی باشد پس می توانید با اضافه کردن طیف های مختلف طوسی به دکوراسیون منزلتون ظاهری ملایم تر و لطیف تر ایجاد کنید.

طراحی خانه ای سفید و سیاه

4.از لوازم گرد و منحنی استفاده کنید

انتخاب مبلمان اتاق نشیمن و نورپردازی با منحنی های سینوسی می تواند پادزهری فوق العاده برای طرح های رنگی سیاه و سفید با کنتراست بالا باشد. از طرف دیگر برای اینکه فضای اتاق نشیمن خودتون رو شلوغ و پیچیده نکیند بهتره که دیوار ها رو ساده و خالی نگه دارید.

طراحی خانه ای سفید و سیاه

5.از کاغذ دیواری های تزئینی استفاده کنید

کاغذ دیواری های مونوکروم یک روش ساده و بسیار تاثیر گذار برای معرفی الگو و طرح به ترکیب سیاه و سفید هستند. بسته به فضایی که در اختیار دارید و دیواری که برای پوشاندن انتخاب می کنید می تونید از طرح های گسترده و یا ظریف استفاده نمایید و ظاهری خاص به اتاق نشیمن خود بدهید.

طراحی خانه ای سفید و سیاه

نظر شما کاربران شایانیوز در رابطه با یک دکوراسیون و چیدمان سفید و مشکی چیست؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها