|

وقتی "زنِ مهدی قائدی" از دبی تا تهران زمین تا آسمون فرق کرده؛ آبجی خانوماش چه وِلولن!

Setareh Masoumi and Mehdi Ghayedi Shayanews

مهدی قائدی و زنش یعنی ستاره خانوم معصومی واسه تعطیلات عید رفتن به بوشهر و عکسای جذابشون حسابی تو فضای مجازی دیده شد

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهدی قائدی دو سه ماهی میشد که در استقلال عملکرد خوب و قابل قبولی داشت و خیلی ها پیش بینی می کردند قلعه نویی او را هم به اردوی تیم ملی برای بازی مقابل روسیه و کنیا دعوت کند که البته این اتفاق رخ نداد و قائدی هم از این فرصت استفاده کرد و با توجه به تعطیلی تمرینات آبی های پایتخت چند روزی را به تعطیلات رفت.

مهدی و قائدی و همسرش ستاره خانوم معصومی زمانی که مهدی عضو شباب الاهلی بود و اون ها تو دبی زندگی می کردند لایف استایل خیلی لاکچری داشتن و تقریبا هر روز تو فضای مجازی و اینستاگرام شون عکس و استوری های جور واجور و چش درار منتشر می کردند و تا اینکه مهدی قرضی آمد استقلال و ستاره به یکباره کم فروغ شد و دیگه هیچ فعالیت خاصی تو فضای مجازی نداشت و تو گویی بعد از مهاجرت از دبی به تهران خانوم خانوما افسرده شد!

اما حالا در ایام نوروز مهدی قائدی و زنش واسه عکس سال نو آتلیه رفتن و تو یه چندتا لوکیشن باحال با تم دهه 60 عکس گرفتن و تو فضای مجازی منتشر کردن که حسابی وایرال شد.

مهدی+قائدی

setareh masoumi

البته قائدی و ستاره خانوم تو این لوکیشن جذاب تنها نبودن و اون ها سعید مهری ستاره جوان این فصل استقلال را هم همراه برده بودند و سعید خان هم در کنار زوج پرحاشیه استقلالی برای نوروز 1402 عکس گرفت.

unknown_337061714_230080656207080_1575151760214529096_n

شایعه ترسناک درباره مهدی قائدی و ستاره اش!

مهدی قائدی چند ماه اول فصل اصلاً عملکرد خوبی تو استقلال نداشت و همین امر باعث شد جام جهانی 2022 قطر رو هم از دست بده و تو لیست نهایی کی روش قرار نگیره. خیلی از استقلالی های متعصب و دو آتیشه همسر مهدی قائدی رو عامل سقوط باشوی جوان می دانستند و معتقد بودند ستاره معصومی با رفتارهای عجیبی که تو فضای مجازی داره باعث شده مهدی تمرکزش ازبین بره و فوتبالش افت کنه.

201

این حواشی و اظهارنظرها باعث شد ستاره معصومی پیج اینستاگرامش رو موقتاً ببنده اما با این کار ستاره هم حواشی تمام نشد و حالا برخی از صفحات مجازی این غیبت خانوم رو به اختلاف داشتنش با مهدی قائدی تفسیر کدن و حتی شایعه جدایی و طلاق این دو نفر رو هم مطرح کردند.

سرانجام بعد از چند روز ستاره معصومی یه عکس دونفره در کنار مهدی منتشر کرد و با یه کپشن زیبا به همه نشون داد که هیچ اختلافی بین اونا وجود نداره و اخبار طلاق و جدا شدنشون همه شایعه و دروغه.

mehdighayedi10

وقتی ستاره معصومی آبجیاشم با خودش برده تعطیلات

ستاره معصومی گویا به شدت خانواده دوست هست و اون زمانی که دبی هم بود راه و بیراه آبجی خانوما یا داداش کوچیکش میومدن پیشش و مهمون شون بود. ستاره خانوم دوتا خواهر داره که اونا هم از قِبل مهدی قائدی تو اینستاگرام برای خودشون فالوور بدست آوردن و البته با عکس های پرفیلتر و فیس پربوتاکس حسابی دل میبرن!

تو تعطیلات نوروز هم که گویا قائدی و خانومش به همراه سعید خانمهری تشریف بردن بوشهر دوتا آبجی ستاره یعنی پریسا و گندم هم همراه اونا هستند و حسابی داران از تعطیلات لذت می برن.

2586

در مورد آبجیای ستاره این روهم بگیمکه آبجی کوچیکه یعنی گندم خانوم اینطور که از لابه لای حرفای ستاره معلومه، دانشجوی دکترا هستش اما از اونجایی که سن و سال زیادی نداره مشخص نیست مقطع دکترا هستش و یا پزشکی میخونه! علاوه بر این به شدت ورزشکارم هست و گاهی عکس و فیلم هایی از خودش به اشتراک میذاره که مورد توجه قرار میگیرن. ویدیوی که گندم معصومی پست کرد رو مشاهده می کنید.

وقتی مهدی قائدی و زنش از دبی تا تهران کلی فرق کردن!

برگردیم به مهدی قائدی و همسرش گفتیم که ستاره معصومی از زمانی که اومده ایران و موندگار شده بی شک دیگه نمیتونه فاز بازیگرای هالیوودی برداره و با استایلایی که خود مدلای خفن هم میموندن تو کفش، تشریف بیاره تو خیابونا و با آقاشون جولون بده.

چند وقت پیش همگویا تولد ستاره بود و مهدی به رسم هر سال واسه خانومش کادو گرفت و ویدیو اون رو تند گذاشتن تو اینستا و این وسط خیلی از کاربرای نکته سنج اومدن کادوی امسال مهدی رو با کادویی که سال پیش قائدی در دبی به زنش داده بود مقایسه کردن!

وقتی خانوم خانوما دبی تشریف داشت، آقاشون با یه دسته گل پر از گل های رز قرمز میومد استقبالش و حالا رسیده به یه شاخه گل فسقلی! البته ناگفته نمونه که تو این ویدیو ستاره یه زنجیر سنگین و قطور با چند تا انگشتر تو دستش داره که اونا هم احتمالاً کادوی مهدی بوده که براش خریده.
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی