|

جنون تعرض به پدر برای انتقام/ قاتلی که بدن قربانی را مثله کرد تا با معشوقش زندگی کند

پس از اینکه والدین ارین کافی به او گفتند که دیگر نمی‌تواند دوست پسرش را ببیند، او به دنبال انتقام گرفتن از خانواده‌اش آنها را کشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در 1 مارس 2008، دو مرد وارد خانه «کافی» در تگزاس شدند و به کشتار وحشتناکی پرداختند که منجر به کشته شدن دو کودک خردسال و مادرشان شد. تنها بازماندگان ارین کافی 16 ساله و پدرش تری کافی بودند و قبل از اینکه دو متجاوز خانه را به آتش کشیدند چندین گلوله خوردند. این قتل ها ملت را شوکه کرد. به ویژه زمانی که پلیس فاش کرد که ارین کافی خود مغز متفکر پشت کل قتل عام بوده است!

28

رابطه دردسرساز ارین کافی و چارلی ویلکینسون

سرنوشت غم انگیز خانواده کافی پنج ماه قبل از کشته شدن آنها رقم خورد، زمانی که ارین کافی با چارلی ویلکینسون 18 ساله آشنا شد. این زوج زمانی با هم آشنا شدند که کافی به عنوان پیشخدمت نیمه وقت در یک رستوران فست فود سونیک کار می کرد؛ رابطه خیلی سریع جدی شد. ویلکینسون حتی یک حلقه به او وعده داد که متعلق به مادربزرگش بود و تمایلش برای ازدواج با او آشکارا بود. با این حال، این رابطه باعث نگرانی والدین ارین شد.

23

درواقع پس از باخبر شدن از روابط این دو، والدین ارین تصمیم گرفتند به اینترنت مراجعه کنند تا درباره این دوست پسر بیشتر بدانند. آنچه پیدا کردند آنها را متقاعد کرد که باید او را از دخترشان جدا کنند. صفحه اسپیس ویلکینسون مملو از ارجاعات جنسی و صحبت در مورد نوشیدن الکل بود. 

22

پس از ممنوعیاتی که خانواده ارین برای او گذاشتند، ارین کافی شروع به صحبت در مورد کشتن والدینش در مقابل دوستان کرد. اعتقاد او این بود که این تنها راهی است که می تواند با ویلکینسون باشد.

21

قتل عام خانواده کافی با شمشیر و گلوله

در نتیجه، ارین کافی با چارلی ویلکینسون و دوستش چارلز وید، نقشه قتل عام را طرح ریزی کرد. در روز قتل عام، ویلکینسون و وید وارد خیابان خانه کافی شدند. بیرون، ارین کافی و دوست دختر وید در ماشین منتظر بودند. ویلکینسون قبل از ورود به ملک به کافی هشدار داد که باید برادران کوچکترش را بکشد تا شاهدی باقی نماند. او گفت: "برای من مهم نیست، فقط کاری را که باید انجام دهید انجام دهید."

26

وقتی وارد شدند چارلی ابتدا سراغ پدر و مادر آرین رفت و توانست با تپانچه خود مادر را به قتل برساند؛ سپس اسلحه ویلکینسون گیر کرد، بنابراین وید یک شمشیر به سبک سامورایی را بیرون آورد و روی پنی استفاده کرد و تقریباً سر او را از تن جدا کرد. تایلر و متیو نیز دو مقتول دیگر بودند؛ صورت تایلر مورد اصابت گلوله قرار گرفت متیو به طرز وحشیانه ای با شمشیر کشته شد.

20

ویلکینسون و وید سپس خانه را غارت کردند تا اشیای قیمتی پیدا کنند زیرا ویلکینسون برای کمک به وید 2000 دلار قول داده بود. در نهایت مایع فندکی روی مبلمان ریختند و خانه را آتش زدند.

25

نجات معجزه آسای پدر و حبسی برای باقی عمر

وقتی خانه را آتش و دود میبلعید تری کافی به طور معجزه آسایی به هوش آمد و از پنجره به سمت خانه همسایه خزید و با پلیس تماس گرفته شد. تری سریعاً تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت و پس از آن به اندازه کافی پایدار بود تا صحبت کند. طبق شهادت تری، چارلی و وید و پس از آن ارین دستگیر شدند؛ ارین تمام اتهاماتی که آن دو به او زده بودند را رد و اظهار بی اطلاعی کرد اما ویلکینسون شهادت داد که اصرار کرده بود که با هم فرار کنند. در پایان، کافی، ویلکینسون، وید و ارین کافی همگی به سه فقره قتل متهم و به حبس ابد محکوم شدند.

24

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها