|

معرفی بهترین و لوکس‌ ترین هتل‌ های ایران

برای تجربه سفری خاطره‌انگیز به هر یک از شهرهای ایران، باید در یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های آن شهر اقامت داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

هتل و محل اقامت به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر تاثیر زیادی روی کیفیت آن می‌گذارد. مخصوصا در شهرهای بزرگ ایران هتل‌های خوبی برای پذیرایی از مسافران وجود دارد. برای مثال در بهترین هتل ‌های شیراز یا اصفهان علاوه بر برخورداری از بهترین امکانات، طراحی‌های زیبایی از معماری ایران را در نمای بیرونی و طراحی داخلی هتل‌ها مشاهده خواهید کرد و تجربه اقامت شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود. در این مطلب همراه ما باشید تا با برخی از هتل‌های مجلل ایران آشنا شوید.

معرفی لوکس‌ ترین هتل ‌های ایران

از نظر شما هتل لوکس به چه معناست؟ آیا باید ابعاد بزرگی داشته باشد یا طراحی اتاق‌ها و امکانات هتل دارای اهمیت بیشتری هستند؟ در شهرهای مختلف ایران، هتل‌های پنج ستاره جزو مجلل‌ترین هتل‌های شهر به‌شمار می‌روند. با رزرو آنلاین این هتل‌ها اغلب می‌توانید چشم‌اندازهای زیبایی از شهر را ببینید، از بهترین امکانات استفاده کنید و از استراحت در اتاق خود، آرامش بگیرید.

هتل عباسی اصفهان

هتل پنج ستاره عباسی یکی از زیباترین و بزرگترین هتل‌های ایران و اصفهان است که از آن به عنوان بزرگترین هتل موزه جهان و زیباترین هتل خاورمیانه یاد می‌شود. این هتل که در بافت تاریخی اصفهان واقع شده است، دارای معماری الگو گرفته شده از معماری صفوی است و علاوه بر برخورداری از امکانات کامل، اقامت در اتاق‌ها یا سوئیت‌های آن یک تجربه متفاوت و لذت‌بخش از اقامت در فضایی سنتی و در عین حال لوکس را به شما هدیه می‌دهد.

هتل زندیه شیراز

در خیابان هجرت شیراز، ساختمان شش طبقه‌ای را می‌بینید که هتل زندیه شیراز نام دارد. این مجموعه یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز است که آن را با تلفیقی از معماری مدرن و سنتی طراحی کرده‌اند. برای اقامت در فضای بسیار شیک این هتل باید یکی از اتاق‌ها یا سوئیت‌های ویژه آن را رزرو کنید.

سوئیت زندیه، سوئیت ماه عسل، سوئیت لوکس و اتاق‌های دو تخته جزو واحدهای اقامتی هتل زندیه در شیراز هستند. با حمام سنتی، مجموعه ورزشی، گالری صنایع دستی، سالن سمینار و سرو غذاهای خوش طعم ایرانی در رستوران نگارستان هتل، بدون شک سفری خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

در محله سعادت آباد تهران و نزدیک به کوه‌های البرز، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های پایتخت ایران قرار دارد؛ ساختمانی 20 طبقه با پنج ستاره که با واحدهای اقامتی متنوع خود، پذیرای شما مهمانان عزیز است. برای اقامت در این هتل لوکس باید یکی از سوئیت‌ها یا اتاق‌های مجلل آن مانند اتاق رویال، سوئیت جونیور، اتاق‌های دو یا سه تخته و... را رزرو کنید.

وجود امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی در کنار کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های لوکس، شرایط سفری بی‌نظیر را برای شما و همسفرانتان ایجاد می‌کند. با اقامت در واحدهای اقامتی این هتل از تماشای چشم‌اندازهای متفاوتی از شهر و کوه‌ها لذت ببرید.

هتل اسپیناس تهران

هتل کایا لاله پارک تبریز

در کنار مرکز خرید لاله پارک، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل ‌های 5 ستاره تبریز وجود دارد که ساختمان آن در 14 طبقه طراحی شده است. شما می‌توانید برای اقامت در شهر تبریز، رزرو یکی از اتاق‌ها یا سوئیت‌های هتل کایا لاله پارک را با بهترین امکانات انجام دهید. یوگا، سونا خشک، سونا بخار، ماساژ، حمام ترکی، مجموعه ورزشی با مساحت بزرگ و استخر از امکانات تفریحی این مجموعه اقامتی 5 ستاره هستند.

در سفر به تبریز و اقامت در هتل کایا لاله پارک، حتما یکی از وعده‌های غذایی را از رستوران هتل سفارش دهید تا طعم متفاوت غذاهای ایرانی و فرنگی را با دستپخت سرآشپزهای تبریزی بچشید.

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز با ساختمانی 30 طبقه به یکی از مرتفع‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در این شهر تبدیل شده است. به همین دلیل وقتی در واحدهای اقامتی این هتل استراحت می‌کنید یا برای سرو غذا در یکی از رستوران‌های هتل چمران هستید، چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی را از پایتخت فرهنگی و تاریخی ایران می‌بینید. سونا، جکوزی، استخر و سالن بدنسازی تنها بخشی از امکانات این هتل 5 ستاره شیراز هستند.

هتل چمران شیراز

فوت و فن رزرو هتل‌ های لوکس با تخفیف

وقتی درباره رزرو هتل‌های پنج ستاره یا لوکس و مجلل در هر یک از شهرهای ایران صحبت می‌کنیم، هزینه رزرو اتاق‌ها به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران تبدیل می‌شود. اما با رزرو آنلاین هتل علاوه بر جا نماندن از ظرفیت یک مجموعه اقامتی، رزرو اتاق مورد نظرتان را با قیمت مناسب‌تری انجام خواهید داد.

شما می‌توانید با کمک سایت‌های معتبر فعال در این زمینه، هتل‌های لوکس را با تخفیف مناسب رزرو کنید. انتخاب بهترین سایت که تخفیف‌های خیلی خوبی ارائه دهد، یکی از مهم‌ترین فوت‌وفن‌های رزرو هتل لوکس با تخفیف به حساب می‌آید. ولی با انتخاب زمان مناسب برای سفر هم می‌توان از بیش‌ترین مقدار تخفیف‌ها بهره‌مند شد. برای مثال در ماه اسفند و پیش از شروع سفرهای نوروزی می‌توانید از تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای استفاده کنید.

برای تجربه سفری خاطره‌انگیز به هر یک از شهرهای ایران، باید در یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های آن شهر اقامت داشته باشید. وسیع بودن، داشتن چشم‌انداز زیبا، برخورداری از بهترین امکانات رفاهی، برخورداری از بهترین امکانات برای مسافران در اتاق‌ها، موقعیت مکانی مناسب و طراحی‌های داخلی منحصربه‌فرد و نمایی زیبا جزو ویژگی‌های هتل‌های لوکس به حساب می‌آیند.

علاوه بر هتل‌های نام برده شده در این مطلب، هتل درویشی مشهد، هتل بزرگ شیراز، هتل ترنج کیش، هتل ارگ جدید یزد، هتل تاج محل تهران و هتل ائل گلی تبریز هم از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران هستند.

شما می‌توانید برای رزرو بهترین هتل‌های هر شهر به لیست هتل‌های 5 ستاره یا 4 ستاره آن شهر در سایت‌های معتبر مراجعه کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها