|

هتل های لوکس مشهد

شاید بتوان گفت لوکس‌ترین هتل های ایران در مشهد ساخته شده‌اند. برخی از هتل‌های این شهر قابل‌رقابت با هتل‌های مطرح بین‌المللی هستند. برای…

لینک کوتاه کپی شد

شاید بتوان گفت لوکس‌ترین هتل های ایران در مشهد ساخته شده‌اند. برخی از هتل‌های این شهر قابل‌رقابت با هتل‌های مطرح بین‌المللی هستند. برای کسانی که علاقه دارند در هنگام سفر به مشهد در هتل‌های مجلل و سطح بالا اقامت داشته باشند، گزینه‌های مختلفی وجود دارد. خوشبختانه رزرو هتل های برتر مشهد مانند رزرو هتل درویشی از اسنپ تریپ امکان‌پذیر است.

d113b8ed-f4bd-4f34-8fcd-a9d94f1bb847

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از مجلل‌ترین هتل‌های کشور است و بسیاری اعتقاد دارند بهترین خدمات و امکانات را به مهمانان ارائه می‌دهد. مراکز خرید، فروشگاه‌های سوغات، آرایشگاه‌ها، مرکز آموزشی و تفریحی برای کودکان، اتاق‌های کنفرانس چند منظوره، مرکز آبگرم، اتاق‌های ماساژ، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و سالن بدن‌سازی بخشی از امکانات هتل درویشی هستند.

اگر اهل غذا هستید، هتل درویشی با 3 رستوران مجهز و باکیفیت اقامتگاهی مناسب برای شما محسوب می‌شود.  علاوه بر این، هتل درویشی دارای پذیرش 24 ساعته، کارکنان حرفه‌ای و چندزبانه و به‌طور کلی مجموعه‌ای از خدمات و امکانات فوق‌العاده است. با رزرو هتل درویشی از اسنپ تریپ می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

اتاق‌های هتل درویشی

هتل درویشی دارای 223 اتاق جادار، راحت و تازه دکورشده در 25 طبقه است. تنوع اتاق‌ها به طراحی و معماری آن‌ها بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید از بین دوبلکس‌های هندی، چینی، مصری، ایرانی، عربی یا غیره که بر اساس ملیت‌ها طراحی شده‌اند، انتخاب کنید. علاوه بر این، هتل دارای اتاق‌های معمولی و عادی مانند اتاق‌های یک نفره، دو تخته، سه تخته و چهار تخته نیز هست.

مجلل‌ترین سوئیت درویشی، سوئیت پنت هاوس رومی است که دارای طراحی ترکیبی از طراحی رومی باستان با امکانات رفاهی مدرن است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل درویشی دارای اینترنت وای فای پرسرعت، میز کار، تلویزیون، تلفن، چای‌ساز و قهوه ساز، تهویه مطبوع، گرمایش و ... هستند. علاوه بر این، در سوئیت‌ها و اتاق‌های VIP، جکوزی نیز وجود دارد. برای رزرو هتل در مشهد کلیک کنید.

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ یک هتل 5 ستاره لوکس در مشهد است که کار خود را از سال 1395 آغاز کرد. این هتل دارای ساختمانی 25 طبقه است. هتل الماس 2 برای مسافران خود سرویس ویژه حرم را طراحی کرده است. با استفاده از این سرویس مسافران می‌توانند به‌صورت رایگان به حرم رفت و آمد داشته باشند.

از امکانات عمومی هتل الماس 2 می‌توان به پارکینگ، چایخانه سنتی، ترانسفر رفت‌وبرگشت، فروشگاه، خدمات لاندری و خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری، خودپرداز و خدمات خانه‌داری اشاره کرد. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات رفاهی آن نیز بهره‌مند شوید. برخی از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل الماس 2 شامل استخر، جکوزی، سالن ماساژ و گیم نت می‌شوند. برای کسب اطلاعات درباره هتل‌های مشهد و رزرو آن‌ها می‌توانید به اسنپ تریپ مراجعه کنید.

اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد

218 اتاق و سوئیت متنوع در هتل الماس ۲ مشهد وجود دارد. در طراحی و دکور اتاق‌ها، از تزئیناتی مختلفی بهره گرفته ‌شده است. اتاق‌های این هتل نمایانگر شاخصه‌های تمدن‌های مختلف از هندی تا رومی هستند. با انتخاب واحدهایی که در طبقات بالایی هتل قرار دارند، می‌توانید به چشم‌انداز زیبایی از حرم و شهر دسترسی داشته باشید. 

تمامی واحدهای اقامتی هتل الماس ۲ مشهد به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مبلمان، کمد لباس، صندوق امانات، چای‌ساز، تلفن و مینی بار مجهز هستند. در اتاق‌های هتل، خدمات روم سرویس و صبحانه نیز ارائه می‌شوند. سرویس‌های بهداشتی نیز از دو نوع ایرانی و فرنگی هستند و در حمام‌ها نیز لوازم بهداشتی ضروری در نظر گرفته شده‌اند. برای رزرو هتل مشهد کلیک کنید.

هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد

هتل 5 ستاره قصر طلایی یکی دیگر از هتل های مجلل و لوکس مشهد و همچنین یکی از هتل‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود. این هتل با 20 طبقه و 358 اتاق، کار خود را در سال 1389 آغاز کرد. یکی از برتری‌های هتل قصر طلایی، معماری مدرن و چشم‌نواز آن است.

هتل قصر طلایی مشهد از امکاناتی مثل سالن‌های همایش، سمینار و کنفرانس مجهز برخوردار است. این سالن‌ها دارای سیستم‌های پیشرفته صوتی و تصویری هستند و برای نشست‌های تجاری، همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی بسیار مناسب‌ در نظر گرفته می‌شوند.

از دیگر امکانات عمومی هتل قصر طلایی می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، صرافی، خودپرداز، کتابخانه، تاکسی‌سرویس ۲۴ ساعته، خشک‌شویی و لباسشویی، پزشک، رفت‌وبرگشت به فرودگاه و راه‌آهن و ... اشاره کرد.

با اقامت در هتل قصر طلایی مشهد می‌توانید از امکانات رفاهی این مجموعه نیز برخوردار شوید. برخی از این امکانات رفاهی شامل استخر، سونا، جکوزی، انواع ماساژ، حمام سنتی، زمین‌بازی کودکان، سالن بیلیارد، باشگاه بدن‌سازی، بخش بازی‌های رایانه‌ای و سالن‌های زیبایی می‌شوند. رزرو هتل قصر طلایی را نیز مانند رزرو هتل درویشی از اسنپ تریپ انجام دهید.

fbb7311c-8c93-4185-9177-59bf960ba5ba

اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قصر طلایی شامل پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، امپریال سوئیت، آپارتمان‌های رویال، اتاق کانکت، دبل و سینگل می‌شوند. تمامی واحدهای هتل دارای دکوراسیون و چیدمان فوق‌العاده‌ای هستند و از پنجره‌های اتاق‌ها، چشم‌انداز بی‌نظیری از حرم را می‌توانید ببینید.

امکانات موجود در اتاق‌ها نیز شامل حمام اختصاصی، میز کار، مینی بار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و تلفن، روم سرویس، رخت‌آویز، مبلمان و سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات و آباژور می‌شوند. با مراجعه به وب‌سایت https://www.snapptrip.com می‌توانید در زمانی کوتاه، هتل خود را رزرو کنید.

رستوران‌های هتل قصر طلایی مشهد

در هتل قصر طلایی، چندین رستوران و کافی‌شاپ فعالیت می‌کنند. انواع غذاهای گوناگون ایرانی، سنتی، دریایی و بین‌المللی را می‌توانید در رستوران‌های این هتل امتحان کنید. رستوران ترنم در طبقه اول قرار گرفته است و در روزهای تعطیل و اعیاد به‌صورت سلف‌سرویس خدمات می‌دهد. رستوران سنتی ترمه با حال‌و‌هوای سنتی ایرانی از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. رستوران تابستانی بارگاه با فضایی سرسبز در طبقه دوم هتل قرار دارد. در رستوران ضیافت، صبحانه سرو می‌شود. رستوران پرستیژ و پنج قاره نیز دو رستوران مجلل و لوکس این مجموعه هستند. برای رزرو هتل مشهد کلیک کنید.

جمع‌بندی

هتل‌های لوکس متنوعی مانند هتل درویشی، هتل الماس 2 و هتل قصر طلایی در مشهد فعالیت می‌کنند. اقامت در هرکدام از این هتل‌ها می‌تواند خاطره سفر را به‌یادماندنی‌تر کند. برای آشنایی بیشتر با امکانات، خدمات و قیمت هتل‌های مشهد می‌توانید به وب‌سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی