|

گیاهان آپارتمانی که خونه شما رو لوکس می کنند

با گل و گیاه های دلبر و همیشه سبز یه خونه لوکس و توپ دکور کن؛ خانه ای سرشار از زندگی

استفاده از گل و گیاه و گلدان های بزرگ یکی از راحت ترین و جذاب ترین ترفند ها برای لوکس کردن دکوراسیون به حساب میاد، پس از آنها استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از گل و گیاه آپارتمانی یکی از بهترین گزینه هایی است که به شما کمک می کنه تا چیدمان و دکوراسیون منزلتون رو شیک و با کلاس کنید اما علاوه بر جذابیت بصری ای که گیاهان در منزل شما ایجاد می کنند اون ها نماینده طبیعت هستند و برای همین هم سرزندگی، طراوت و شادابی رو به خانه شما هدیه میدند، در حقیقت گیاهان می تونند روح تازه ای به طراحی دکوراسیون خانه شما بدند و محیطی آرامش بخش و دلپذیر رو برای استراحت شما آماده کنند.

اصولا گل هایی که از اون ها با عنوان گل های آپارتمانی یاد میشه هم شرایط نگهداری آسونی دارند و هم خیلی راحت خودشون رو با محیط زندگی خانه وفق میدند و به اونجا خو میگیرند برای همین هم روند رشدشون غالبا دچار مشکل نمیشه اما در این بین اگرچه همه گیاهان فوق العاده زیبا هستند و می تونند محیطی دلنشین در خانه شما ایجاد کنند برخی از اون ها که اکثرا هم گیاهان بزرگِ گلدانی هستند ظاهر لوکس تری دارند که طراحی دکورایسون خانه شما رو هم لوکس و گرون قیمت می کنند.

گیاهان آپارتمانی که خونه شما رو لوکس می کنند

استفاده از گل و گیاه و گلدان های بزرگ یکی از راحت ترین و جذاب ترین ترفند ها برای لوکس کردن دکوراسیون منزل به حساب میاد برای همین هم ما تصمیم گرفتیم تا چند مورد از بهترین انتخاب های ممکن رو با شما به اشتراک بگذاریم که عاشقشون خواهید شد.

1.پرنده بهشتی

به گزارش شایانیوز، پرنده بهشتی که اسم علمی اون استرلیتزیا است از جمله گیاهان گلده است که فوق العاده زیبا و البته جالب نیز هست، اما خوشبختانه نگهداری اون به اندازه اسمش عجیب و سخت نیست اما اگر به این گیاه توجه کافی نشه متاسفانه در فصل گلدهی، گل های اون رشد نمی کنند هرچند که برگ های پرنده بهشتی از نوع همیشه سبز است و در هر حالتی که باشه زیبا و دلنشینه.

گیاهان آپارتمانی که خونه شما رو لوکس می کنند

2.نخل شامادورا

یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین گیاهان آپارتمانی نخل شامادوراست به خاطر این که علاوه بر زیبایی بی اندازه، این گیاه فوق العاده صبور است و نگهداری از اون بسیار ساده است. با این حال توجه داشته باشید که اگر می خویاد یان نخل زیبا در خانه شما همیشه سبز باقی بمونه علی رغم نگهداری آسونش باید بهش توجه هم بشه. شاید براتون جالب باشه که بدونید نخل شامادورا قابلیت بسیار بالایی هم در تصفیه هوا داره که یکی دیگه از ویژگی های جذاب این گیاه به حساب میاد.

گیاهان آپارتمانی که خونه شما رو لوکس می کنند

3.بابا آدم

گیاه بابا آدم که از اون به اسم گیاه فیل گوش هم یاد میشه یکی از کم خرج ترین و بهترین گیاهان آپارتمانی است که نگهداری از اون فوق العاده راحت می باشد. یک نکته بسیار جذاب در رابطه با این گیاه اینه که اگر شما در منطقه های با رطوبت بالا مثل شمال کشور زندگی می کنید می تونید به راحتی بابا آدم رو در باغچه منزلتون هم بکارید. ویژگی جالب توجه دیگر این گیاه هم خواص درمانی و دارویی آن است که با کمی مطالعه شما رو متعجب خواهد کرد.

گیاهان آپارتمانی که خونه شما رو لوکس می کنند

4.نخل اریکا

یکی دیگه از انواع نخل های بسیار زیبایی که شما می تونید در منزلتون از اون ها استفاده کنید نخل های اریکا هستند که علاوه بر اسمشون ظاهرشون هم بی نهایت زیبا و دلبر است. نخل اریکا اگر در شرایط بسیار مطلوب محیط طبیعی قرار بگیره می تونه تا 6 متر قد بکشه اما غالبا در خانه ارتفاع اون از 1 متر تجاوز نمی کنه. هرچند که نگهداری از نخل اریکا کار سختی نیست اما اگر شما به قدر کافی به این گیاه توجه کنید در فصل بهار و تابستان شاهد گل های زردِ روشن بسیار زیبایی خواهید بود که قطعا دلتون رو میبرند.

گیاهان آپارتمانی که خونه شما رو لوکس می کنند

5.پاچیرا

گیاه پاچیرا مدت زمان خیلی زیادی نیست که به کشور ما وارد شده اما به قدری این گیاه جذاب و دوست داشتنی است که در همین مدت کوتاه هم بین طرفداران گل و گیاه کلی محبوبیت پیدا کرده. از مهم ترین دلایل محبوبیت این گیاه میشه به مقاومت بالای آن، نگهداری آسان و البته ساقه های بامبو مانند آن اشاره کرد که می توان آن ها را بافت.

گیاهان آپارتمانی که خونه شما رو لوکس می کنند

به نظر شما کاربران شایانیوز چه گیاهان دیگه ای می تونند باعث لوکس تر شدن چیدمان منزل شما بشند؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها