|

شلوار واید لگ

همه چیز راجع به شلوار واید لگ؛ از وجه تمایزش گرفته تا مانتوهای مناسبش واسه ست کردن

how to wear wide leg trousers?

اگه می خوای بدونی که شلوار واید لگ چه فرقی با بگی و دامن شلواری داره، به خوندن ادامه بده که ما هم فرقش و بهت می گیم و هم ست های مناسبش رو.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- در دو سال گذشته در کنار انواع و اقسام شلوار های گشاد و راحتی که مد شدند وایدلگ هم حسابی طرفدار پیدا کرد و مورد توجه خانم ها قرار گرفت. به طور کلی شلوارهای گشادی که این روزها روی بورسند برای بهار و تابستون خیلی فوق العاده اند چون علاوه بر راحتیشون خیلی هم خنکند.

اما اگر برای شما سواله که شلوار های واید لگ دقیقا چه نوع شلوارهایی هستند باید بگیم که این شلوار ها درست مثل شلوار های بگی در قسمت بالایی یعنی فاق و باسن جذب و فیت هستند و هرچی که به قسمت پایینی پا نزدیک تر می شند گشاد تر هم میشند. تنها فرقی که بین شلوار بگ و شلوار واید لگ وجود داره آزادی و گشادی بیشتر توی قسمت دمپاست، به نوعی که می تونیم بگیم شلوار های وایدلگ طراحی مابین شلوار بگ و دامن شلواری دارند.

همه چیز راجع به شلوار واید لگ

عکس اول از سمت راست شلوار واید لگ، عکس دوم شلوار بگی و عکس سوم دامن شلواری

شلوار واید لگ مناسب چه اندام هایی است؟

مطمئنا یکی از مهمترین سوال هایی که تو ذهن شما تا حالا شکل گرفته اینه که شلوار واید لگ دقیقا مناسب چه اندامیه؛ خب جالبه بدونید که این مدل از شلوارها چون فاق بلندی دارند باعث میشند که پاها کشیده تر به نظر بیان به همین خاطر، هم برای خانم هایِ با قد بلند مناسبه و هم خانم های با قد کوتاه یا متوسط.

به گزارش شایانیوز، اما یک نکته ای هست که باید به اون حتما توجه داشته باشید. این روزها شلوار های واید لگ بیشتر با قد های کوتاه تر از 90 تولید میشند به این ترتیب بالاتر از قوزک پا قرار می گیرند اما  انواع قد بلند تر هم موجوده، نکته ای که باید بهش توجه داشته باشید اینه که شلوارهای واید لگ کوتاه که تا ماهیچه ساق پا و یا بالای قوزک پا قرار می گیرند معمولا برای خانم هایی که قد متوسط یا کوتاه دارند مناسب نیستند چون گشادی و کوتاهی شلوار باعث میشه اون ها حتا کوتاه تر به نظر بیان، به این ترتیب اگر شما جزو این دست از خانم ها هستید و همچنان هم به شلوار های واید لگ علاقه دارید حتما سعی کنید انواع قد بلند این شلوار ها رو انتخاب کنید.

البته با یک سری از ترفند های ساده می تونید کاری کنید که قدتون کشیده تر و بلند تر به نظر بیاد مثل اینکه از کفش پاشنه بلندِ نوک تیز استفاده کنید و یا اینکه جلوی بلوزتون رو داخل شلوارتون قرار بدید تا بلندی فاق شلوار دیده بشه. یه ترفند دیگه اینه که کفش های همرنگ پا بپوشید یا رنگ کفشتون رو دقیقا هم رنگ با شلوارتون انتخاب کنید. ممکنه جالب و عجیب به نظر برسه اما این ترفند های ساده به خاطر ایجاد کردن فضا برای خطای دید باعث میشند که شما بلند قد تر دیده بشید.

چطور با شلوار واید لگ ست کنیم؟

سوال مهم بعدی اینه که شلوار واید لگ با چی ست میشه! از حیث کفش که اصلا نباید نگران باشید چون با همه نوع کفشی ست میشه و شما می تونید بسته به موقعیتتون یه استایل مناسب داشته باشید؛ و اما مانتو، جالبه که بهتون بگیم برای ست کردن مانتو با این نوع شلوار هم همچنان هیچ محدودیتی وجود نداره و شما می تونید از هر نوع مانتویی که دوست داری کوتاه یا بلند، جلو باز یا جلو بسته استفاده کنید، البته گزینه ی بهتر اینه که از پوشیدن مانتوهای جلو بسته ی گشاد با شلوار واید لگ امتناع کنید چون باعث چاق دیده شدن میشه، و بهترین گزینه در کل، مانتو های کوتاهِ جلو باز هستند به خصوص برای خانم هایی که خیلی بلند قامت نیستند.

در ادامه ما چند نمونه از انواع تیپ های جذاب با شلوار واید لگ رو با شما به اشتراک میگذاریم تا بتونید ازشون کلی ایده بگیرید.

همه چیز راجع به شلوار واید لگ

همه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگهمه چیز راجع به شلوار واید لگ

عکس ها از صفحات: nazaniin_life , kh.arghavaan , daya,mode , shirazmode1 , _soka_collection

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها