|

چگونه از لباس های خود مراقبت کنیم؟

با افزایش قیمت بازار پوشاک در ایران مراقبت از لباس ها امری مهم برایمان می باشد مخصوصا اگر آن لباس کت شلوار و لباس عروس باشد.

لینک کوتاه کپی شد

با افزایش قیمت بازار پوشاک در ایران مراقبت از لباس ها امری مهم برایمان می باشد مخصوصا اگر آن لباس کت شلوار و لباس عروس باشد.

بارها اتفاق افتاده که لباس ها را اتو شده در کمد خود قرار داده ایم اما بعد مدتی که میخواهیم برای جلسه کاری مهم یا مراسمی خاص از آن استفاده کنیم لباس پروک و کثیف شده است برای مراقبت از لباس ها باید آنها را در کاور لباس قرار دهیم تا بخوبی از آنها محافظت شود.

اما خب حتما پیش آمده که کاور لباس را تهیه کرده باشید و آن محصول خیلی زود پاره شود چون ضخامت کمی پارچه تولید آن دارد معمولا کاور لباس در گرماژ  پارچه 50 گرم تولید می شود.

لذا این ضخامت از پارچه نتوانسته رضایت مشتریان و کابران خود را به همراه داشته باشد، بارها دیده شده که برای لباس های مهمی مانند کت شلوار و لباس عروس از کاور کت و شلوار و کاور لباس عروس از پارچه با ضخامت 50 گرم استفاده شده است که  خرید این محصول کاملا اشتباه است.

معمولا ضخامت مناسب برای تولید کاور لباس گرماژ 60 می باشد اما تولیدکنندگان اکثرا از گرماژ 50 استفاده می کنند.

حتما قبل از خرید کاور لباس گرماژ پارچه را از تولید کننده یا توضیع کننده سوال کنید که از خرید خود مطمئن باشید.

کاور لباس

برای محافظت از لباس باید از کاور لباس استفاده کنیم! اما کاور لباس از کجا بخریم؟ تولید کنندگان بسیاری در سراسر ایران و فضای اینترنت وجود دارند که کاور لباس تولید می کنند اما محصولات آنها از کیفیت بالایی برخوردار نیست.

دقت فرمایید گه کاور لباس کیفیت آن فقط به پارچه آن نیست درست است که کل کاور لباس پارچه آن است اما زیپ، طلق، نوع دوخت نیز حائز اهمیت می باشند.

شما اگر کاور لباسی را تهیه کنید زیپ آن مشکل داشته باشد و به کندی باز بسته شود از آن محصول رضایت کافی را دارید؟ آیا بار دیگر از آن تولید کننده خرید می کنید؟ قطعا پاسخ به این سوال خیر است.

مجموعه کالا اسپید تولید کننده کاور لباس در ایران می باشد که کیفیت و اصالت کالا های آن سالهاست به مشترکان آن ثابت شده است این کارخانه عظیم از سال 1394 در خراسان شمالی شهر بجنورد مشغول به فعالیت می باشد که از سال 1398 فعالیت خود را در اینترنت آغاز نمود و امروزه بیشترین فروش خود را از وبسایت خود دارد.

e2ef8c3f-fb9e-4dac-b936-b24b7d279a38

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها