|

دکتر "متین ستوده" قیافه خانومو از فرش به عرش رسوند؛ با بچگیاش زمین تا زیر زمین فرقشه!

matin-sotude shayanews

متین ستوده از بازیگرهای جوون سینما ی ایران هست که با لیسانسه ها شروع کرد و این روزا حسابی داره تو اینستاگرام میترکونه و البته حاشیه سازه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه یه فیلم و سریال میشه اصلی ترین کار یه بازیگر که همه با اون یادش میکنن و حتی بعضی ها اسم اون طرف رو هم دیگه همون اسم تویه فیلم میدونن و به اون اسم صداش میکنن مثلا رویا نونهالی خیلی سال پیش بود که تو یه سریالی بازی میکرد که اسمش ناتاشا بود و هنوز هم خیلی از افرادی هستن که ایشون رو به اسم ناتاشا میشناسن و یا پریناز ایزدیار تو سریال زمانه بود که نقش متفاوتی بازی میکرد و خیلی ها خانوم خانوم رو اولین بار با نقش ارغوان تو سریال که سه بار ازدواج میکنه شناختن و اون سریال شده نقطه عطف خانوم خانوما برای پیشرفت و جالبه که بعد از اون هم دیگه برای دست گرمی چند تا سریال دیگه تو تلویزیون بازی نکرد و مستقیما پا گذاشت تو سینمای خانگی مثل شهرزاد و سینما مثل سه کام حبس که این روزا داره میترکونه.

حالا از این ها بگذریم میرسیم به خانوم خانومایی که امروز قراره در خصوصش صحبت کنیم یعنی متین ستوده که خانوم زمین تا زیر زمین با فیلماش فرق داره، خب همونطور که میدونید متین ستوده با سریال لیسانسه ها بود که معروف شد و بعد هم که دیگه برنامه ها و مسابقه های سینمای خانگی مثل مافیا و امثالهم باعث شد که خانوم خانوما بیاد بالا و دیده بشه ولی یه نکته ای که وجود داره این هست که متین خانوم تو واقعیتش که میشه از پیج اینستاش دید خیلی با اون چیزی که تو لیسانسه ها دیدیم فرق داره و این فرق داشتن فقط به مدده میکاپ نبود و خانوم حسابی کار رو به کاردان سپرده که دستش طلا بوده میگید چرا؟ در ادامه براتون بیشتر میجگیم، پس با ما همراه باشید.

IMG_20230703_102547

وقتی معلوم نیست ایشون همون اوشونه در طول بکوب و بساز

این روزا اکثر سلبریتی ها چه تو ایران و چه در دنیا به سراغ عمل های زیبایی میرن که در این بین یه عده هستن که خیلی ریز و جزئی کار رو در میارن جوری که آدم متوجه یه تغییری میشه ولی نمیتونه حدس بزنه که چی شده و چه تغییری اتفاق افتاده و عده ی دیگه یه جوری یعنی یه جوری میکوبن میسازن و بتونه کاری میکنن که از صد فرسخی مشخص میشه که بله کار کاره یه دکتره و میکاپ و کلک های آرایشی نبوده بلکه هنرهای پزشکی و جراح بوده که این آدم اینهمه تغییر کرده مثلا نمونه ی خارجی بخواهیم مثال بزنیم میتونیم خونواده ی کارداشیان ها رو بگیم که همه شون کوبیدن و ساختن ولی اصلا هم زیر بار نمیرن که این دیگه تهشه!

IMG_20230703_102609

البته که نمونه های ایرانی هم در خصوص ساخت و ساز مجدد صورت زیاد داریم خصوصا که این روزا که کلا سینمای ایران داره به سمتی میره که قیافه های بی نقص با عمل رو به قیافه های نچرال ترجیح میده و سلیقه ی فیلمسازها و در برخی موارد حتی بیننده ها عوض شده حالا در این بین متین خانوم ستوره هم یکی از دوستان بکوب و بسازمون هست که الحق و الانصاف کار رو دست خوب دکتری داده که اینهمه خوب درآوورده و خانوم رو صد و هشتاد درجه متحول کرده از دماغ و دندونا و لب ها بگیر تا بالارفتن ابروها و از بین رفتن غبغب و.. که لازمه تصحیح کنیم کار کاره یه دکتر نبوده بلکه ی تیم پزشکی بوده گویا! حالا هم به تازگی خانوم یه عکس از خودش تو بچگی منتشر کرده که به هیچ وجه بهش شباهت نداره و خیلی از کاربرا هم این موضوع رو به روش آووردن مثلا کپشن این پست اینطوری بود که باید برنده شم تو جنگ خودم با خودم چرا که راهی جز این نیست و یه نفر هم در خصوص این متن گفته بود شما فعلا با دکترهای جراحی مبارزه کن! حتی خیلی ها منتظر بودن که متین خانوم بگه این بچه کی هست!

IMG_20230703_102620

متین ستوده بچه داشته و ما خبر نداشتیم!

خب این موضوع که هر کسی بعد از عمل تغییر میکنه و شاید دیگه اون شباهت اولیه رو به خونواده اش نداشته باشه خصوصا اگر عمل های متعدد انجام بده که دیگه در اکثر مواقع اون شباهت از بین میره ولی میدونید که جالبه بالاخره که اون طرف بچه دار بشه انگار یه نسخه از خودش رو تو دنیا داره و فرقی هم نمیکنه که مرد باشه یا زن بالاخره شباهت زیاد خواهد بود حالا به تازگی هم متین خانوم یه عکس دیگه با یه بچه منتشر کده بود که خیلی ها فکر کرده بودن که این بچه که دختر هم بود بچه ی خود متین ستوده هست و بهش تبریک گفته بودن که با وجود اینهمه عمل باز هم بچه اش خوشگله ولی مشخص شد که این دختر خانوم خواهر زاده متین ستوده بوده!

IMG_20230703_102538

متینی که لباسای جنجالی رو دوس داره

متین ستوده یکی از بازیگرهایی هست که در اوایل دیده شدنش تو یه مراسمی حسابی به خاطره حجابش برای خودش حاشیه درست کرد که حتی به خاطرش کارش به دادگاه و ین داستان ها هم کشید ولی از این ها که بگذریم متین خانوم قد خیلی بلندی داره و برای همین هر لباسی بهش نمیاد و باید تو انتخاب لباس هاش با توجه به قدش خیلی دقت کنه مثلا با همین استایلی که بهش گیر داده بودن خانوم شلوار به این کوتاهی پوشیده و مانتو به اون بلندی که اصلا منظره ی بدی رو درست کرده.

متین ستوده5465

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی