|

اصول شیک پوشی

اگه نمیدونی واسه مهمونی چی بپوشی بیا بِگمت؛ با این مانتو شلوارا جذاب هر محفلی شو

معمولا وقتی به مهمونی دعوت میشیم اولین چیزی که از خودمون می پرسیم اینِ که چی بپوشم. اگه این سوال، سوال شما هم هست با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- برای مهمونی امشب چی بپوشم تا حسابی خوشتیپ شَم؟ احتمالا وقتی به یه مهمونی دعوت میشید اولین سوال که به ذهنتون میرسه همینِ. گاهی اوقات ساعت ها بهش فکر می کنید هرزگاهی آستینا رو بالا میزنیدُ شروع می کنید به پرو کردن لباسای جور واجور تا بالاخره ست دلخواهتون پیدا کنید. خیلیا هم بی خیال داشته هاشون میشن و دل به دریا میزنن و میرن خرید حالا غافل از اینکه توی کمدشون کلی لباس شیک و خوشگل دارن.

تا حالا به این موضوع فکر کردید که چرا با وجود اینکه کلی لباس توی کمدمون داریم بازم انتخاب یه دست لباس برای مهمونی انقدر برامون سختِ؟ دلیل اصلیش اینِ که ما نمی دونیم چی رو با چی بپوشیم. مثلا یه مانتوی گیپور با شلوار جین ست می کنیم خب مسلما ترکیب جذابی نمیشه.

پس برای خوشتیپ بودن علاوه بر اینکه باید روی تک تک آیتم ها فکر کنید باید مجموعه آیتم ها هم طوری انتخاب بشن تا در کنار هم جذاب باشن. مانتوی گیپور و شلوار جین به تنهایی جذابن اما در کنار هم نمیتونن یه استایل شیک براتون بسازن.

انواع-مانتو-ها

توی این مطلب قراره چنتا ست خوشگل و جذاب که مناسب مهمونی باشه بهتون معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

مانتوی عروسکی + شلوار راسته + کفش پاشنه بلند

مانتوهای عروسکی که به عنوان مانتو فانتزی هم شناخته میشن، این روزها حسابی طرفدار پیدا کردن. این مانتوها بیشتر کوتاهن و دارای پف و چین زیاد. جنسشون اغلب الیاف طبیعی، لینن، کرپ حریر، داکرون است و طرح ها و رنگ های شاد و جذابی دارن.

IMG_20220227_132845

اگه میخواین با مانتوی عروسکی یه استایل شیک و چشمگیر واسه مهمونی برای خودتون بسازید که در عین فانتزی بودن رسمی هم باشه یه شلوار راسته و کفش تَق تَقی بزنید تنگِش. مطمئن باشید حسابی خوشگل و جذاب میشید. این استایل به دردِ دوره همی های دوستانه و مهمونی های خانوادگی میخوره.

مانتوی ژاکارد + شلوار راسته + کفش پاشنه بلند

به گزارش شایانیوز اگه به یه مهمونی رسمی مثلا در حد عروسی دعوت شدید یا اینکه اولین بار خونه کسی دعوت شدید که باهاش رودربایستی دارید و خیلی براتون مهمِ که در بهترین حالتتون ظاهر بشید باید مانتوی ژاکاردتونُ از توی کمد دربیارید. دیگه نوبتی هم که باشه نوبت پوشیدن این مانتوهای خوش دوختُ جذابِ.

مانتو ژاکارد

ژاکارد نوعی پارچه بافته شده، نرم و ابریشمی است که پیچیدگی و ظرافت خاصی داره. این پارچه طرح های برجسته ای داره که در نهایت شکل زیبا و جذابی رو به لباستون میده. مانتوی ژاکاردُ با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند ست کنید و از استایل زیبایی که واسه خودتون ساختید نهایت لذت ببرید.

کت تک + شلوار بگ + کفش پاشنه بلند

این ست، هم برای مهمونی های خیلی رسمی مثل عروسی خوبه هم برای دوره همی های دوستانه. برای مهمونی های رسمی بهتره از رنگ های خنثی مثل سفید، مشکی، طوسی یا رنگ های روشن مثل کرم و قهوه ای استفاده کنید. اما برای دوره همی های دوستانه دستتون بازه و هر رنگی که دوست داشتید میتونید بپوشید. برای این ست بهتره شلوار بگی انتخاب کنید که خیلی گشاد نباشه.

IMG_20220305_175500

وست و شومیز + شلوار راسته + کفش پاشنه بلند

وست و شومیز یکی از مدل هایی است که امسال خیلی طرفدار پیدا کرده شومیزُ مطمئنا میشناسید، وست هم همون جلیقه خودمونِ که به صورت جلو باز دوخته میشه و با دکمه یا زیپ بسته میشه. وست لباسِ راحتیه که به سادگی میتونید اون با آیتم های مختلف ست کنید.

اگه میخواین با وست یه تیپ رسمی و شیک که مناسبِ مهمونی باشه داشته باشید اونُ با کفش پاشنه بلند بپوشید. برای تکمیل این ست میتونید وست با شلوار راسته ست کنیدُ یه استایل منحصر به فرد برای خودتون بسازید. رنگ شلوار میتونید با رنگ وست یا شومیزتون ست کنید.

وست و شومیز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها