|

لاک ناخن های ترند تابستون امسال؛ با این لاکا انگشتات یِچی میشه که قند تو دلت آب میره!

اگه به دنبال یه لاک خوشگل و تابستونی و البته حال خوب کن هستید پس حتما از این مطلب فیض ببرید که کلی طرح و رنگ ترند داریم.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- اگه بخوایم حساب کنیم تو استایل یه خانوم چه آیتمایی خوشگله واقعا نباید تاثیر ناخن رو نادیده گرفت! آراستگی و البته لاک و خوشگل کردن ناخن یک خانوم اهمیت خیلی بالایی داره! حالا شاید بگین یکی دوست نداره لاک بزنه یعنی خوشگل نیست؟ خیر منظور این نیست، اگر دقت بیشتری به جمله ما داشته باشید متوجه خواهید شد ابتدا ملاکِ زیبایی آراستگی می باشد که ناخن شما تمیز و مرتب و سوهان کشیده باشه و از تیکه تیکه کردن گوشت و پوست دور ناخن پرهیز کنید و سعی کنید تا همیشه ناخن هایی مانیکور شده داشته باشید. بعد در درجه بعدی اگر از علاقمندان لاک هستید برید سراغ این رنگیای جذاب که واقعا حال خوب کن هستند و معجزه گر در روحیات خانوما!

اما لاک ناخن از جمله مواردی هستش که انتخاب درستش رابطه مستقیم داره با رنگ پوست شما و سلیقه و فرم ناخن و البتتته فصلی که توش هستید. مثلا برای بهتر و تابستون رنگای شاد و رنگی رنگی باعث میشه تا ناخودآگاه نقطه ای از استایل شما با طراوت و شاد باشه. 

پس در ادامه با ترند های جذاب امسال آشنا بشیم تا تو تابستونی حسابی خوشگل و رنگی پنگی بشیم! 

اِسمارتیزی

شاید قبلنا لاک های تک رنگ و یا طرح های شلوغ و گل فرشی مُد بود و یا فوق فوقش انگشت حلقه رو یه رنگ دیگه میزدن و بقیه ناخن هارو یه رنگ دیگه! اما حالا هر چیزی مده! یعنی شما هررر رنگی رو که بخواین میتونین با رنگای دیگه بزنین اما به شرطی که رنگ ها تو یه راستای خاصی باشن! مثلا نیاین یه ناخن شاین کاربنی بزنین و یه نان صورتی و ناخن بعدی طرح گل! لاک های اسمارتیزی برای تابستون حسابی پیشنهاد میشن و راحتم هستن فقط نیار به چند رنگ شاد و یا پاستیلی دارن که هر ناخن رو یک رنگ لاک بزنید.

Untitled

پَترن های حیوانات

طرح و سبک برای دیزاین ناخن اندازه موهای سر وجود داره اما خب بسته به چیزی که ترند میشه برخی از این طرح ها ازشون استقبال میشه و برخیشون میره برای دهه های بعد! شاید بگین یعنی چی؟ یعنی مثلا مانتوهاتی بلند و گشاد قبلا مد بود و یه مدت خز شد و بعد باز مد شد! در لاک ناخن هم طرح هایی مثل پترن حیوانات دوباره مد شده و اتفاقا برای تابستون پیشنهادی جذاب میتونه باشه! البته برای علاقه منداش.

Untitled

فِرنچ های رنگی

فرنچ در کل از طرح های جذاب و پر طرفدارییه که همه خانوما تو هر سن و سالی که باشن دوستش دارند چرا که یه طرح عمومیه و میشه به لراحتی با همه رنگ و مدل لباسی ست بشه. البته که قبلا فرنچ فقط ه رنگ سفید بود اما حالا فرنچ های خلی خوشگلی ترند شدن که رنگی هستن! مثلا میتونین همه ناخن هارو به یک رنگ فرنچ کنید و یا هر ناخن رو به تنهایی رنگی اختصاصی بزنید. اینجوری در نهایت انگشتانی رنگی رنگی و حال خوب کن دارید!

Untitled

دیزاین فانتزی

قطعا دیدین خیلی از خانومای بلاگر میان و طرح ناخنشون رو نشون میدن و یا از فالووراشون نظر خواهی می کنن! اگه دقت کرده باشید خیلیاشون حتی با وجود اینکه سن و سل دار هستن و یا ازدواج کرده و چه دارن اما از طرح های فانتزی زیاد استفاده میکنن. این سبک برای خانوم های بسیار سن بالا چندان مناسب نیست اما خانوم های جوان دست و دلشون با این طرحا میلرزه و حسابی قند تو دلشون آب میشه. شما هم امتحان کنید چون زیبا و جینگول خواهید شد.

Untitled

مُدل شاین دار

لاک های شاین دار و اکلیلی از جمله طرح هایی هستش که طرفدار زیاد داره و به راحتی هم میشه ناخن رو بدون دردسر خوشگل و تو دل برو کرد. شاین نیز میتونه هم مانند فرنچ لبه ناخن ها زده بشه و هم میتونه به طور کلی تمام سطح ناخن شمارو بگیره. خوبی لاک شاین به اینه که اگه ایراد و یا کثیفی ایجاد بشه چندان مشخص نیست و اونقدر به چشم نمیاد!

Untitled

سبک مونوکروم

مونوکروم سبکی ساده می باشد که از یک طیف رنگی در کار خود استفاده می کند. مونوکروم هم برای استایل، هم برای رنگ وسایل خونه و هم در لاک جذابیت خاصی داره. مونوکروم در لاک نیز میتونه هم کاملا یک رنگ باشه و هم اینکه در یک توناژ رنگی باشه که با ترتیب خاصی هدایت شده.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی