|

تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس صدرا ایرانیان

شرکت صدرا ایرانیان در سال ۱۳۷۸ به‌منظور هوشمندسازی مراکز آموزشی و تجهیز سالن‌های کنفرانس تأسیس گردید.

لینک کوتاه کپی شد

شرکت صدرا ایرانیان در سال ۱۳۷۸ به‌منظور هوشمندسازی مراکز آموزشی و تجهیز سالن‌های کنفرانس تأسیس گردید. این شرکت با انجام پروژه‌های متعدد در نقاط مختلف کشور و ارائه محصولات گوناگون در حوزه صدا و تصویر، هم اکنون به یکی از قوی‌ترین مجموعه‌های حاضر، در شرق کشور تبدیل شده ‌است. صدرا ایرانیان در جهت بومی سازی محصولات صوت و تصویر تخصصی از قبیل میکروفون کنفرانس، دوربین کنفرانس، مانیتور کنفرانس و دیگر محصولات وابسته اقدام به تولید محصولات کاملاً ایرانی کرده است. این محصولات کنفرانسی علاوه بر دارا بودن تمامی شاخصه‌های مورد نیاز برای سالن‌های اجتماعات و کنفرانس از ویژگی‌های بروزتری نیز برخوردار هستند. که در ادامه به معرفی این محصولات با برند ایرانی صدرا می‌پردازیم. در صورت وجود هرگونه سوال و درخواست مشاوره نسبت به قیمت سیستم کنفرانس و محصولات صدرا ایرانیان می توانید با شماره ۰۵۱۳۷۰۲۴ تماس حاصل فرمایید.

e361780e-b190-421c-aa1d-4d3770a05c21

میکروفن کنفرانس

میکروفون کنفرانس در برگزاری جلسات نقش به سزایی دارد. به همین منظور انتخاب میکروفون مناسب، برای اجرای جلسات بسیار حائز اهمیت است. میکرفون کنفرانس در دو نوع شرکت کننده و ریاست تولید می‌شود و تفاوت این دو نوع میکروفون در وجود کلید رعایت حق تقدم است. به این عبارت که میکروفون رئیس قابلیت این را دارد که تمامی میکروفون‌های سخنران را در صورت لزوم قطع کند و نظم جلسه را حفظ کند. همچنین میکروفون‌های کنفرانس قابلیت‌های دیگری مانند قابلیت رأی‌گیری، قابلیت حضور غیاب و بلندگو داخلی را دارند. میکروفون‌های کنفرانس صدرا در سه مدل  SM55, SM65, SM50 تولید می‌شوندکه تمامی این میکروفون‌ها از قابلیت‌های عنوان شده در بالا برخوردار هستند و به‌صورت تخصصی برای سالن‌های کنفرانس و جلسات طراحی و تولید می‌شوند.

f9f3c17f-339b-48e4-bceb-02a0f3fedd03

مانیتور کنفرانس

مانیتورهای کنفرانس با مانیتورهای معمولی تفاوت‌های گوناگونی دارند. از اصلی‌ترین تفاوتی که می‌توان در بین آنها یافت نحوه قرارگیری و نصب آنها است. مانیتورهای کنفرانس به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که بتوان آنها را در صورت عدم استفاده به‌صورت ۹۰ درجه خم کرد و فضای میز کار را افزایش داد. مانیتور سالن کنفرانس صدرا دارای کیفیت تصویر Full HD، پنل ۱۵ اینچ از نوع ال ای دی، قابلیت جمع شوندگی (به‌صورت تاشو) و ظاهری شکیل و زیبا است تا بتواند محتوا و اطلاعات بصری را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار کاربران قرار دهد.

763b3999-43cf-4790-a665-59dae5617728

دوربین کنفرانس

 انتخاب دوربین کنفرانس مناسب جهت برگزاری جلسات حضوری و غیرحضوری بسیار حائز اهمیت است. در اصل کیفیت برگزاری جلسات تا حدودی به وضوح تصویر و دیگر قابلیت های دوربین کنفرانس وابسته ‌است. بنابر همین موضوع در دوربین های کنفرانس صدرا از میزان زوم بالا(بزرگ‌نمایی)، میزان چرخش دوربین تا۳۵۰ درجه، گستره دید تا ۸۰ درجه و قابلیت اتوترکینگ (ردیابی خودکار سخنران) استفاده شده است تا بیشتر کارایی را در جلسات حضوری و غیر حضوری داشته باشند. جهت دریافت قیمت دوربین ویدئو کنفرانس می توانید با کارشناسان ما با شماره ۰۵۱۳۷۰۲۴ در ارتباط باشید.

ویدئو وال

ویدئو وال که با نام نمایشگر دیواری نیز شناخته می‌شود، از اتصال چندین نمایشگر کوچک در کنارهم جهت تشکیل تصویر در ابعاد بزرگ ایجاد می شود. ویدئو وال ها به طور معمول از ابعاد ۲۵۰ اینچ آغاز می شوند می توانند حتی تا ابعاد ۵۰۰ اینچ نیز باشند. از ویدئو وال به طور معمول در سالن های کنفرانس و جلسات استفاده میشود تا اطلاعات نمایشی به دید همه ی شرکت کنندگان برسد. البته لازم به ذکر است قیمت این نمایشگر ها با توجه به ابعاد آنها می تواند بسیار بالا باشد.

ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس جهت ایجاد ارتباط تصویری دو گروه در مکان های مختلف و با فاصله زیاد می‌باشند. به وسیله این تجهیزات می توان علاوه برقراری تماس تصویری با کیفیت Full HD ، فایل ها و اطلاعات مورد نیاز برای هر جلسه را به صورت غیر حضوری، در یک بستر به اشتراک گذاشت. تجهیزات ویدئو کنفرانس صدرا علاوه بر هماهنگی با بسترهای ویدئو کنفرانس خارجی با اپلیکیشن‌های داخلی نیز هماهنگ می باشند و توانایی کارکرد حتی در پهنای باند پایین را نیز دارند.

اسپیکرفون

اسپیکرفون ها از دو بخش میکروفون و بلندگو داخلی تشکیل می شوند و مناسب جهت برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس هستند. اسپیکرفون صدرا توانایی اتصال بی سیم به گوشی هوشمند و لپ تاپ را دارد تا به‌راحتی بتوان تماس ها و جلسات خود را برقرار کرد. از تولید صدرا ایرانیان در دسته اسپیکرفون مدل SP23 است که علاوه بر توانایی های عمومی از دو میکرفون اضافه شونده برخوردار است تا در صورت لزوم و افزایش شرکت کنندگان در سالن جلسات بتوان فضا پوشش صوتی را به مقدار زیادی افزایش داد.

تجهیزات جانبی سالن کنفرانس

تجهیزات جانبی در سالن‌های کنفرانس نقش بسیار کاربردی دارند و شامل: ماژول رومیزی (پنل VSP)، سوئیچ تصویر (SWICH)، مبدل تصویر، پاور میکسر، کابل و...  می‌باشند که کیفیت این تجهیزات نقش به سزایی در برگزاری جلسات دارد. در صورت دریافت مشاوره در خصوص هر یک از محصولات و خدمات صدرا ایرانیان می توانید بوسیله روش های زیر با مشاوران ما در صدرا ایرانیان تماس حاصل نمایید.

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

اینستاگرام: @SADRA_I

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها