|

(ویدئو) از جذابیت های حیات وحش؛ سنجاب هایی که دور مار قلعه کشیدن و روشو کم کردن!

حیات وحش

این لحظه شگفت‌انگیز زمانی رخ می‌دهد که سنجاب‌ها و گروهی دیگر در تلاش برای محافظت از بچه‌های خود هستند!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- حیات وحش یکی از شگفت‌انگیزترین اسرار آفرینش است. حیواناتی که قادر به جنگ کردن، خندیدن، گریه کردن، شیطنت کردن حتی مهرورزیدن هستند.سرشار از لحظاتی است که میتواند شما را به وجد بیاورد و شک زده کند. دنیای حیات وحش برای ما انسان ها دنیایی است که لحظه به لحظه آن متحیر کننده است برای همین هم هر گونه عکس یا ویدئویی که این دنیا را بیشتر و بهتر نشان ما دهد حیات وحش جالب انگیز و قابل توجه است.

مارکبری

این واقعه جالب را زن و شوهری که عضو کمپین مستند سازی هستند گزارش می دهند. فرید می گوید؛ بعد از رانندگی صبحگاهی که دنبال سوژه بودیم و چیزی عایدمان نشد با ناامیدی در کمپین  در حال صرف ناهار بودیم. ناگهان اتفاقی جالب در حال رخ دادن بود  شوهرم اولین کسی بود که متوجه این موضوع شد. مار کبری و چند سنجاب را دیدیم و می دانستیم که قرار است اتفاقی بیفتد! دوربین‌هایمان را برداشتیم و برای فیلم برداری نزدیک‌تر رفتیم.»در ادامه می توانید تصاویر و فیلم های مربوطه را با جزئیات ببینید.

حیات وحش

«تقریبا همه در اردوگاه برای تماشای این وقایع جمع شده بودند و انبوهی از هیجان و تعامل وجود داشت.  والدین زیادی با فرزندان خردسال خود بودند. یکی از پدرها گفت که این تجربه ای است که هیچ بچه ای در هیچ جا  نمی تواند داشته باشد. و از اینکه فرزندانش می توانستند آن را تجربه کنند بسیار خرسند بود. یکی از پسران جوان گفت که این بهترین صحنه ای است که تا به حال دیده شده است.

حیات وحش

این منظره جذاب در کمپینگ Nossob در پارک فرا مرزی Kgalagadi رخ داد.وقتی نزدیک‌تر شدیم، دیدیم که سنجاب‌ها سعی می‌کنند مار کبری را از لانه‌های زیرزمینی‌شان  از بچه هایشان دور نگه دارند، سنجاب ها به نوبت به طور مداوم از زوایای مختلف به کبری حمله می کردند.

حیات وحش

و ناگهان نمس هندی (جانور گوشتخوار از تیره ی viverridae به ویژه جنس اهلی آن به نام herpestes که مارها و جوندگان را می کشند) از راه رسید و حواس مار را به خود جلب کرد باعث شد تا سنجاب ها استراحت کنند. پس از مدتی، نمس هندی عقب نشینی کرد و سنجاب ها دوباره سعی کردند کبری را دور کنند.

حیات وحش

حیات وحش

سرانجام هنگامی که نمس هندی به حمله برگشت، مار کبری تصمیم گرفت که صحنه را ترک کند. نکته جالب این بود هم نمس هندی و سنجاب ها او را دنبال کردند تا مطمئن شوند که او برای همیشه می رود.»

Untitled7

حیات وحش

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها