|

وقایع حیات وحش

از جذابیت های حیات وحش؛ وحشی بازی بچه گربه های بامزه سر یه ناهار خوشمزه!

حیات وحش

در حیات وحش امروز که صحنه ای بسیار نادر رویت می شود که گزارشی از روزمره مامان و بچه های کوچکش در طول روز می دهد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مستندهای حیات وحش دریچه‌ای به شگفتی‌های جهان هستند و ما را به دنیای ناشناخته‌ها می‌برند تا دید بهتری از سیاره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم به ما بدهند. در این منظره فوق‌العاده نادر، 2 بچه گربه کاراکال بامزه بر سر یک بچه خرگوش دعوا می‌کنند، راجب کاراکال ها چه می دانید؟جثه کاراکال بزرگ‌تر از گربه‌ اهلی است، بدن کشیده و استوانه‌ای شکل، دست و پا بلند و پاها بلندتر از دست‌ها است. گوش‌های بزرگ و مثلثی شکل با دسته‌ای از موهای سیاه به طول تقریبی 5 سانتی‌متر در انتهای آن. دم کوتاه و باریک حدود یک سوم طول سر و تنه است. موهای پشت انبوه، کوتاه و به رنگ زرد شنی متمایل به قرمز تا دارچینی متمایل به قهوه‌ای با هاله‌ای سیاه‌رنگ. زیر بدن، چانه و گلو سفید است. بالای چشم‌ها و پشت گوش‌ها سیاه است. خط سیاه باریکی از گوشه‌های دهان به چشم‌ها امتداد دارد.

حیات حش

کاراکال‌ها همیشه دیدنی و دوست داشتنی هستند، اما یافتن آنها دشوار است، زیرا آنها عمدتاً حیوانات شب‌زی و عموماً منفرد هستند اما ممکن است به صورت هم جفت زندگی کنند. آنها شکارچیان فوق العاده ای هستند و به دلیل جهش های باورنکردنی خود به خوبی شناخته شده اند، آنها با پاهای قدرتمند خود می توانند به ارتفاع 3 متر (9.8 فوت) بپرند. که سلاح آنها برای شکار است.یک کاراکال بچه های خود را کمتر از 3 ماه حمل می کند و 1 تا 3 بچه گربه زیبا به دنیا می آورد. بچه گربه ها تا 10 ماه با مادر می مانند. با این حال، این ممکن است مانند هر گونه دیگری  به دلیل منطقه و شرایط متفاوت باشد.

sold___handmade_poseable_toy_caracal_kitten_by_malinatoys_da06b7p-fullview

معمولاً در ساعات اولیه صبح و یا در نیمه شب شکار می‌کند. در شکار پرندگان ماهر بوده و قادر است با یک پرش بلند پرنده‌ای را شکار کند که در حال اوج گرفتن است. برای شکار پستانداران بزرگ‌تر پس از تعقیب و نزدیک شدن به آن با یک پرش بر روی آن پریده و گلوی آن را با دندان می‌گیرد. اثر دندان‌های کاراکال همانند سیاه‌گوش در ناحیه گلو، گردن یا قاعده سر دیده می‌شود. خوردن شکار مستقیم از ناحیه شکم آغاز می‌شود. استخوان‌های کوچک طعمه به سختی شکسته می‌شوند و استخوان‌های بزرگ سالم باقی می‌مانند.بچه گربه هایی مانند اینها به ویژه در برابر شکار شدن توسط بزرگسالان آسیب پذیر هستند. این حیوانات زیبا در طبیعت به طور متوسط ​​حدود 15 سال عمر می کنند.

در حیات وحش امروز که صحنه ای بسیار نادر رویت می شود که گزارشی از روزمره مامان و بچه های کوچکش در طول روز می دهد.

Cute Caracal

یک خرگوش وحشی کوچک توسط مامان کاراکال شکار شد و سپس آن را به بچه گربه هایش داد. بچه گربه هاشروع به خوردن غذای خود کردند.

Cute Caracal

ولی چندی نگذشت که بین بچه گربه ها اختلافی پیش آمد و دعوا را شروع کردند وقتی از دور تماشا می کنیم دعوایشان شوخی به نظر می رسد.درواقع مشکل چیز دیگری است.

حیات وحش

Cute Caracal

با گذشت زمان می بینیم که بچه گربه ها بخاطر غذا بایکدیگر دعوا می کنند به نظر می رسد یکی از آن ها نسبت به دیگری زورگو تر است. و نکته قابل توجه این است که در نهایت یکی از آن ها کناره گیری می کند.

Cute Caracal

Untitled77

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها