|

تبلیغ بستنی چوکوبری دومینو؛ ماجرای تبلیغات غیراخلاقی و هنجارشکنانه این شرکت

یک شرکت بستنی سازی اقدام به انتشار کلیپی تبلیغاتی در اینستاگرام کرد که حرکات اغواگرایانه ی بازیگر زن آن اعتراض شدید کاربران را به دنبال داشت

لینک کوتاه کپی شد

تبلیغات ساختارشکنانه و بعضا اروتیک برخی کالاهای مصرفی در فضای مجازی دو سه سالی هست که در فضای اینستاگرام از سوی شرکت‌های تولیدی انجام می‌شود. با اینکه اغلب آن‌ها با واکنش‌های منفی و تند مخاطبان صورت می‌گیرد، با این حال گویا آنها قصد دارند از این شیوه زننده برای دیده شدن استفاده کنند.

شرکت بستنی دومینو که سال گذشته هم با انتشار ویدیو تبلیغاتی که یک بازیگر خانم با ظاهری نامناسب حضور دارد که با رفتارها و اداهایی کاملا اروتیک که دقیقا تبلیغ روی آن سوار شده‌است با خوردن یک بستنی تبلیغ آن را می‌ کرد خبرساز شده بود که در نهایت شرکت لبنیاتی اقدام به حذف کلیپ مذکور از صفحه اینستاگرام خود کرد.

اما گویا این شرکت برای محصول جدید خود یعنی بستنی چوکوبری بازهم به همان شیوه کلیپ تبلیغاتی و با بازی یک زن ساخته است.

خبرگزاری فارس به این ویدئوی تبلیغاتی اعتراض کرد و نوشت: آیا نباید جلوی تبلیغات هنجارشکن شرکت را گرفت؟ این شرکت سال گذشته بود که با کلیپ غیراخلاقی بدعتی ایجاد کرد و امسال نیز با تکرار آن ماجرا و با کلیپی جدید نشان داد یا برخوردی با آن نشده و یا برخورد به آن اندازه بازدارند نبوده که مانع تکرار آن گردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی