|

وقایع حیات وحش!

از جذابیت های حیات وحش؛ نبرد بین دو گورخر سر یه چیکه آب چه خون و خونریزی راه انداخت

Zebras Fighting – Battle of the Stripes

در حیات وحش امروز شاهد نبردی شگفت انگیز بین گورخرها خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- حیات وحش یکی از شگفت‌ انگیزترین اسرار آفرینش است. حیواناتی که قادر به جنگ کردن، خندیدن، گریه کردن، شیطنت کردن حتی مهرورزیدن هستند.سرشار از لحظاتی است که میتواند شما را به وجد بیاورد و شک زده کند. وقتی که به وقایع حیات وحش نگاه می کنید هر روز آن پر است از لحظات کشمکش دار و پر تلاطمی که حیوانات برای بقای خود با آن ها درگیر هستند، همیشه یکی به دنبال طعمه است و یکی به دنبال حفظ جان خود درنده و غیر درنده هم ندارد در حیات وحش هر روز باید برای دیدن طلوع دوباره خورشید بی وقفه تلاش کرد و حواس جمع بود. در حیات وحش امروز شاهد نبرد بین گورخرها خواهیم بود.

گورخرمستند امروز را را برنهارد بیکر ثبت کرد و گزارش داد: «ما در ساکت ترین حالت ممکن در کنار چاله آب نشستیم و منتظر بودیم تا حیوانات بیایند و آب بنوشند که پس از مدتی یک گله کوچک گورخر بیرون آمدند و به چاله آب نزدیک شدند. چیزی نگذشت که گورخرها شروع به دعوا و یکدیگر را گاز گرفتند و فکر می کنم سر آب خوردن این دعوا جرقه خورد، به نظر می رسید که گله نرها بودند، بنابراین تا آنجا که ما شاهد بودیم هیچ ماده ای به گروه نپیوست.شگفت‌انگیزترین بخش این این بود که جنگ گورخرها آنقدر طولانی بود که تقریباً 15 دقیقه طول کشید. اینکه دست از دعوا بر نمی داشتند منظره فوق‌العاده‌ای بود.

گورخر

گورخر

«گزارش گر گفت ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این حیوانات نر چقدر قوی و محکم هستند و به خوبی حمله می کنند بدون اینکه لحظه‌ای خسته یا تسلیم به نظر برسند.و به ما نشان دادند که گورخرها آنطور که اکثر مردم فکر می کنند،  معمولی نیستند، آنها وقتی نیاز باشد سخت و حیله گر هستند."

گورخرو در آخر نرها دعوا را کمتر کردند و زخمی و خونین  صحنه را ترک کردندکه گورخری دیگری برای مبارزه به داخل پرید.» «آنها متوجه حضور ما شدند و فرار کردند و با خیال راحت در دوردست به مبارزه ادامه دادند. به نظر می‌رسید که آن‌ها برای یک استراحت نوشیدنی و دعوا آمده بودند»

گورخر

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها