|

وقایع حیات وحش

از جذابیت های حیات وحش؛ گیس و گیس کِشی پلنگ و تمساح سر یه لقمه شام

Leopard Eats Food Right Out a Crocodile’s Mouth

در حیات وحش گاها اتفاقاتی رخ می دهد که حتا به ذهنتان هم خطور نخواهد کرد جالب است که حتا درنده ترین حیوانات نیز همیشه برای شکار نمی جنگند.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- حیات وحش و طبیعت پر است از لحظه های ناب و باور نکردنی ای که می تواند شما را شگفت زده کند، در طبیعت شما ممکن است شاهد صحنه هایی باشید که هرگز پیش از آن نه درباره اش شنیده اید و نه تا به حال چنینی چیزی را دیده اید، برای همین هم هست که از حیات وحش با عنوان دنیای اسرار آمیز یاد می کنند چون جذابیت های و اتفاقات غیر قابل باور آن هرگز به پایان نمی رسد. پیش از این آیا هرگز فکرش را کرده بودید که ممکن است یک پلنگ گرسنه برای تهیه غذا به ربودن شکار از دهان تمساح متوسل شود؟!

نیکول دانگر تدوینگر حیات وحش شاهد چنین منظره غیر قابل باوری بوده است. این طور که او تعریف می کند:  به یک رانندگی شبانه در پارک ملی لوانگوا رفته بودیم که متوجه نبردی بین چند تمساح شدیم در نزدیکی آن ها نیز یک پلنگ بی صبرانه منتظر بود تا بتواند بلکه مقداری از آن شکار را از تمساح ها برباید.

وقایع حیات وحشوقایع حیات وحش

پلنگ به آرامی بیشتر و بیشتر به سمت تمساح می رفت و بسیار مشتاق بود که هر چه سریع تر بتواند آنچه را در دهان تمساح قرار دارد برباید. ما مقداری نور به روی تمساح انداختیم تا بتوانیم بهتر آن چه را که در شرف وقوع بود ببینیم و انگار همین نور هم فرصتی را برای پلنگ محیا کرد که از غفلت تمساح استفاده کند و در یک لحظه مقداری از آن شکار را از دهان تمساح بیرون بکشد و بخورد.

وقایع حیات وحشوقایع حیات وحش

بعد از چند دقیقه پلنگ بار دیگر تلاش کرد که با پنجه هایش مقدار دیگری  غذا به دست بیاورد و این بار موفق تر از قبل توانست چیزی شبیه به یک پای کامل ایمپالا را از دهان تمساح بیرون بکشد. ظاهرا پلنگ حالا قانع شده بود و برای همین هم به سرعت به سمت علفزار ها دوید تا بتواند از غذا خود به راحتی لذت ببرد. ما نور را به داخل علفزار ها انداختیم اما پلنگ کاملا از جلو چشم هایمان محو شده بود؛ تمساح نیز برای خوردن باقی غذای خود به سمت بوته ها رفت.

وقایع حیات وحشوقایع حیات وحش

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها