|

چطور خانه مان را لوکس دکور کنیم؟

دنبال یه خونه با چیدمان لوکس و باکلاسی؟ با چند تا ترفند ساده کاری کن کارستون

برای اینکه چیدمان خونه شما لوکس باشه حتما نباید که همه اسباب رو از فروشگاه های گرون قیمت تهیه کنید یا مدام دنبال لوازمی باشید که خیلی خاصن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- چیدمان یک خونه برای هر خانم و آقایی خیلی مهمه به خاطر اینکه هر کسی باید توی خونه خودش احساس راحتی داشته باشه و یکی از مهمترین اصولی که باعث میشه شما تو خونه خودتون احساس راحتی داشته باشید اینه که فضا و چیدمان خونه رو دوست داشته باشید و باب میلتون باشه.

خیلی از افراد طرفدار سبک های ساده و مینیمال هستند، خیلی های دیگه دوست دارند که فضای خونشون پر از رنگ و تنوع باشه، یک سری ها هم دنبال آیتم های کلاسیک و قدیمی ان و یک سری ها هم خاص پسند و لوکس پسندند. طبیعتا داشتن یک دکوراسیون لوکس و گرون قیمت کار راحتی نیست اما نشدنی هم نیست.

چطور خانه ای لوکس دکور کنیم؟

برای اینکه چیدمان و طراحی خونه شما لوکس باشه حتما نباید که صفر تا صد آیتم ها و اسباب و اثاثیه رو از فروشگاه های گرون قیمت تهیه کنید یا مدام دنبال لوازمی باشید که خیلی خاص و گران بهان، در حقیقت ما می خوایم بهتون چند تا گزینه ی ساده و نه چندان گرون رو معرفی کنیم که شک نکنید فضای خونه شما رو شیک و فوق العاده زیبا میکنه.

به گزارش شایانیوز، تنها نکته ای که باید به اون توجه داشته باشید اینه که داشتن فضای مناسب برای اضافه کردن هر کدوم از این آیتم ها خیلی مهمه، چراکه اگر اون ها رو در جای مناسبی استفاده کنید هم فضای شما رو تنگ می کنند و هم باعث میشند که خونه شما شلوغ و در هم بر هم دیده بشه.

1.تابلوهای هنری

تابلوهای هنری مدرن ظاهر خونه شما رو خیلی خاص و محصر به فرد می کنند پیشنهاد ما به شما اینه که از تابلوهای نقاشی استفاده کنید به خاطر اینکه تابلوهای نقاشی به خونه شما شخصیت میدند به علاوه این که کاملا حساب شده رنگ و طرح تازه ای به خونه شما اضافه میکنند.

چطور خانه ای لوکس دکور کنیم؟

2.گل و گیاه

استفاده از گل و گیاه توی خونه از چندین جهت ایده ی درجه یکی به حساب میاد اول از همه این که طراوت و سرزندگی رو به زندگی شما اضافه میکنه دوم این که از لحاظ بصری جذابیت بسیار بالایی رو ایجاد می کنند و سوم این که می تونند به خونه شما ظاهری لوکس و شیک بدند مخصوصا اگر فضای کافی برای استفاده از گلدان های بزرگ رو داشته باشید.

چطور خانه ای لوکس دکور کنیم؟

3.شمع

شمع ها به طور کل جزو لوازم لوکس و شیک به حساب میان برای همین هم استفاده از اون ها در چیدمان و طراحی خونه به طرز باور نکردنی ای تاثیر گذاره، به خصوص شمع های سفید و بزرگ. شما می تونید از شمع ها در سایز های متنوع جلوی آینه، کنار پنجره، روی میز یا هر جای دیگه ای که دوست دارید استفاده کنید و از دیدنشون لذت ببرید.

چطور خانه ای لوکس دکور کنیم؟

4.آینه کاری

آینه کاری ها علاوه بر اینکه در افزایش نور خونه و بزرگ تر نشون دادن فضا تاثیر دارند در زیباتر و لوکس تر دیده شدن چیدمان خونه هم موثرند. البته توجه کنید که بهتره از آینه کاری های ساده استفاده کنید تا هم به زیبایی خونه اضافه کنند و هم عضوی اصلی از خونه به حساب بیان. اگر فضای مناسبی رو برای آینه کاری ندارید پیشنهاد ما اینه که از آینه های قدی ویا دیواریِ قاب دار استفاده کنید.

چطور خانه ای لوکس دکور کنیم؟

5.نورپردازی دیواری

ما ایرانی ها اصولا عاشق لوستر های بزرگ و با لامپ های زیاد هستیم که کلی نور رو به خونه بیارند، اما اگر می خواید که طراحی فضای خون ی شما شکیل تر و لوکس تر به نظر برسه بهتره که از نورپردازی های دیواری استفاده کنید و تمام تمرکزتون رو به لوستر معطوف نکنید.

چطور خانه ای لوکس دکور کنیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه گزینه های دیگه ای هست که می تونه دکوراسیون و چیدمان خونه رو شیک تر و باکلاس تر کنه؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها