|

جنون شکنجه زنان برای لذت جنسی/ قاتلی که خود و بعد سگهایش با شلاق به زنان تجاوز میکردن

یکی دیگر از وحشت انگیز ترین قاتلان سریالی جهان که به «قاتل جعبه اسباب بازی» شناخته میشود شخصیتی است که جنایاتش وجدان را تکان می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی دیگر از وحشت انگیز ترین قاتلان سریالی جهان که به «قاتل جعبه اسباب بازی» شناخته میشود شخصیتی است که جنایاتش وجدان را تکان می دهد. قاتلی که اقدامات او سطحی از بی رحمی را آشکار کرد که کمتر کسی می تواند آن را درک کند. دیوید پارکر ری یک آدم ربا، شکنجه گر، متجاوز و قاتل سریالی بود که همسر و دخترش نیز در این مسیر یاری‌گر او بودند. روش‌های محاسبه‌شده و سادیستی ری برای شکنجه، که در یک تریلر سفارشی انجام می‌شد، به عنوان یادآوری آشکار از تاریکی بالقوه در کمین بشریت بود.

25

سودای شکنجه زنان از دوران نوجوانی

دیوید ری اهل مکزیکو بود پس از جدای والدینش نزد پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کرد و در دوران مدرسه توسط همسالان خود مورد آزار و اذیت قرار میگرفت؛ فانتزی های جنسی ری در مورد تجاوز، شکنجه و حتی قتل زنان در سال های نوجوانی او شکل گرفت. وقتی ری 14 ساله بود، خواهرش نقاشی‌های سادومازوخیستی و تصاویر مستهجن او از اعمال اسارت را دید در نتیجه ری و خواهرش از هم جدا شدند. مجموعه این موارد سبب شد که او به فردی منزوی بدل شود. ری پس از اتمام سربازی 4 بار ازدواج کرد و دو فرزند داشت. آخرین همسر و یکی از فرزندانش از همدستان این قاتل سریالی به شمار می‌روند.

27

زنجیر و تسمه؛ ابزاری برای شکنجه جنسی

ری قربانیان خود را با استفاده از شلاق، زنجیر، قرقره، تسمه، گیره، میله‌های پخش کننده پا، تیغه‌های جراحی، ماشین‌های شوک الکتریکی و اره‌ها شکنجه جنسی می‌کرد و احتمالاً می‌کشت . گمان می‌رود که او سال‌ها با کمک همدستان، بسیاری از زنان را با این ابزار به وحشت انداخته است. اتاق شکنجه ری یک تریلر باری با عایق صدا بود که در خارج از ملک او در نیومکزیکو قرار داشت. ری تریلر را که او آن را «جعبه اسباب‌بازی» نامید با اسباب‌بازی‌های جنسی متعدد، ابزارهای شکنجه، سرنگ‌ها و نمودارهای دقیقی که راه‌های ایجاد درد را نشان می‌داد و همچنین یک ژنراتور الکتریکی خانگی برای برق‌گرفتگی قربانیان، انباشته کرد.

21

29

سگ های متجاوز شکنجه گرهای مورد قبول ری

بر اساس گزارش ها، ری ابزارهای پیچیده ای برای محدود کردن قربانیان خود ساخته است، مانند یک تابوت خزدار و یک ستون موقت . علاوه بر این، قفل ها و قرقره های دقیقی نیز برای جلوگیری از فرار اسیران وجود داشت. آینه ای در سقف نصب شده بود، بالای میز زایمان که او قربانیان خود را به آن بست، تا آنها بتوانند خود را در حال تجاوز و شکنجه ببینند. گفته می شود که او می خواست قربانیانش هر کاری را که با آنها انجام می داد ببینند. ری نیز قربانیان خود را در وسایل چوبی قرار می داد که آنها را خم می کرد و آنها را بی حرکت می کرد در حالی که سگ هایش و گاهی اوقات دوستان دیگر به آنها تجاوز می کردند. ری اغلب زمانی که قربانیان به هوش می آمدند، نوار صوتی ضبط شده از صدایش را برای قربانیانش پخش می کرد. 

23

20

قاتلی که محکوم به قتل نشد

او در سال 4 یا 5 زن را ب مدت 3 یا 4 ماه زندانی میکرد، شکنجه میداد و سپس از ترکیب داروهای مختلف استفاده میکرد تا دچار فراموشی شوند و برخی را نیز قطعه قطعه کرده و در مکان های مختلف دفن میکرد. فرار یکی از قربانیان این جانی سبب شد تحقیقات آغاز شود.

24

 ری توسط مقامات مظنون و توسط همدستانش به قتل 60 نفر از قربانیانش متهم شد، اما هیچ جسد یا مدرک قطعی تا کنون کشف نشده است که او را به قتلی مرتبط کند. ری در سال 1999 پس از فرار یکی از قربانیانش دستگیر شد و در سال 2001 به جرم آدم ربایی و شکنجه محکوم شد. او محکومیت طولانی دریافت کرد، اما به دلیل کمبود شواهد هرگز به اتهام قتل محاکمه نشد. او حدود یک سال پس از محکومیتش بر اثر سکته قلبی درگذشت . 

26

22

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها