|

فروشگاه اینترنتی مبیت؛ هرآنچه برای خرید کالای دیجیتال نیاز دارید

در فروشگاه اینترنتی مبیت مشتری به راحتی می‌تواند با جستجو در صفحات سایت فروشگاه و مقایسه قیمت محصولات، مناسب‌ترین کالا را خریداری نماید.

لینک کوتاه کپی شد

امروزه روش‌ نوین خرید آنلاین کالا از فروشگاه‌های اینترنتی جایگزین خرید سنتی شده است. مردم دیگر زمان باارزش خود را صرف انتظار در صف طولانی ترافیک و مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها نمی‌کنند. آن‌ها از طریق ابزاری به نام اینترنت به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر را به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی سفارش می‌دهند و در اسرع وقت در درب منزل تحویل می‌گیرند. اکثر مردم برای خرید جدیدترین کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، تبلت، ساعت، مچ بند هوشمند، هندزفری، هدست، لپ تاپ، لوازم جانبی موبایل و غیره فروشگاه اینترنتی مبیت را انتخاب می‌کنند. خرید از این فروشگاه مزایای بسیار زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی مبیت صحبت کنیم.

خرید از فروشگاه اینترنتی مبیت چه مزایایی دارد؟‌

  • خرید راحت و صرفه‌جویی در زمان

با توجه به این که اکثر افراد پس از یک روز کاری خسته‌کننده وقت کافی و توانایی لازم برای گشتن در فروشگاه‌های بازار و معطل شدن در خیابان‌های شلوغ را ندارند، برای خرید کالاهای دیجیتال مورد نیاز خود خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی مبیت را ترجیح می‌دهند. خرید اینترتی بسیار راحت‌تر و بی‌دغدغه‌تر از خرید حضوری است و فقط با چند کلیک انجام می‌شود.

  • جستجو در فروشگاه و مقایسه قیمت‌ها

یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی مبیت این است که مشتری به راحتی می‌تواند با جستجو در صفحات سایت فروشگاه برای خرید موبایل، هندزفری یا کالاهای دیجیتال دیگر اقدام کند و با مقایسه قیمت محصولات، مناسب‌ترین کالا را با توجه به بودجه خود انتخاب و خریداری نماید. در خرید حضوری باید چندین ساعت را صرف جستجو در مغازه‌ها و مقایسه قیمت‌ها کرد.

  • تحویل کالا در درب منزل

در خرید حضوری لوازم دیجیتال باید پس از ساعت‌ها گشتن و پیدا کردن محصول مورد نظر، آن را تا منزل با خود حمل کرد. در خرید اینترنتی نیازی به حمل کالا نیست‌. زیرا مسئولیت حمل کالای خریداری شده و تحویل آن در درب مشتری به عهده مارکت پلیس مبیت است. خریداران تا هفت روز مهلت دارند که کالای خریداری شده را بازگشت بزنند. با این مزیت اصل بودن کالا ضمانت می‌شود.

  • قیمت‌های مقرون به صرفه و تخفیف ویژه

 در فروشگاه اینترنتی مبیت قیمت‌هایی که برای کالاهای دیجیتال مانند موبایل، لپ‌تاپ، هندزفری، کنسول بازی، ساعت، پاوربانک، هدست و غیره ارائه شده است، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. با استفاده از سیستم امتیاز دهی در فروشگاه آنلاین مبیت قیمت محصولات شامل تخفیف‌ ویژه خواهد شد. دسته‌بندی‌های محصولات در سایت خرید موبایل، خرید هندزفری و کالاهای دیگر را بسیار راحت‌تر کرده است. ویژگی‌های هر محصول به همراه عکس و قیمت آن در سایت قرار دارد.

  • تنوع کالاهای دیجیتال در سایت مبیت

اغلب کسانی که قصد خرید گوشی و لوازم جانبی آن را دارند، به فروشگاه اینترنتی مبیت مراجعه می‌کنند، زیرا فروش موبایل و تنوع محصولات موجود در این سایت بسیار بالاست و برای همه سلیقه‌ها با هر بودجه‌ای امکان خرید موبایل با برندهای گوناگون وجود دارد. علاوه بر گوشی موبایل سایر کالاهای دیجیتال مانند پاور بانک، کارت حافظه، هندزفری، هدفون بی سیم، هارد اکسترنال، فلش مموری، فلش و غیره نیز در این سایت مبیت از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و با قیمت‌های مناسبی در اختیار مشتریان سایت قرار گرفته‌اند.

  • امکان تامین کالاهای دیجیتال از سراسر کشور

یکی از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی مبیت این است که به عنوان مارکت پلیس فعالیت می‌کند و از تمام شهرهای کشور تامین‌کننده دارد. کسانی که در هر یک از شهرهای ایران صاحب فروشگاه هستند و می‌خواهند محصولات خود را به افراد بیشتری معرفی کنند، می‌توانند از مارکت پلیس مبیت به عنوان میزبان کمک بگیرند و بدون تبلیغات اضافی محصولات خود را در این فروشگاه در معرض دید عموم قرار دهند و باعث ارتقای کسب و کار خود به کل کشور شوند.

  • ارائه تحفیف‌های آخر هفته

یکی دیگر از مزایای بسیار پرطرفدار فروشگاه مبیت این است که با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور و نوسانات لحظه‌ای قیمت همه محصولات از جمله کالاهای دیجیتال، تخفیف‌های آخر هفته در نظر گرفته است. با در کمپین‌های آخر هفته مبین می‌توان محصولات را با قیمت ارزان‌تری خریداری کرد.

معرفی آدرس اینترنتی فروشگاه مبیت

برای خرید محصولات دیجیتال از فروشگاه اینترنتی مبیت باید از طریق آدرس اینترنتی https://www.mobit.ir/ اقدام کنید. این فروشگاه در شهر کرمان واقع شده است و ابتدا فعالیت خود را از سال 1392 در زمینه فروش موبایل آغاز کرده است. طراحی این سایت فروشگاهی به گونه‌ای انجام شده است که کاربران به راحتی بتوانند به جستجو، ثبت‌نام، مقایسه محصولات و خرید هندزفری، گوشی موبایل، لپ‌تاپ، هندزفری و غیره با قیمت بسیار مناسب از معتبرترین برندهای جهان بپردازند. تمام کالاهای ارائه شده در این فروشگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و به تمام نقاط ایران ارسال می‌شوند‌.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی