|

مواردی که باید در روز باربری به آنها توجه کنید

برای اینکه در روز اسباب‌کشی تمامی وسایل شما به درستی بسته‌بندی شود و بتوانید به راحتی آنها را جابجا کنید باید دنبال شرکت باربری مناسب باشید.

لینک کوتاه کپی شد

آیا تا به حال به اقدامات لازم قبل از اسباب‌کشی فکر کرده‌اید؟ بسیاری بر این باورند همه‌چیز توسط کارگران شرکت باربری انجام خواهد شد و ما نیاز به هیچ کاری نداریم. به همین دلیل این افراد اسباب‌کشی و جابه‌جایی را امری بسیار ساده می‌پندارند اما در حقیقت اینگونه نیست. زمانی اسباب‌کشی راحت و ساده است که شما از قبل برخی کارها و اقدامات لازمه را انجام داده باشید. اگر شما قصد اسباب‌کشی به تهران یا سایر شهرستان‌های دیگر را داشته باشید این مقدمات بیشتر حائز اهمیت خواهند بود. 

برعکس افرادی که همه‌چیز را ساده می‌دانند، برخی دیگر هستند که اسباب‌کشی را امری پراسترس و خسته‌ کننده می‌دانند. اما لازم است که بدانید نیاز به نگرانی نیست زیرا از طریق یک شرکت معتبر باربری در تهران مانند باربری اقدسیه می‌توانید فرآیند اسباب‌کشی را برای خود راحت کنید. برای اینکه استرس کمتری داشته باشید باید از قبل برخی اقدامات لازم را انجام دهید تا برای اسباب‌کشی آماده باشید. برخی از این اقدامات و نکات مهم که در روز باربری باید به آنها توجه کنید را در این مقاله از انصاف بار بخوانید.

دو هفته پیش از باربری (اسباب کشی)

دو هفته پیش از اسباب‌کشی حتماً به نکات زیر توجه کنید.

اگر قصد دارید از خدمات یک شرکت باربری جهت بسته‌بندی وسایل خود بهره ببرید باید از دو هفته قبل تمامی وسایل خانه به ویژه وسایل شکستنی و حساس را آماده کنید تا آنها، وسایل را کارتن کنند. خانه جدید خود را دو هفته قبل از اسباب‌کشی مرتب، تمیز و آماده کنید. زیرا در غیر این صورت تمامی کارهای شما به تعویق خواهد افتاد و یا کارگران باربری حین منتقل کردن اثاثیه به منزل جدید با مشکل روبرو می‌شوند.

دو هفته قبل از اسباب‌کشی با شرکت باربری مدنظرتان هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. به همسایگان قدیم و جدید از چند روز قبل، تاریخ اسباب‌کشی را اطلاع دهید زیرا ممکن است در راهرو وسایلی را داشته باشند که باید در روز اسباب‌کشی آن را از سر راه بردارند.

اگر استرس دارید و ممکن است روز اسباب‌کشی برخی نکات مربوط به اسباب‌کشی را فراموش کنید، تمامی کارهایی که باید در آن روز انجام شود را در یک برگه کاغذ بنویسید. این کار هم استرس شما را کاهش می‌دهد و هم از فراموش جلوگیری خواهد کرد.

روز قبل از باربری (اسباب کشی)

بسیاری بر این باورند که روز قبل از اسباب‌کشی خیلی مهم است. به گونه‌ای که آن رو را به  «آرامش قبل از طوفان» تشبیه کرده‌اند. شاید این تمثیل شما را کمی نگران کند اما باید گفت نگران نباشید، زیرا اگر به درستی تمامی مراحل اسباب‌کشی را به موقع انجام دهید، در آن روز همه‌چیز به سرعت و با کیفیت پیش خواهد رفت.

یک روز قبل از حمل بار توسط باربری این وسایل را در دسترس قرار دهید:

  • لباس‌ها
  • تخت‌خواب‌ و رختخواب‌ها
  • شارژ تلفن خانه، موبایل و همچنین سایر لوازم خانگی که شارژی هستند.
  • لوازم و وسایل شوینده
  • ظروف دم دستی مانند ظروف و لوازم خانه به خصوص بشقاب‌ها، قوری و کتری
  • برخی از خوردنی‌ها مانند نوشیدنی‌هایی مانند چای، قهوه، شکر و شیر

نکته مهم 1: اگر دارای فرزند کوچک هستید، فراموش نکنید وسایل او را در یک کیف و یا چمدان جداگانه جمع کنید. همچنین وسایلش را در جایی قرار دهید که وضعیت تمیزی آن مطلع هستید.

نکته مهم 2: یک روز قبل لیست کارهایی که باید انجام شود را مجدداً چک کنید. اگر در آن زمان مسئله مهمی به ذهنتان رسید، آن را در اولین فرصت با شرکت باربری مورد نظر خود در میان بگذارید.

روز باربری( اسباب کشی)

روز اسباب‌کشی برای خانواده‌ها روزی پراسترس و شاید بسیار عذاب‌آور  و مهم‌ترین روز باشد. شاید برایتان جالب باشد اما این روز حتی برای شرکت‌های باربری نیز بسیار مهم‌ است، زیرا برای این شرکت‌ها و کارگران مهم است که نتیجه کار رضایت‌بخش باشد همچنین وسایل بدون کوچکترین آسیبی، سالم به منزل جدید برسد. در روز اسباب‌کشی کارگران حمل بار به منزل شما مراجعه خواهند کرد و تمامی اثاثیه را بسته‌بندی و به درون ماشین حمل‌بار می‌برند. برای اینکه بتوانید در این روز کارها را نظارت کنید نیاز است همه اعضای خانواده در شب قبل به اندازه کافی خوابیده و از انرژی بالایی برخوردار باشند.

همچنین همانطور که در مراحل قبل نیز گفته شد، وسایل را در دسترس کارگران قرار دهید تا بلافاصله پس از رسیدن، آنها را درون جعبه جمع کرده و بار بزنند. قبل از اینکه وسایل برقی را به ماشین باربری منتقل کنند آنها را از برق بکشید. پس از اینکه تمامی اسباب و وسایل در این روز به خانه جدید منتقل شد، در خانه قبل تمام درب، پنجره و همچنین شیر آب و گاز را ببندید. برای جمع‌آوری اسباب و وسایل در این روز انصاف بار می‌تواند به شما کمک کند تا بدون استرس وسایل خود را جمع کنید و سپس آن را به محل مورد نظر جابجا کنید.

ارائه خدمات باربری انصاف بار

برای اینکه در روز اسباب‌کشی تمامی وسایل شما به درستی بسته‌بندی شود و همچنین بتوانید به راحتی آنها را جابجا کنید باید به دنبال یک شرکت باربری مناسب، با کیفیت و مقرون به صرفه باشید که ما به شما باربری انصاف را معرفی می‌کنیم. باربری انصاف با بیش از ده سال سابقه در این حوزه جز بهترین باربری‌های تهران، باربری زعفرانیه و باربری اقدسیه است. انصاف بار با خدمات تخصصی و بسته‌بندی حرفه‌ای باعث می‌شود تا شما یک اسباب‌کشی آسان و لذت بخش را تجربه کنید. همچنین دیگر نیاز نیست نگران چیدمان درست بارهای خود باشید زیرا کارگران انصاف‌بار با تجربه بالا اثاثیه شما را به درستی چیدمان خواهند کرد. انصاف بار به شما تجربه‌ یک اسباب‌کشی راحت و لذت‌بخش را هدیه می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی