|

فیس بی آرایش متین ستوده البته با پروتز و بوتاکس و عمل؛ شوهر واسه قدددش نایابه

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر خوش فیسیه که البته همه حرکتی هم رو فیسش انجام داده و اینبار خانوم بازیگر نشون داد با همه این تفاسیر بیخیال فیلتر هم نمیشه!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- متین ستوده بازیگر خوش فیس و خوش فیزیک ایرانی می باشد که بارها هم برای فیس و هم برای فیزیک مدل شده و حسابی مورد توجه قرار گرفته. این چهره دهه شصتی که خیلی بهش نمیاد دهه شصتی باشه، اصولا برای ظاهر و اونچه که در چهره داره به شدت اهمیت قائله و براش همه کاری هم تا حالا کرده. این همه کار یعنی چی؟ یعنی متین ستوده هم عمل زیبایی داشته و هم پروتز و ژل و. بوتاکس و ...! هم آرایش میکنه و هم فیلتر میندازه که خب در نهایت باید بگیم این موارد نشون دهنده کمی تا قسمتی کمبود اعتماد به نفس متین ستوده می باشد که احتمالا به خودش بگین قبول نمیکنه.

 چرا؟ اما سوال اینجاست که عایا وقتی یک فرد اصلا چه زن و چه مرد، از تمام موارد گفته شده استفاده میکنه چیزی جز اینکه از فیس واقعیه خودش چندان راضی نیست، میرسونه؟ متین بانو در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و از همین طریق هم تونست کم بودناش رو در عرصه اصلیش یعنی بازیگری بپوشونه و کاورشون کنه. این بازیگر جوان سال گذشته که شرایط کشورمون مدتی نابسامان شد فعالیتش رو در عکس گذاری کم کرد اما حالا می بینیم که دوباره مثل برق و باد تصاویر مختلف استایلی و سلفی طور منتشر میکنه. 

مثلا در ادامه مشاهده می کنید نمونه ای تازه و از تنور دراومده که موارد گفته شده رو درش داره. حالا قضاوت با شما که البته قضاوت حرکت درستی نیست ولی خب وقتی چهره ای مشهور میشه نظرات در رابطه با ریز جزئیاتش بیشتر میشه و این موضوع تو کل دنیا هست!

Untitled

متین ستوده در سه کام حبس! خانوم بازیگر باید از رفیقش شوهر کردنو یاد بگیره؟

متین ستوده این روزها فیلم "سه کام حبس" رو بر روی پرده سینما داره. کاری از سامان سالور که همسرش سمیرا حسن پور رو هم گذاشت از نقش های اصلی. متین ستوده در این کار در جوار بازیگرانی همچون پریناز ایزدیار بازی میکنه که خب میتونه در کارنامه کاریش یه سابقه خوب بشه اما اونچه که مشخصه اینه که متین ستوده چندان اهل تبلیغ بازیگریاش نیست!

همونطور که گفتیم سمیرا بانو که میشه یکی از بهترین رفقای متین ستوده، چند سال کوتاهی میشه که با آقای کارگردان ازدواج کرده و حالا سر و سامانی خفن به سبک کاریش داده و خیلیم پر کار شده.

متین ستوده هنوز جهازش باز نشده طلاق گفت؟

اما متین ستوده نیز که تا همین سال گذشته دم از مجرد بودن میزد یهو ازدوج کرد و با آقای علی زندی رفت زیر یک سقف! طولی نکشید که دیدیم متین بانو هم دیگه عکسای با آقاشون رو از پیج پاک کرده و دیگه تصویر دونفره ای از اونها دیده نمیشه. همین شد که بسیاری از مخاطبین بگن این زوج هم از هم جدا شدن و باگ داستان اینجاست که هنوز چهار روز زندگی نکرده خبر از جدایی میرسه! اخه خب چرا؟

یه همین دلیل یکی از کاربران متین بانو زیر پست تیزری که متین ستوده از "سه کام حبس" گذاشته بود کامنتی جالب گذاشت و نوشت: بهتره توام با یه کارگردان ازدواج کنی یکم از سمیرا یاد بگیری!!

میتن ستوده میشه تو مصاحبه ها عنوان میکرد به دلیل قامت بلندی که داره خواستگار براش سخت پیدا میشه و حتی تو انتخاب نقش هم براش شده بود سختی کار! چرا که کارگردانان بر این نظر بودند قد خانوم خانوما بلنده و پارتنر مناسب براش کمه!!

ستوده55

متین ستوده تو دهانش مروارید کاشت و حسابی خودنمایی کرد!

بالاتر گفتیم که  متین ستوده هم مثل خیلی از خانوم های بازیگر عمل های زیبایی انجام داده و علاوه بر فیس نو نوار شده دندون هاش رو هم لمینت کرده تا برقش حسابی چشم هاو خیره کنه. در این تصویر انگاری بیشتر سعی داشته تا دندونای لمینتی و مثل برف سفید خودش رو نشون بده که چندان جالب به نظر نمیاد این میزان غیر طبیعی بودن اما انگاری این موضوع خیلی عادی شده میون بانوان بازیگر به خصوص اون دسته ای که مثل متین خانوم کم کار شدن تو بازیگری و لازم نیست بیان جلو دوربین! متین ستوده البته که این اولین بارش نیست که چنین ظاهری ازش دیده میشه و اینطور که در تصاویر دیگر بازیگر جوان مشخصه، تو خیلی از عکساش این مدلیه و حتی به دوستاشم میگه این سبکی بخندن تا عکس گرفته بشه!!

Untitled

اما بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است.

فوبیای عجیب خانم بازیگر

او در مصاحبه ای گفته که من عاشق سفر هستم، واقعا هر جایی از کره زمین را دوست دارم که ببینم، یعنی یکی از بزرگترین آرزوهایم اینست که بتوانم حداقل خیلی از جاها را قبل از مرگم ببینم. شاید بزرگترین فوبیایی من هم این باشد که وقتی از دنیا بروم که خیلی از جاهای دنیا را ندیده ام.

matinsotudeh_83785925_179807129918694_356485531539765033_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها