|

نحوه ست کردن لباس و اکسسوری

بسه دیگه هرچی یِلخی دستبند انداختی؛ اینجوری استایلتو با اکسسوری های مختلف ست بزن

نحوه ست کردن لباس و اکسسوری

واسه داشتن یک استیال کامل، علاوه بر لباس باید از اکسسور ی ها مناسب استفاده داشت که در این مطلب با اصول ست کردن اونها آشن خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی ها بر این نظر و باورند که مد و فشن نها به استایل و لباس مختصر خواهد شد که خب باید بگیم سخت در اشتباهند، چرا که اکسسوری ها نیز از آیتم های به شدت تاثیر گذاری هستند که اگر در ظاهر یک خانوم و یا آقا دیده نشن قابلیت این رو دارند که استایل اون شخص رو به طور کلی ناقص کنند. البته که تنها استفاده از اکسسوری هم مهم نیست و اونچه که باید بهش توجه داشت انتخاب درست اکسسوری ها می باشد. این انتخاب قلق های بسیاری داره که خب دونستنشون اتفاقی و ذاتی نیست! بلکه باید آموزش پیدا کرد تا بفهمیم چه چیزی با چه چیزی بهتره! 

این قلق ها هم در رابطه با سایز و ابعاد و مدل هستش و هم مربوط به رنگ چند طرفه می باشد. چند طرفه یعنی چی؟ یعنی هم رنگ لباس و هم رنگ پوست و هم رنگ اکسسوری ها. همه ما میدونیم که یک اکسسوری ساده چقدر میتونه در زیبایی هر چه بیشتر ظاهر ما کمک کننده باشه . تیپی شیک تر و البته دارای دیتیل بسازه. اما دلیل اینکه ما گاها ترکیب استایل و اکسسوری رو اشتباه میگیریم و نه تنها زیباتر نمیشیم، بلکه نامیزون هم میشیم؟ شاید چون با حجم عظیمی از رنگ ها و طرح ها روبرو هستیم که نمیدونیم کدوم بهتره. اما خبر خوش اینه که قراره در این مطلب با روش هایی ساده یاد بگیریم چطور میشه به هدف دلخواه رسید! پس با ما همراه باشید.

اکسسوری

با رنگ ها اینچنین بازی کنید

همونطور که بالاتر هم اشاره شد دونستن یکسری موارد مثل ست رنگ ها چیزی نیست که ما از بدو تولد بلد باشیم و نیاز به مهارت و یادگیری داره که خب در اینجا ما به چند نکته اساسی اشاره می کنیم تا شما بتونید اکسسوری‌های خود را با لباس و رنگ‌های متناسب با خودشون بپوشید و لذت ببرید.

- تو یه خانواده رنگ بمانید و از این شاخه به اون شاخه نکنید. مثلا براق با براق، مات با مات و

- رنگ های مکمل رو پیدا کنید. مثل قرمز و سبز، آبی و نارنجی، زرد و بنفش و …!

- لباس شما به هر رنگی که هست اکسسوری های خود را کمرنگ تر یا پررنگ تر از لباستون انتخاب کنید.

- اگر لباسی ساده دارید از اکسسوری های طرح دار استفاده کنید و بالعکس.

- برای داشتن استایلی جذاب از آیتم های ساده و جیغ در کنار هم استفاده کنید.

اکسسوری

سایز و ابعاد اکسسوری ها نسبت به لباس

فراموش نکنید که ابعاد و سایز اکسسوری های مورد استفاده شما تاثیر بسیاری در استایل نهاییتون خواهد داشت.

مثلا اینکه اگر قصد دارید تا اکسسوری های بزرگ و عجیب بیاندازید پس حتما استایل خود را ساده و یا تک رنگ انتخاب کنید چرا که اگر در غیر این صورت باشه ظاهر شما تبدیل به تیپی خنده دار و شلوغ خواهد شد. آیتم های لباستون ور هم حیف کردید.

همچنین اگر لباس شما طرح دار هستند، بهترین گزینه انتخابی میتونه اکسسوری های ساده و ظریفی باشه که به کامل شدن استایل شما کمک جذابی میکنه.

میدونید که اکسسوری ها تنها به زیورآلات ختم نمیشن و مثلا اینکه اگر خانومی قد و جثه کوچیکی دارن بهتره که خرید از کیف های دستی بزرگ خود داری کنند و از طرفی خانوم های قد بلند این شانس رو دارند که با لباس و اکسسوری های بزرگ جلوه بهتری داشته باشند.

اکسسوری

این اکسسوری ها رو فراموش نکنید

همیشه شخصیت هایی هستن که این درونیت رو دارند هر بار میخوان برن بیرون یه عالمه فکر میکنن چی بپوشن و در آخر هم اونقدری کلافه میشن که دلشون میخواد سرشون رو بکوبن به دیوار. چرا که این افراد نمیدونن چی با چی شیک تره و تا این ترکیب رو تو کمد خود پیدا نکنند اروم نخواهند شد. خب در این حالت میشه یکسری اکسسوری در نظر داشت که تقریبا به همه استایلی میاد و اینجوری میشه خیلی راحت دیگه به اکسسوری فکر نکرد.

- گوشواره های حلقه ای طلا: این گوشواره ها شاید به قدری بزرگ باشن که به چشم بیان اما از طرفی هم چون نازک و ساده هستند به اکثر استیل ها ترکیبات لبسا میاد و ست میشن.

- دستبند طلا: داشتن یک دستبند ساده و طلایی میتونه جلوه شیک و همه پسندی به دستان شما بدهد.

- گردنبند بلند طلا: دقت کنید که همیشه یک گردنبند طلای بلند میتونه به هر استایل ساده ای زیبایی تمام عیار ببخشه. 

- کیف دستی چرم و مشکی: جالبه که این سبک کیف اونقدری شیک هستش که میشه همه جا ازش استفاده کرد، از یک قرار ساده گرفته تا مهمانی ها.

- عینک آفتابی: داشتن یک عینک آفتابی کلاسیک میتونه راحت با هر چیزی که فکرشو کنید ست بشه. اما یادتون نره که همه فریم‌ ها با انواع چهره‌ ها خوب نمیشن و بهتره که در انتخاب عینک با دیگران مشورت کنید و نظرخواهی داشته باشید تا به اون عینکی که متناسب صورت شماست برسید. فریم عینک بهتره که برعکس فرم صورت شما باشه. یعنی چی؟ یعنی اگه صورت مربع شکلی دارید، عینک گرد انتخاب کنید.

اکسسوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی