|

هنوزم فقط شال و روسری سر میکنی؟ اشتباه میکنی؛ بدو که کلی ایده ناز با مینی اسکارف دارم

دیگه فقط شال و روسری نیست که میتونه پوششی برای مو باشه و مینی اسکارف هم یه سبک روسری هستش که ظاهری جدید داره و میتونه جایگزین جالبی باشه!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- امسال خیلی آیتم ها تو استایل خانوما تغییر کرده و خوشگل تر از قبل شده، حالا میپرسین یعنی چی! چیا آخه خوشگلتر شده؟! مثلا اگه یادتون باشه قبلا همه عاشق شلوارای جذب و لوله تفنگی بودن و اصلا اگه شلوارت یکم گشاد میبود دِمُده به حساب میومدی و حس خوبی به خانومای اهل ترند و مد نمیداد! اما تو این چند ساله به خصوص امسال چند سبک شلوار ترند شده و اتفاقا خیلی هم طرفدار داره که گشاد هستن اما اون حس بده وجود نداره و اتفاقا هرکیم که بپوشه رو مد و جذاب هم دیده میشه!

یا مثلا شال و روسری که یه مدت فقط شال های بلند و قواره دار مد شده بود اما حالا یه روسری گوگولی و ناز وارد استایل خانوما شده به اسم مینی اسکارف! که روسری های کوچولویی هستن که بیشتر با ترکیبات دخترونه خوشگل میشن و نمیشه مثلا برای استایل های خیلی اداری یا خیلی رسمی چندان ازشون استفاده کرد. شال و روسری در مجموع دیگه فقط یه پوشش برای حجاب و پوشاندن مو نیست، خود به تنهایی آیتمی در تیپ و ظاهر شما محسوب میشه که انتخابش خیلی مهمه و اگه مطابق با چهره و سبک لباس و رنگ پوست شما نباشه شاید بهتون نیاد!

اما تو استایل یک خانوم موارد مختلفی مثل مانتو، شلوار، شال و روسری، کیف و کفش و حتی اکسسوری و مدل آرایش اهمیت زیادی داره که همه و همه باعث میشن شما خوشتیپ و آراسته باشید یا بدتیپ و بدشکل! 

281211184_709385143718475_4246348587724704717_n

حالا میریم سراغ همون مینی اسکارف خودمون تا با این گوگولیه دلبر آشنا شیم و یاد بگیرم با چی بپوشیمش و با چی نپوشیم!!

مینی اسکارفمو با چیا بپوشم؟!

مینی اسکارف ها برای تقریبا همه مانتو ها مناسب هستند اما باید توجه کنید که با چی ستش میکنید و دارید برای چه فضا و قراری ازش استفاده می کنید. مثلا از مینی اسکارف میشه همراه با مانتو بلند و یقه دار استفاده کرد چرا که اگه برای چنین مانتویی روسری قواره دار سر کنید و یا شال بی اندازید هر دو یقه مانتو رو میگیرن و مدل اصلیه مانتو رو پوشش میدن. پس در این حالت خوشگلتره که از منی اسکارف استفاده کنید و به مدلی زیبا اون رو ببندید.

98

دیگه مانتوهای کُتی حالا یا به صورت تک و یا همراه با شلوار ستشون بسیار مورد توجه دخترای خوشگلمون قرار گرفتن، و این در حالیه که شاید قبلا اسم کت شلوار و مانتو کتی که میومد همه فکر میکردن فقط برای خانومای میانسال مناسبه اما حالا دیگه خیلی موارذد تغییر کرده و مانتو کتی همراه با مینی اسکارف هم جذابیت خاص خودش رو داره که میتونه تبدیل به یه استایل نیمه رسمی و فوق العاده جذاب بشه که برای ملاقات های این چنینی گزینه ای شیک خواهد بود.

Untitled

شومیز و پیراهن بلند هم بسیار خوش پوش و ترند شده که اتفاقا مناسب صد در صد بهار و تابستونم هستش. شومیز هایی که بلند تر هستند و مدل مانتویی دارن اما راحت و کژوال هستند همراه با مینی اسکارف پیشنهادی خوشگل و دخترونه خواهد بود که به خصوووص برای دورهمی ها و کافه گردی و... ظاهری جذاب به شما خواهد داد. تو حالت کلی مینی اسکارف علاوه بر جذاب نشون دادن شما میتونه چهره بانمک و با نشاطی از شما نشون بده

Untitled

مینی اسکارف های مجلسی رو شما می تونید تو استایل های رسمی هم استفاده کنید. نمونه های حریر ، یاخما و ساتن ابریشم کاملا برای مجلس ها و مهمونی های رسمی شما مناسبه و خاص بودن رو به معنای واقعی کلمه می تونید احساس کنید.

مانتو عروسکی رو حتما تو آنلاین شاپ ها و یا تو مغازه های مانتو فروشی دیدین که چقدر ناز و رنگی هستن و با اون چین هایی که دارن سبکی جدید و دخترونه و البته با نشاطی رو وارد عرصه مانتوها کردن. این مدل مانتو همراه با مینی اسکارف میتونه یه استایل روزانه و راحت باشه که علاوه بر راحتیش زیبایی خاصی هم به ظاهر شما میده!

Untitled

در ادامه هم چند مدل بستن مینی اسکارف رو هم مشاهده میکنید به چند مدل آسون و خوشگل و کوچولو بسته میشن.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

نویسنده: شبنم فرزین پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها