|

همونقدر که اکسسوری واسه استایل مهمه واسه دکوراسیون خونه هم مهمه؛ خونتو خوشگل کن

اگر تو خونه فقط از میل و میز استفاده دارید قطعا باخت دادین چرا که استفاده از اکسسوری ها میتونه ظاهر خونه شما رو بی نظیر کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چیدمان و دکوراسیون خونه تنها به مبلمان و تخت و تلویزیونی که همه خونه ها دارن نیست و خیلی آیتمای دیگه هم داره تا به تکامل خودش برسه و بشه بهش گفت یه دکوراسیون درست و حسابی! مثلا اینکه اکسسوری برای هر چیدمانی مهمه و اگه اکسسوری و ریز جزئیات تو خونه نباشه اینکه یه چیزی کمه قشنگ مشخص میشه و رد پای اون کمبوده هم دیده میشه. این لوازم معمولا بایدی نیستن جوری که مثلا اگه نباشن خونه زندگی لنگ بمونه، اما مواردی هستند که دیتیل محسوب میشن و میتونن روح و جذابیتی متفاوت به خونه ببخشن.

شما فرض کنید فقط یک مانتو شلوار بپوشید، بدون اکسسوری های آویزی و پوشیدنی، در این حالت اینکه یه چیزی تو ظاهرتون به شدت کمه حس میشه و هر چقدر هم که استایل شما لاکچری باشه باز چون جزئیات نداره خیلی نمیتونه به چشم بیاد. پس برای تمام و کمال شدن دکوراسیون خونه همه چیز لازمه، چه کوچیک و چه بزرگ. اما شاید براتون سوال بشه که این اکسسوری ها چی هستند که خب باید بگیم کافیه تا با این مطلب همراه باشید تا به اونچه دوست دارید و حس میکنید برای خونه کمه برسید.

اکسسوری در خانه

در ابتدا باید بگیم که ای لوازم کاملا سلیقه ای هستند و با توجه به اینکه بودجه مورد نظر شما چقدره قابل تغییره. مثلا گلدان، کتاب، تابلو، قفسه، فرش، پرده، ویترین، کوسن، میز، وسایل تزیینی، آویز، قاب عکس، شمع و شمعدان، لوستر و … همه و همه لوازمی هستند که با بودنشون میتونن به دکور منزل شما جلوه ای جادویی دهند.

شمع فقط واسه تایم برق رفتن نیستا

شاید قبلنا از شمع فقط به عنوان روشنایی و یا وسیله ای برای گرمایش استفاده می شد، اما این روزا می بینیم که شده یکی از عناصر دکوری تو خونه و از تزئینات خونه محسوب میشه و نقش فراوونی در زیبایی خونه شما داره. این اکسسوری میتونه فضای شما رو به راحت ترین شکل متحول کنه و تو هر فضایی از اتاق خواب، میز و عسلی مهمان و اتاق نشیمن گرفته تا سرویس بهداشتی و حتی حمام قابل استفاده هستش. البته که شمع ها اغلب ما رو یاد فضاهای رمانتیک میندازن، اما میتونن محیط رو بسیار گرم و صمیمی کنند و راه و پیشنهادی عالی برای ساخت یک محیط آرامش بخش هستند.شمع ها انواع طرح و ها و رنگ های مختلف دارند که حتی برخی از اونها دارای عطر می باشند و میتونن فضا رو با بوی خوش همراه کنند.

اکسسوری در خانه

اکسسوری در خانه

گل و گلدون دیگه فقط واسه خونه مامان بزرگا نیستا

اگر شما یک گدون دارید و میتونید باهاش فضا رو تزیین کنید، باید بدونید که قدمت استفاده از اون گلدون از همه ظروف بیشتره! چرا که استفاده از اولین گلدون برمیگرده به یونان باستان و آوردن یک یا چند گل آپارتمانی و نگهداری ازش میتونه به عنوان یک عنصر جذاب طبیعی هم به تصفیه هوای منزل کمک کنه و هم اینکه به شدت زیبا و تاثیرگذار در روحیه می باشد. این روزا دیگه گلدون ها در رنگ ها و طرح های متنوع و مختلف تولید میشن که شما میتونید هم از گلدون جان به تنهایی به عنوان زیبایی استفاده کنید و هم همراه با یک گل زیبا، خانه خود را منحصر به فرد کنید.

اکسسوری در خانه

نقاشی های مدرن و مجسمه فقط واسه گالری ها نیستا

در اینجا بادی بگیم از تابلو های مدرن گرفته تا نقاشی های زیبایی که میتونن جلا و رنگی دیگر به خونه بد، چرا که تابلو ها و نقاشی ها میتونن به دیوار سرد و سفیدی که روح نداره جانی رنگی ببخشند. فرقی نداره چه نوع دکوراسیون خونه و یا سلیقه ای داشته باشید، در هر صورت میتونید آثار هنری متناسب با سبک زندگی خود را خریداری کرده و تعامل رو بین دیوار و سقف حفظ کنید. چرا که بالاخره سقف هم یه لوستری چیزی داره، اون دیواره که تک و خالیه.

اکسسوری در خانه

آینه فقط مختص آرایش و بافت مو نیستا

برای استفاده حداکثری از اکسسوری و اینکه خونه ای بی نقش داشته باشید از آینه ها غافل نباشید. اگرچه که در طول روز شاید ده ها بار به این وسیله نگاه می کنید اما همچنان جادوی آن را نمیدانیم و نمی بینیم. آینه ها میتونن استفاده و اهداف مختلفی داشته باشند، از دیدن چهره و ظاهر خود گرفته تا سرگرم کردن کودکی که خیلی فسقلیه و با آینه بازیش میگیره. خونه شما کوچیکه؟ و یا شاید هم بزرگه! در هر حالت آنه ها میتونن فضا رو بزرگتر نشون بدن و این از معجزات اونهاست.نظرتون در مورد آینه ای که از کف تا سقف رو پوشونده چیه؟ آینه ای که میتونه جلوی پنجره قرار بگیره قطعا روشنایی فضا خیلی بیشتر میشه.

Metal Wall Mirror with Varying Shapes Gold - CosmoLiving by Cosmopolitan

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی