|

آشنایی با خوشمزه‌ترین و دنج‌ترین رستوران و کبابی های شهر گرگان

ما پیشنهاد می‌دهیم برای صرف غذا فقط به سراغ رستوران‌های باکیفیت و عالی شهر گرگان بروید. اما آیا رستوران‌ها را می‌شناسید؟

لینک کوتاه کپی شد

هیچ‌کس حاضر نیست دست رد به سینه غذاهای اصیل ایرانی و کباب‌های خوشمزه بزند. شهر گرگان پر از رستوران‌ها و کبابی‌هایی است که طعم لذیذ این غذاها را به کام‌تان هدیه می‌دهد. به هر کدام از رستوران‌های این شهر که بروید، منوی متنوع از کباب‌ها و غذاهای مختلف ایرانی می‌بینید.

سفر به شهر گرگان و بازدید از جاهای دیدنی آن لذت‌بخش است، اما شکم‌گردی هیجان‌انگیزترین بخش سفری خواهد بود که پیش رو دارید. ما پیشنهاد می‌دهیم برای صرف غذا فقط به سراغ رستوران‌های باکیفیت و عالی شهر گرگان بروید. اما آیا رستوران‌ها را می‌شناسید؟

رستوران و کبابی‌های گرگان

رستوران و کبابی‌های گرگان

انواع غذاهای سنتی در کنار خوراک یا چلوکباب‌ها، جای خود را در سفر بسیاری از ایرانیان باز کرده‌اند. بسیاری از ایرانی‌ها با کباب‌ها و غذاهای سنتی به‌عنوان شام یا ناهار از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. اما این غذاهای خوشمزه دستور پخت خاصی دارند که فقط نزد آشپزهای ماهر است. آشپزهای با مهارت در بهترین رستوران‌های گرگان آماده هستند تا این غذاها را برایتان تهیه و طبخ کنند تا از خوردن‌شان لذت ببرید.

با بهترین رستوران‌ها و کبابی‌های گرگان آشنا شوید

مهم نیست ساکن کدام محله گرگان هستید، در بیشتر مناطق این شهر رستوران‌ها و کبابی‌های خوبی فعالیت دارند که می‌توانید غذای مورد علاقه‌تان را از آنها سفارش دهید. در ادامه ما لیستی از بهترین رستوران‌های مناطق مختلف گرگان را برایتان می‌آوریم. اگر در منطقه این رستوران‌ها زندگی می‌کنید، خوش‌شانس هستید؛ چون می‌توانید از آنها غذا سفارش دهید.

آشپزخانه ناهارخوران

از یک آشپزخانه حرفه‌ای چه انتظاراتی دارید؟ قطعا می‌خواهید از بهترین مواد اولیه و بهترین دستور پخت پیروی کند تا خوشمزه‌ترین غذاها را بپزد. حالا آشپزخانه ناهارخوران گرگان با همین ویژگی‌ها در خدمت شماست. شما می‌توانید روی کیفیت غذاهای این آشپزخانه حساب ویژه‌ای باز کنید، چون مدیریت رستوران بهترین مواد را در اختیار حرفه‌ای‌ترین آشپزها می‌گذارد تا غذایی لذیذ با طعم و مزه‌ای ویژه را تهیه کنند.

آشپزخانه ناهارخوران گرگان

 

آشپزخانه ناهارخوران گرگان

در آشپزخانه ناهارخوران طعم لذیذ بیشتر غذاهای ایرانی را بچشید. از کباب‌های خوشمزه گرفته تا چلو خورشت‌ها و غذاهای ایرانی که محبوبیت زیادی بین مردم دارند. این رستوران یک منوی روزانه هم دارید که غذاهای دلپذیری را در دل خود جای داده است.

پرطرفدارترین غذاهای آشپزخانه ناهارخوران زرشک‌پلو با ران مرغ ربی، چلو کباب کوبیده و چلو اکبرجوجه هستند.

فعالیت آشپزخانه ناهارخوران هر روز از ساعت 11 ظهر شروع می‌شود و تا شب ادامه دارد. بنابراین شما می‌توانید برای صرف یک ناهار بی‌نظیر یا یک شام فوق‌العاده به آنجا بروید.

این رستوران در اپلیکیشن‌های سفارش غذا هم فعال است، بنابراین حتی نیاز نیست زحمت رفتن به آنجا را به خود بدهید؛ کافیست از طریق این پلتفرم‌ها سفارش‌تان را ثبت کنید تا غذا خیلی زود به دست‌تان برسد.

آدرس آشپزخانه ناهارخوران گرگان: جنب خیابان ملاقاتی، ابتدای بلوار استاندارد

ساعت کار: 11 ظهر تا 22.30 شب

رستوران سرحدی

با یک بررسی ساده در پلتفرم‌های خرید غذا و نگاه به امتیازهای رستوران سرحدی می‌توان متوجه شد که این مجموعه یکی از بهترین مراکز عرضه و پخش غذاهای ایرانی و کباب‌های لذیذ و خوشمزه است.

غذاهای منوی رستوران سرحدی اولین ویژگی جذاب آن است. شما می‌توانید متنوع‌ترین کباب‌ها و غذاها را از این رستوران سفارش دهید. از چلو کباب و خوراک‌های مختلف این رستوران مثل چلو کباب برگ یا خوراک گردن گرفته تا غذاهای ایرانی و خورشت‌های این رستوران مثل چلو ماهیچه یا چلو خورشت قورمه‌سبزی نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند.

منوی سالاد و پیش‌غذای رستوران سرحدی را هم نمی‌توان نادیده گرفت که با انواع پیش‌غذاهای مختلف مثل سوپ، سالاد شیرازی، سالاد فصل، بورانی اسفناج و ... مزین شده است.

ویژگی خیلی خوب رستوران سرحدی شروع فعالیت آن از اواسط صبح است. این رستوران از ساعت 9 صبح فعالیت خود را شروع می‌کند، بنابراین برای صرف صبحانه هم می‌توانید به آنجا بروید.

آدرس رستوران سرحدی گرگان: خیابان سی متری رسالت، چهارراه بهارستان، روبروی تدین بار

ساعت کار: 9 صبح تا 21 شب

خونه کباب

همانطور که از نام این رستوران متوجه شدید، در آنجا انواع کباب‌های خوشمزه سرو می‌شوند. البته برای طرفداران دیگر غذاهای ایرانی هم در این رستوران منوی ویژه‌ای وجود دارد، پس نگران نباشید.

خونه کباب گرگان

خونه کباب گرگان

منوی چلو کباب و خوراک این رستوران شامل چلو کباب سلطانی، چلو چنجه کباب، کاسه‌کباب، خوراک کباب برگ و ... می‌شود. به منوی غذای ایرانی این رستوران هم که نگاهی بیندازید، نام چلو اکبرجوجه، زرشک‌پلو با مرغ سرخ‌کرده، چلو خورشت قورمه‌سبزی و ... را می‌بینید.

خونه کباب در واقع معدن کباب‌های گرگان است. هر نوع کبابی که دوست دارید در این رستوران سرو می‌شود. آشپز با مهارت خونه کباب با مدت‌ها تجربه در زمینه تهیه و طبخ انواع غذاهای اصیل و سنتی، توانسته لذیذترین غذاها را برای مشتری‌ها آماده کند. بنابراین وقتی به رستوران رفتید، خوش‌طعم‌ترین غذاهای عمرتان را می‌چشید.

از وسایل ظهر که فعالیت مجموعه خونه کباب آغاز می‌شود تا اواخر شب می‌توانید به این رستوران بروید. کافیست نگاهی به نظرهای مشتری‌ها درباره منو خونه کباب در پلتفرم‌های سفارش غذا هم بیندازید تا برای رفتن به آنجا مصمم‌تر شوید.

آدرس خونه کباب: خیابان چاله باغ، نبش قدس ۱۰

ساعت کار: 12 ظهر تا 23 شب

رستوران اروس

رستوران اروس در اپلیکیشن‌های سفارش غذا و کباب گرگان امتیاز 4 از 5 را از آن خود کرده است، بنابراین یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های گرگان شناخته می‌شود. نگاهی به نظرات مشتری‌ها نیز در این اپلیکیشن‌ها بیندازید، متوجه خواهید شد که بیشتر آنها از طعم و کیفیت غذاهای رستوران اروس رضایت داشته‌اند.

آشپزهای رستوران اروس انواع کباب‌ها، خورشت و غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت طبخ می‌کنند. آنها بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه را برای پخت این غذاها در اختیار دارند، بنابراین چیزی جزو پخت غذاهای لذیذ و خوشمزه از آنها انتظار نمی‌رود.

رستوران اروس گرگان

رستوران اروس گرگان

به رستوران اروس که بروید، بیشتر از هر چیز رفتار محترمانه پرسنل نظرتان را به خود جلب می‌کند. آنها از همان بدو ورودتان به رستوران به بهترین نحو از شما پذیرایی خواهند کرد. با رفتار خیلی خوب پرسنل رستوران اروم مجاب می‌شوید تا دفعه‌های بعد هم به آنجا بروید.

رستوران اروس بر خلاف بسیاری از رستوران‌های گرگان تا اواخر شب فعالیت ندارد. شما فقط برای صرف ناهار و شام در ساعات ابتدایی شب می‌توانید به این رستوران بروید.

آدرس رستوران اروم گرگان: میدان شهرداری، اول خیابان امام خمینی

ساعت کار: 11.30 ظهر تا 19.30 شب

از بین بهترین رستوران‌های گرگان کدام یک را انتخاب کنیم؟

اکنون بهترین رستوران‌های گرگان را به شما معرفی کردیم، اما از بین آنها کدام یک را باید انتخاب کنید؟ کافیست سری به منوی این رستوران‌ها در اپلیکیشن‌های سفارش غذا بزنید، امتیاز آنها و نظرات مختلف مشتری‌ها در مورد غذاهایشان را ببینید و بعد تصمیم بگیرید که می‌خواهید از کدام یک غذا سفارش دهید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی