|

متین ستوده بلاخره ازدواج کرده؟! داستان احضارش به دادسرا جالبه، اصلا هم زیر بار نرفت!

Matin sotoode shayanews

متین ستوده یکی از بلند قد ترین بازیگرهای زن ایرانی هست که با سریال لیسانسه ها دیده شد، این بازیگر حسابی تویه فضای مجازی فعال و اکتیوه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یه سری از سلبریتی ها هستن که بیشتر از هنری که دارن، ادا بازیشون تویه اینستاگرامشون هست که به چشم میاد و باعث میشه که مردم دنبالشون کنن که خب این مدل آدما هم خوب بلند که چه جوری تنور رو داغ نگه دارن و همچنان از این طریق روی بورس بمونن و به چشم بیان و به خاطره همین مدام در حال تغییر هستن، حالا یا مودشون یا قیافشون! مود میشه با یه هندونه سردی و با یه مویز گرمی، قیافه هم که انقدر تغییر میکنه که باید مثل این کره ای ها بعد از عمل های زیبایی بهشون کارت شناسایی جدید میدن، اینا هم کارت شناسایی نوبگیرن، چون واقعا شناختن بعضیاشون بسی دشواره!

حالا یکی از بازیگرهایی که بیشتر از فیلماش و کارای هنریش، ادا اصول و استایلش تویه اینستا هست که آدم رو مشتاق به دنبال کردنش میکنه، متین ستوده هست که این روزا تنها چیزی که از چهره ی سابقش مونده فقط قد بلندش هست که یحتمل اگر به اون هم افتخار نمیکرد با قیچی کوتاهش میکرد! البته باید گفت که که متین ستوده صدای خوبی داره و اگر بخواد میتونه خیلی بیشتر از این چیز که هست تویه سینمای ایران پیشرفت کنه، متین خانومی که نمیدونیم بگیم متاهل هست یا نیست! چون هیچ خبری از آقای شوهر نیست تویه پیج بانو و از اینا گذشته اصلا حرفی هم نمیزنه متین ستوده که بگه این رابطه تموم شده یا نشده! بگذریم خبر از همسر نیست ولی یه مرد دیگه هست که متین خانوم به تازگی باهاش یه عکس منتشر کرده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

ستوده55

متین و داداشی که هیچ شباهتی بهم ندارن

قبلنا خواهر و برادر و اعضای خانواده، شباهتشون بهم بیشتر بود که احتمالا به خاطره این بود که بعد از چند سال یکی از اعضا قصد نمیکرد که خودش رو بکوبه و از نو بازسازی کنه که در این صورت دیگه حتی شبیه خودش نیست، چه برسه به بقیه! حالا داستان چیه؟ متین ستوده به تازگی یه عکس از خودش و یه آقا منتشر کرده که خب در نگاه اول تا وقتی کپشن رو ملاحظه نکنید، به هیچ وجه تشخیص نمیدین که این عزیزان باهم خواهر و برادر هستن، همونطور که خیلی از کاربرها به اشتباه فک کرده بودن که خانوم ستوده رابطه ی جدیدی رو شروع کردن و اونایی که به کپشن دقت کرده بودن، اون یکی ها رو توجیه میکردن اسم آقا، مانی ستوده هست یعنی برادر متین خانومه، خب صادقانه حداقل تویه عکس خواهر و برادر هیچ شباهت ظاهری بهم ندارن و البته که خانوم خانوما انقد جدیدا عمل های ریز و زیر پوستیش داره زیاد میشه که اصل کم کم داره کلا یه نفر دیگه میشه. اینم بگیم که این عکس به مناسبت تولد بردار جان با این کپشن ((نفسم به نفست بنده، عمر من، وجود و حضورت مبارکه)) منتشر شد.

IMG_20230606_101538

وقتی متین ستوده یهو جوگیر میشه

خب از قدیم گفتن که شهرت جوریه که باید جنبش رو داشته باشی وگرنه در غیر این صورت یا میری تو حاشیه و یا قاطیه باقالیا میشی! مثلا متین خانوم چن سال پیش که برای اکران یه فیلم تویه انظار عمومی ظاهر شده بود، یه ملت رو کلا برد تویه شوک، میگین چرا؟ چون خانوم با ظاهری خودش رو نشون داد که قبل از این ازش ندیده بودیم و اگر هم بازیگرهای دیگه همچین حرکت هایی زده بودن، تعدادشون خیلی انگشت شماره بوده، البته که به استثنای الان! حالا این ظاهر مگه چه عیب و ایرادی داشت؟ خانوم موها رو مدل داده و بود یه رنگ روشن هم بهشون زده بود و همینجوری افشون رهاشون کرده بود و یه شال هم به عنوان دکور انداخته بود رو موهاشو و از طرف دیگه لباساش بود که مانتو جلوباز و شلوار قد نودش حسابی به چشم میومد. انقد که همه از پوشش این خانوم معترض شدن و در نتیجه متین خانوم که از واکنش کاربرها شوکه بود و میگفت نمیدونه که چرا مردم اینقدر در برابر این موضوع گارد گرفتن و فک میکنه تیپش مثل همیشه و خیلی عادی بوده، تویه پیجش متنی مبنی بر عذرخواهی گذاشت و از اون به کنار به دلیل درخواست های زیاد مردم به دادسرای ارشاد هم احضار شد.

قد-متین-ستوده

ستوده

کمی بیشتر درباره متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران، دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی هست که اولین بار با حمایت پدرش جلوی دوربین رفت و با سریال «لیسانسه ها» تویه 31 سالگی به شهرت رسید. ایشون با 176 سانتی متر قد، از قدبلندترین بازیگر زن ایرانی هست که اغلب نگران نداشتن پارتنر هم قد می باشد. متین ستوده (Matin Sotudeh) در شهر تهران و در یک خانواده با اصالت خرم آبادی و از قوم لر به دنیا اومده، به نظر خودش برعکس اسمش شیطون، شلوغ و حاضر جواب هست. پدرش «سید حسین ستوده» از کارمندان بازنشسته صدا و سیما و مادرش هم معلم بازنشسته هست، یک برادر بزرگتر بنام «مانی» و یک خواهر بزرگتر بنام «مریم» داره.

متین (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها