|

جولون بهاره رهنما با استایل منشوریش تو دبی؛ نیم قرنشه اما تیپ زده عین دُخی 20 ساله!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما رو تا چند سال پیش جزو چاق ترینهای سینما میدونستیم اما حالا خانوم بازیگر شده یه فیتِ جذاب که با اونور آبیا رقابت داره!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما همیشه از بازیگرای مشهوری بوده که هر چند وقت یکبار با موضوعی جدید اعلام وجود داشت و همچنان هم داره! بهاره رهنما مثلا اون موقع ها که هنوز اینستاگرامی در کار نبود همراه با همسرش همیشه و همیشه فیلم و سریال هایی رو میساخت و ایفای نقش میکرد که با بقیه فرق داشتن و سبک و طنزشون غلیظ تر بود! حالا هم که چند سالی میشه این چهره رو در حال و هوایی جدید می بینیم چرا که بهاره رهنما نشون داده شخصیتی داره که مدام دلش میخواد دیده بشه حالا به هر نحو و به هر قیمتی که شده! مثلا بهاره رهنما در ورژن جدیدش که البته چند ماهی میگذره از این آپدیتش، موهاش و حسابی می پوشونه و در حالی که هیچ توجهی به اندام درشتش نداره از استایل هایی بسیار جذب و گاهی نامتعارف استفاده میکنه.

بهاره رهنما البته که به مانند آیفون میمونه و تند تند آپدیت میده، چرا که خانوم بازیگرمون در جدیدترین تصاویر خود هم دست به ظاهری نو زد که دیگه آخرته عجیب بودنه!! بهاره رهنما رو در ادامه می بینیم در حالی که همچنان سعی داشته تا موهاش رو با کلاه بپوشونه، با لباسی عجیب و نه چندان درست حسابی دیده میشه.

photo_2023-04-04_20-47-21

وقتی بهاره رهنما تو دبی حسابی جولون میده!

بهاره رهنما به جز عکس بالا کلی عکس و ویدیو دیگه هم تو این چند روز از خودش منتشر کرده که کلی تو فضای مجازی وایرال شد. البته خانوم بازیگر خودش هم گویا همین قصد رو داشته و می خواسته دیده بشه و اسمش دوباره بیوفته سر زبونااا. این موضوع رو میشه از استایل و نوع لباس پوشیدن خانوم به وضوح فهمید.

البته اینم بگیم که خانوم خانوما تو عکس های دبی شون تنها نیستن و دو سه تا از رفقای جذابشم در کنارش دیده میشه که تو ایران هم زیاد عکس مشترک با بهاره رهنما دارن و انگار حسابی باهم رفیق هستن و تو شیخ نشین امارات هم حسابی بهشون خوش گذشته


unknown_339821049_185094437644908_2052429460504945393_n

وقتی بهاره رهنما خوشد رو از میون غلتکا رد کرد و شد باربی!

در این تصویر علاوه بر ظاهر این چهره نکته دیگه ای که وجود داره اینه که بهاره رهنما به شدت لاغر شده و کاربران بسیاری بودند که به این موضوع اشاره داشتند.

بهاره رهنما که در گذشته وزنی بسیار بالا داشت در ازدواج دومش 40 کیلیویی کم کرد که البته این تغییر توسط جراحی اسلیو معده انجام شد و حالا بهاره بانو رو می بینیم که ظاهرا باز هم از خودش راضی نبوده و دوباره باربی تر شده!!!

Untitled

بهاره رهنما اینجوری نشون داد از مردان آهنین هم سخت تره!

اما از حق نگذریم بهاره رهنما همیشه زنی محکم بوده که با وجود اینهمه کامنت و نظر و هجوم منفی که به سمتش روانه شد همچنان استوار پیش میره. این در حالیه که خب شما بدترین فرد روی زمین هم که باشید وقتی ببینید تا به این میزان در رابطتتون الفاظی نه چندان درست به کار میبرن و بیش از اونچه که هستید نثارتون می کنند، جایی و در نقطه ای صداتون در میاد و حداقل کمی تا قسمتی از اون موارد گزافه رو به سمت خودشون روانه می کنید.

اما بهاره رهنما نه تنها این چنین نبود بلکه همیشه هم نظرات پست هایی که منتشر میکنه رو باز میذاره تا هر که هرچه دل تنگش میخواهد روانه کند! در ادامه تصویری از این بازیگر مشاهده می کنید که در فضایی شلوغ حضور دارد و ظاهرا اجرا هم داشته و در راستای روز جهانی تئاتر کپشنی جالب نوشت!

Untitled

اشعار املتیِ بهاره رهنما که باید توشون تخم مرغ شکوند!

شخصیت عجیب بهاره رهنما باعث شده تا این چهره به مرور با خودساختگی حالا هر چند خوب یا بد، به شهرتی عجیب برسه! شاید بپرسید بهاره بانو باز چه دست گلی به آب داده که خب باید به اشعار این بازیگر اشاره کنیم. از همه اینها که بگذریم میرسیم به یکی دیگه از هنر های بهاره رهنما. خانوم خانوما ظاهرا یکم قبل تر که هنوز اونقدر سرشون شلوغ نشده بود دستی هم بر شعر نویسی داشتند اما خب سبک شعرشونم مثل خودشون خاص بود!

بهاره رهنما حتی کتاب هایی هم نوشته و اونها را به چاپ رسونده که در ادامه نمونه ای از آن را شاهده می کنید و سپس هنگ خواهید کرد!!

Untitled+(6)

بهاره هنما و آبجی دست به خیرش!

بهاره رهنما دوتا آبجی داره بهانه و مریم. مریم خانوم رهنما یکی از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانیه که امضای شخصی خودش رو تو کارش داره و بیشتر هم بانوان بازیگر رو برای مراسمات سینمایی میکاپ و آماده میکنه. در ادامه پست جدیدی که بهاره رهنما برای مریم بانو گذاشت رو می بینیم که تبلیغی برای دوره آموزشی جدید ایشون بود که البته مریم خانوم کلی عایدی این دوره رو که احتمالاً عدد بالایی هم بوده رو صرف کار خیر کرد و خودش هیچی ورنداشت!

تک دختر بهاره رهنما که بدجوری به مامانش رفته، البته از لحاظ تیپ!!

بهاره رهنمای 50 ساله تا به حال دو ازدواج و دو طلاق داشته. خانوم بازیگر ابتدا یه 24 سالی با پیمان قاسم خانی زندگی کرد و بعد از جدایی بلافاصله با آقای امیرخسرو عباسی دیده شد. یه 5 پنج سالی هم از کنار هم بودن این زوج زیر یک سقف گذشت تا اینکه یهو دیدیم آقای شوهر دوم هم نیست و نابود شد که نشون میداد ازدواج دوم بهاره رهنما هم به طلاق پیوسته! اما خانوم بازیگر از همسر اولش دختری به نام پریا قاسم خانی داره که متولد دهه هفتاد می باشد. 

پریا برخلاف مامانش اصلاً اهل فضای مجازی و اینستاگرام و خودنمایی کردن نیست و تمام عشقش موسیقیه. خانوم خانوما که گویا بعد از چند سال اقامت و تحصیل تو فرانسه به ایران برگشته به تازگی یه ویدیو از کارش تو اینستاگرام منتشر کرد. البته نوازندگی پریا خانوم خیلی به دل هواداراش نشست و کاربرا اومدن گفتن انگار دختر بهاره رهنما داره ووووزلا می زنه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها