|

اصول شیک پوشی

مینی اسکارفِتُ شیک و متفاوت ببند؛ اگه بلد نیستی اینجا کلی ویدئوی آموزشی هست

مینی اسکارف

اگه دوست دارید با مینی اسکارف یه ظاهر جذاب و شیک داشته باشید چنتا مدل متفاوت و خوشگل بستنشُ یاد بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همون طور که بارها گفتیم برای داشتن یه استایل شیک و زیبا باید به همه آیتم ها یعنی مانتو، شلوار، شال یا روسری، کیف و کفش توجه کنید. قبل از اینکه بخوایم وارد بحث اصلیمون بشیم بزارید یه نکته خیلی مهم همین اول کار بهتون بگم اونم اینِ که منظور از شیک و آراسته بودن لزوما استفاده از لباس های گرون نیست یا اینکه نیازی نیست همیشه و هر کجا با تیپای خفن و فکر شده برید! خیر، بلکه آیتم های پوششِتون هر چند ساده طوری انتخاب کنید که با هم تناسب داشته باشن.

میشه گفت استایل شیک مساوی است با پکیجی آراسته یعنی همه چیز باید دست به دست هم بِدَن تا شما به خانمی زیبا و خوشتیپ تبدیل شید اما خب بعضی آیتم ها مثل شال یا روسری به خاطر مجاورتی که با پوست صورت دارن از اهمیت بیشتری برخوردارَن. پس اگه میخواین حسابی خوشتیپ و جذاب شید موقع خرید شال و روسری باید خیلی دقت کنید و به رنگ، جنس و مدلش توجه داشته باشید و سعی کنید اونی رو بخرید که با بقیه لباس هاتون و رنگ پوستتون هماهنگی داشته باشه. 

علاوه بر رنگ، جنس و مدل یه چیز دیگه ای هم در خصوص شال و روسری هست که باید بهش توجه کنید اونم نحوه بستنِشِ. خیلیا به شال و روسری فقط به عنوان پوششی برای پوشاندن موها نگاه میکنن اما حقیقت اینِ که میشه بهش به عنوان ابزاری برای زیباتر شدن هم نگاه کرد.

مینی اسکارف

عکس از صفحه sharly.scarf , arzansara.brand_royal

شال یا روسریتُ متفاوت ببند

فرم بستن شال و روسری در نمایش بهتر چهره خیلی مهمِ اما خیلی از خانم ها به این مسئله توجه نمیکنن و شال و روسریشون ساده میبندن. اما یه سری از خانم های باسلیقه هستن که متفاوت میبندن و همین متفاوت بستن خیلی خیلی تو ظاهرشون تاثیر میذاره و جذابیتشونُ صد برابر بیشتر میکنه. تو مطالب قبلی ویدئوهایی در خصوص متفاوت بستن شال و روسری براتون گذاشتیم تو این مطلب قراره راجع به مینی اسکارف با هم صحبت کنیم در ادامه هم چنتا ویدئو براتون میزاریم تا یاد بگیرید که خوشگل و متفاوت ببندینِش. قبل از اینکه ویدئو ها رو ببینیم یکم راجع به نحوه ست کردن با این روسری های کوچولو با هم حرف بزنیم.

مینی اسکارف

عکس از صفحه style.irani.new , dellanelli.ir

مینی اسکارف با چه لباسی ست کنیم؟

به گزارش شایانیوز، مینی اسکارف ها روسری های کوچولویی هستن که بهترین انتخاب برای مانتوهایی با یقه طرح دار یا بزرگ می باشند. پوشیدن روسری قواره بزرگ با مانتویی که یقه بزرگی دارن موجب پف کردن و زشت شدن استایلتون میشه. علاوه بر مانتوهای با یقه بزرگ مانتوهایی که یقه و بالاتنه شون کار شده است را هم نباید با روسری قواره دار بپوشید. اگه میخواین مدل های متفاوت بستن مینی اسکارفُ یاد بگیرید ویدئوهایی که در ادامه میزاریم از دست ندید.

از صفحه mahnazi.style

از صفحه mahnazi.style

از صفحه faziscarf

از صفحه faziscarf

از صفحه goodstyle.original

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

عکس از صفحه sharly.scarf , nila_scarf2021

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی