|

وقایع حیات وحش

از جذابیت های حیات وحش؛ عاقبت پیتون عظیم الجثه که ماده پلنگ را برای ناهار می خواست!

Python tried to eat a leopard shayanews

مار پیتون که به دنبال شکار یک ایمپالا برای ناهار خود بود ناگهان یک پلنگ رو سر راحت خود می بیند و به طمع یک ناهار بزرگتر به سراغ آن می رود.

لینک کوتاه کپی شد
37

شایانیوز- در حیات وحش همواره نبردها و لحظات بکری اتفاق می افتد که خیلی از آنها از چشم بشر دور مانده اند اما هر از گاهی گروه های طبیعت گرد و علاقه مند به حیات وحش لحظاتی را شکار می کنند که بی نظیر است و شاید کمتر انسانی است که دوست نداشته باشد این لحظات و تصاویر را ببیند.

مایک طبیعت گرد کانادایی و گروهش در جنگل های شمال کنیا شاهد نبرد یک مار پیتون 8 متری با یک پلنگ ماده بودند و توانستند از این نبرد هیجان انگیز عکس و تصویر بگیرند. این تصاویر جدال تمام عیار یک پلنگ و یک مار پیتون را نشان می‌دهد. یک پلنگ در حال گشت و گذار در جنگل است که به یک مار پیتون برخورد می‌کند. ناگهان پلنگ به آن مار غول پیکر حمله کرده تا نبردی نادر و جانانه شکل بگیرد.

در واقع این دو گرسنه ابتدا چشمشان به یک ایمپالا بی خبر بود، اما مار پیتون به یکباره وسوسه شد ناهار خود را بزرگ کند و شانس خود را با پلنگ امتحان کند!

ezgif.com-gif-maker (2)

در یک لحظه به نظر می‌رسد که پیتون به دور پلنگ حلقه زده و موفق خواهد شد او را خفه کند، اما پلنگ با چابکی منحصر به فردی از مهلکه می‌گریزد. هر دو برای پیروزی و زنده ماندن تمام تلاش خود را می‌کنند.​

ezgif.com-gif-maker (1)

در یک لحظه صدای خس خس بسیار بلندی شنیده شد که به احتمال زیاد پلنگ جمجمه مار پیتون را گاز گرفته بود.

ezgif.com-gif-maker

مار پیتون میتونه گراز انسان آهو و... رو درسته قورت بده اما انگار حریف سالار جنگل یعنی پلنگ نمیشه و در نهایت پیتون با زخم‌های بسیاری بر بدن، به خصوص در ناحیه سرش، شکست می‌خورد. پلنگ نیز زخم‌های زیادی برداشته که هنگام دور شدن از صحنه قابل مشاهده است.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    شایا نیوز!!! عالی مثل همیشه ؟!

  • حسین ارسالی در

    خیلی جالب بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها