|

جنون تعرض به بدن مثله شده قربانی برای انتقام/ قاتلی که با ضربه پتک مادرش را کشت

زاخاری دیویس سابقه اختلال روانی داشت، اما هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که این نوجوان یک شب در آگوست 2012 مادرش را تا سرحد مرگ کتک بزند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دهم اوت 2012 بود که زندگی همه افراد در یک خانواده به ظاهر عادی برای همیشه تغییر کرد. در آن روز، زاخاری دیویس 15 ساله مادرش را با پتک به قتل رساند و در حالی که برادر بزرگترش هنوز داخل خانه بود، سعی کرد خانه را به آتش بکشد.

26

نزول دیویس به بیماری روانی

زاخاری دیویس پسری آرام بود که به وضوح سابقه بیماری روانی داشت. هنگامی که پدرش، کریس، در سال 2007 درگذشت، دیویس 9 ساله دچار عارضه اسکیزوفرنی و اختلال افسردگی تشخیص داده شد. او مراحل سوگ و افسردگی پس از مرگ عزیز را به خوبی پشت سر گذاشت اما به دلیل قطع درمان و نقل مکان به بهبودی دست نیافت.

21

حکایتی حاکی از شبهایی شوم

ملانی سخت کار می‌کرد و به‌عنوان ورزشکار سه‌گانه به سختی تمرین می‌کرد. او تمام تلاش خود را کرد تا از مرگ کریس عبور کند و پسرانش را راضی نگه دارد. اما در این میان با بیماری زاخاری روبه رو شد؛ این نوجوان 15 ساله از افسردگی رنج میبرد و در بین همسالان خود طرد شده بود. او اغلب با زمزمه ای یکنواخت صحبت می کرد و هر روز همان هودی را می پوشید. او یک برنامه در گوشی خود در مورد قاتلان زنجیره ای داشت و برنامه دیگری که دستگاه های شکنجه را فهرست می کرد. دفترهای یادداشت او پر بود از حکایات نگران‌کننده‌ای مانند «نمی‌توان ذبح را بدون خنده املا کرد» می‌پیچد. او رمان بدبختی استیون کینگ را خواند و بازی های ویدیویی خشونت آمیز انجام داد.

22

با این حال، تا آن شب در 10 آگوست 2012، مشخص نبود که او فردی خشن است. دیویس با مادرش و برادر 16 ساله اش با هم به سینما رفتند. وقتی برگشتند، وسایل متعددی از جمله لباس، دفترچه یادداشت، مسواک، دستکش، ماسک اسکی و چکش پنجه ای را در یک کوله پشتی و کیف قرار داد. در بیرون، به نظر می رسید که دیویس می خواهد از خانه فرار کند، اما در داخل، چیز بسیار شوم تری در بازی وجود داشت.

24

قتل وحشیانه مادر با ضربه های هول انگیز پتک

همان  شب ملانی ساعت 9 به رختخواب رفت، زاخاری دیویس پتک را از زیرزمین بیرون آورد و وارد اتاق مادرش شد. او را تا سرحد مرگ زد؛ چیزی نزدیک به 20 ضربه! سپس، غرق در خون، در خانه را بست و به اتاق بازی خانوادگی رفت و آن را با ویسکی و بنزین آغشته کرد و از خانه فرار کرد. او قصد داشت برادرش جاش را در آتش بکشد، اما چون در اتاق بازی را بست، آتش فورا گسترش نیافت و برادر بزرگتر با هشدار آتش بیدار شد. وقتی برای بیدار کردن مادرش رفت، او را غرق خونین دید.

20

دستگیری و محاکمه و اسرار بر درستی قتل

زک در 10 میلی خانه توسط پلیس دستگیر شد و در یک اعتراف ویدئویی که به عنوان مدرک به دادگاه ارائه شد، او به طرز وحشتناکی توضیح داد که چگونه صدای بی بدن پدرش به او گفته بود که مادرش را بکشد. وقتی یک کارآگاه در اعترافاتش از او پرسید که آیا می‌تواند به گذشته برگردد، آیا باز هم این حمله را انجام می‌دهد، دیویس گفت: «احتمالاً جاش را هم با پتک می‌کشم».

25

 واقع، او اصلاً هیچ ندامتی نشان نداد و گفت که پتک را به‌عنوان سلاح قتل انتخاب کرده است، زیرا «نگران بود که از دستش بدهم». با توجه به شناسایی اختلالات مختلف در او، اما به حبس ابد محکوم شد.

23

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها