|

قاتلی که قربانیان را با سیم تلفن میکشت و چشمانشان را در جعبه جواهرات نگه میداشت

ریچارد رامیرز مسئول 14 قتل در 14 ماه بود؛ با نفوذ به خانه‌ها، دزدی از مردم و کشتن بی‌رحمانه هر کسی که سر راهش قرار می‌گرفت را از بین میبرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از هراس انگیز ترین قاتلان سریالی که علاقه مندان بسیاری هم داشت و در بین برخی از زنان موردپسند واقع شد، ریچارد رامیرز است. فردی که هر ماه یک قتل مرتکب میشد و در این مسیر در استفاده از اسلحه، چاقو و حتی سیم تلفن برای کشتن قربانیانش دریغ نکرد. او این جنایات را در پی دزدی از خانه مردم مرتکب شد. 

20

پدری خشونتمند و 30 بخیه به سر و تبدیل شدن به قاتلی سریالی

رامیرز کوچکترین فرزند در میان پنج فرزند خانواده بود. پدرش به عنوان کارگر برای راه آهن کار می کرد. او مردی خشمگین و مستعد حملات و خشونت فیزیکی بود که اغلب نسبت به خانواده‌اش اعمال می‌کرد. در کودکی، رامیرز دو ضربه شدید به سر داشت. در 2 سالگی، یک کمد روی پسر جوان افتاد که منجر به بیش از سی بخیه شد. هنگامی که رامیرز 6 ساله بود، در یک زمین بازی با یک تاب بیهوش شد. این جراحت منجر به تشنج‌های صرعی شد که تا نوجوانی او را آزار می‌داد. هرگز معلوم نخواهد شد که آیا جراحات سر او بوده یا پدر آزارگر عصبانی او که باعث تمایل رامیرز به خشونت شده است.

22

ریچارد بسیار تحت تاثیر پسر عمو و داستانهای سادیستی بود که برایش تعریف میکرد؛ در 10 سالگی روی به سیگار آورد و چندی بعد به دلیل خشونت های روزافزون پدر، خانه را ترک گفت و در قبرستان سکونت گزید.

25

تجاوز پیش و پس از قتل با چاقو

ریچارد رامیرز اولین قتل خود را در منطقه تندرلوین سان فرانسیسکو انجام داد. یک دختر نه ساله به نام Mei Leung در زیرزمین هتلی که رامیرز در آن زندگی می کرد در سال 1984 کشف شد. او مورد تجاوز جنسی، ضرب و شتم و چاقو قرار گرفته بود. جسد او در زیرزمین هتل به لوله آویزان شده بود. در حالی که این اولین جنایت ریچارد رامیرز است، او هیچ اعتباری برای اولین قتل خود دریافت نکرد تا اینکه در سال 2009 DNA از صحنه جرم با رامیرز مطابقت یافت.

27

در عرض چند روز، اشتهای سیری ناپذیر ریچارد رامیرز برای خشونت، او را به قتل های بیشتری سوق داد. در عرض چند روز، اشتهای سیری ناپذیر ریچارد رامیرز برای خشونت، او را به قتل های بیشتری سوق داد. در 27 مارس، رامیرز وارد خانه وینسنت زازارا شد. در خانه زازارا بود که رامیرز سبک کشتن خود را کامل کرد. شوهر 64 ساله ابتدا به قتل رسید و با شلیک گلوله کشته شد. همسرش، ماکسین، سپس به طرز وحشیانه ای مورد تجاوز قرار گرفت و با ضربات چاقو کشته شد. رامیرز سپس چشمان او را بیرون آورد و آنها را در جعبه جواهراتی که هنگام سرقت از خانه این زوج پیدا کرد قرار داد.

26

قاتلی که حکمش اتاق گاز بود

روند کشتار رامیرز ادامه داشت؛ به خانه قربانیان یورش می برد آنها را با کابل برق، سیم تلفن، لاستیک، چکش و هر وسیله ای که دم دستش بود شکنجه میداد. قربانیان را از میان پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگسال انتخاب و به آنها تجاوز میکرد و از انجام دادن این عمل شنیع پیش چشمان فرزندان خردسال هم عبایی نداشت. پیش از اینها البته سعی میکرد اشیای قیمتی خانه را بیابد تا به غنیمت ببرد.

23

سرانجام ریچارد رامیرز نایت استاکر به 13 فقره قتل، 5 فقره اقدام به قتل، 14 فقره سرقت و 11 مورد تجاوز جنسی محکوم شد. او در 7 نوامبر 1989 به مرگ در اتاق گاز محکوم شد. او دوران زندان خود را به تنهایی سپری نکرد چراکه زنانی که از بیماری موسوم به هیبریستوفیلیا رنج می بردند، مرد چشم درشت و اسکلتی را مورد توجه قرار دادند.

ریچارد رامیرز هرگز آن طور که حکمش حکم می کرد با اتاق اعدام روبرو نشد. رامیرز در سن 53 سالگی، پس از 23 سال محکومیت به اعدام، بر اثر عوارض ناشی از لنفوم در گذشت .

21

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها