|

نکاتی که واسه خرید لوستر اتاق خواب یادت بره سوخت دادی / جذاب ترین اتاق ها

اگر برای خرید لوستر اتاق خواب خود اقدام کرد اید اما نمیدونید چه لوستری مناسب شماست، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اونچه که مشخصه اینه که دکوراسیون میتونه به خونه من و شما روح ببخشند و از طرفی هم اگرچه که وجود لوازم میتونه اون محیط هیچ و پوچ رو دارای بُعد و کاربرد کنه، اما اگر از وسایلی نادرست استفاده بشه روح خونه دچار خدشه خواهد شد. یکی از این وسایل و آیتمای مهم تو خونه لوستر می باشد از دست وسایلی هم هستش که ازش فقط یکی تو خونه نیست و باید برای هر قسمت خونه یکی یه لوستر زده بشه. مثلا آشپزخونه و هال پذیرایی و اتاق خواب ها و راهرو …!

البته که همه اینا بستگی مستقیم به بزرگی کوچیکی خونه و بودجه و سلیقه شنا داره، چرا که اگر خونه ای راهروی خاصی نداشته باشه خب لوستر نمیخواد که! و یا اینکه هال و پذیراییش یکی باشه و شاید هم بسیار بزرگ باشه و نیاز به چند لوستر داشته بشه!

اما گذشته از موارد گفته شده، اتاق خواب ها از دست قسمت های مهم تو خونه هستند که نیاز به لوستر دارن. اما اینکه چه لوستری برای اتاق خواب ها انتخاب کنید به شدت اهمیت داره و نباید هر لوستری رو برای هرجایی نصب کرد. اگر شما هم بریا خرید لوستر اتاق خواب خونتون نیاز به کمک و دانسته هایی دقیق تر دارید، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا به جواب سوال های خود برسید.

Bicycle Glass Co_ 763 Swell 3 Pendant Cascade Chandelier in Steel Blue

ابتدا با خود تعیین تکلیف کنید

قبل از خرید فکر کنید و ببینید اصلا اون لوستر جان رو برای چه فضایی میخواید؟ قراره اتاق خواب شما نیاز به نور زیادی داشته باشه و یا اینکه نور ملایم و رو به کم مناسبشه؟ آخه میدونید که خیلی از بانوان هستند که تنها به رنگ و طرح دقت دارند و کمتر نگاهی به اونچه که به عنوان کاربرد نیاز دارند می اندازند. شاید شما به نور علاقمندید و یا اینکه نقشه کشی میخونید و باید نور رو کارتون بیوفته تا بتونید بکشید و شاید هم اهل میکاپ های حرفه ای هستید و استایل های خود را جلوی اینه عکاسی می کنید که همه اینها نیا به نور زیاد داره و برخی هم برای آرامش بیشتر و یا اینکه چشمشون اذیت میشه و هزار دلیل دیگه نور ملایم و کم رو دوست دارند.

Неоклассика

لوستر مناسب واسه اتاق هایی که فقط واسه استراحت و خواب هستند

اگر شما از دست افرادی هستید که اتاق خوابتان صرفا به جهت استراحت و خواب هستش، پس بهتره که از لوستر های حبابی که کلاهک سر بالا دارند استفاده کنید. چرا که این سبک لوستر ها با توجه به اینکه نور رو به سقف پخش میکنند و به طور مستقیم سمت زمین نمیزنن، میتونن نوری ملایم تر در اتاق ایجاد کنند و از نور تند جلوگیری داشته باشند. اینجوری مخصوصا اگه لوستر بالای تخت شما نصب بشه دیگه مراحم خوا نمیشه و چشما رو هم ازارنیمده. اگر هم برای مطالعه نیاز به نور بیشتر دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از آباژور می باشد.

0dc409a3-7c80-4ec8-9cb2-7220f0bb1d75

فراموش نکنید که اگر اتاق خود را به جهت مطالعه فراوان هم میخواهید، پس بر خلاف گفته های بالایی، باید لوستر با حباب ها کلاهک پایین استفاده داشته باشید تا نور کافی رو به فضای اتاق خواب شما بده.

۳۸ مدل لوستر ۲۰۲۳ جدید، مدرن و خوش قیمت پذیرایی، اتاق و آشپزخانه

ویژگی های لوستر اتاق خواب باید چجوری باشه؟

لوستر چوبی

لوستر متناسب با متراژ فضا

به جز نور، حتما و حتما به سایز انتخابی خود در لوستر دقت داشت باشید. چرا که اگه قرار باشه تنها به طرح و مدل آن اهمیت دهید، اونوقته که ممکنه نتیجه ای عکس و نه چندان جالب بگیرید. مثلا اگر اتاق خواب شما متراژ پایینی داره بهتره که لوستری با تعداد شاخه های کم انتخاب کنید تا روشنای مطلوبی داشته باشید. 

pop false ceiling 3

به ارتفاع سقف دقت کنید

ارتفاع سقف از دیگر موضوعاتی هستش که برای انتخاب لوستر به شدت اهمیت داره. در واقع سقف های بلند یا کوتاه میتونن در میزان نوردهی تاثیر مستقیمی داشته باشند و به همین علت ابتدا توصیه میشه که به ارتفاع سقف مورد نظر دقت کنید.

مثلا اگر اتاق خوابی بزرگ با ارتفاع سقف زیاد دارید، بهتره که از لوستر هایی که حالت آویز بلند تری دارند استفاده کنید. فراموش نکنید که ارتفاع سقف و لوستری مناسب میتونه در ظاهر و زیبایی اتاق خواب شما به شدت موثر باشه.

7b316bcf-753a-4ad8-8aa1-365ca6a4227e

سبک اتاق خواب شما تعیین کننده مدل لوستر

از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با خرید لوستر اینه که حتما به سبک دکوراسیون اتاق خواب خود توجه لازمه رو داشته باشید. چرا که مثلا اگر اتاقی با تناژ رنگی پاستلی دارید اصلا مناسب نیست که یک لوستر مجلل و شیک آویزان کنید. حتما باید مطابق با اونچه که خواسته اتاق و لوازم شماست گزینه مناسب رو خریداری کنید.

محل نصب لوستر نیز دارای اهمیت است که بهترین فضاها بالای تخت و بالای میز کار و یا بالای میز پاتختی می باشد که میتونن نور رو به طور مناسبی در فضا پخش کنند.

Makeup Vanity Desk with Lighted Mirror and Glass Top_ Large Vanity Table Set with Drawers_ Side Cabinet & Chair_ 3 Lighting Colors Makeup Table with Lights_ Large Dressing Table for Her ( Color _ Gray

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها