|

سلفی چفت تو چفتِ "ستاره معصومی" با بدل مهدی قائدی؛ چاله کاشته رو گونش یا سیاه چاله!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که تصاویر بسیاری از خود منتشر می کند و اینبار هم با برادر شوهر عزیزش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که ظاهرا از هفت دوات آزاد است و در هر شرایط تنها به فکر پیجش و خودش و همسرشه! البته که ستاره خانوم معصومی انگار کلا تا محدوده بسیار کوچکی در اطراف خودش رو فقط می بینه و برای رسیدن به هدف در زندگی هررر کاری حاظره انجام بده بدون در نظر گرفتن مردم و مخاطب! ستاره معصومی که از دلایل اصلیه رفتن مهدی قائدی به امارات بود حالا در ایران زندگی می کنه اما ظاهرا دل و جون خانوم خانوما به دبی و ترکیه و کشورهای خارجی بنده و در ایران نفسش تنگ میشه!

حالا چرا همه اینها رو گفتیم چون ستاره معصومی کلا این مدلیه که مثلا چون زندگی در دبی رو دوست داره پس هرجور شده با اولین فرصت باید بره و اصلا کاری به هوادارای مهدی نداره. یا مثلا ذره ای به خودش سختی نمیده تا خدایی نکرده تلاشی داشته باشه برای پول دراوردن و خب از اونجایی که مهدی خوب پول درمیاره دیگه ایشونم به خودشون زحمت نمیدن و از پیج نیم میلیونیشون تنها برای تبلیغات استفاده می کنند. چرا اینو میگیم چون مثلا آرام جوینده همسر سپهر حیدری هم چنین است اما حداقل آنلاین شاپ به راه انداخته و پشت همسرش قایم نشده!

حالا این خانوم جوان که هفت سالی از مهدی بزرگتره و مدتی نام شوگرمامی رو یدک میکشید با انتشار تصاویر مختلف از خود به این جا رسیده که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

setareh.masoumi_2929234864935587417_14424276718

شاخ و شوخ برادر زنِ مهدی قائدی واسه مهدی!

اما شاید بگین پسری که در کنار خانوم خانوماست کیه که البته خیلیا هم میشناسنش اما بهتره بگیم ایشون برادر کوچیکه مهدی قائدی هستند که همانند آق داداش فاز نیمار دارند چرا که حتی مدتی هم با وجود سن و سال کمش موهاشو به کلی بلوند رنگ کرده بود!

اما جالبیش اینجاست که ابوالفضل قائدی برادر مهدی می باشد و حالا کم و بیش خب چون داداشه نیمار ایرانه، سیس میاد و غرور داره! اما چرا برادر ستاره معصومی اینهمممه مغروره و تصاویر خود را همیشه با ژستی میگیره که انگار قله فتح کرده! ظاهرا قیافه گرفتن در خانواده معصومی خودجوش زیاده در صورتی که تنها قسمت موفقیتشون در زندگی دامادی به نام مهدی قائدی داشتن بوده!!!

abolfazl.ghayedi10_1655578407

وقتی هوادارا هر طرف باد بیاد همون وری میرن! تغییر نظر به دلیل نامتعارف پوشی!

حالا جالب اینجاست که بدونید ستاره و مهدی وقتی در ایران بودند خب شکل و شمایلی متفاوت داشتند و وقتی رفتند دبی به کلی تغییر رویه دادند و کلا از این رو به او شدند و البته بِرننند!

قطعا وقتی شما پول در جیب داشته باشید و کشوری پر از امکانات هم زندگی کنید ظاهرتون تغییر میکنه اما حالا نکته جالبی که ابتدای متن گفتیم چی بود؟ اینکه این زوج زمانی که در ایران بودند خیلی از کاربران ستاره رو در حد مهدی نمیدیدند و فوتبالیست جوانمون رو شاخ تر میدونستند.

اما وقتی ستاره و مهدی رفتن اونور و خانوم خانوما کمی تا قسمتی عرض اندام کردند و به خودشون خیلی بیشتر رسیدند نظر ها به یکباره عوض شد و حالا این مهدی بود که در حد و حدود ستاره دیده نمیشد!! در صورتی ستاره خانوم با درآمد آق مهدی به این شکل دراومده!!

Untitled (1)

فاز پَرونیه ستاره معصومی از دُخی خارجی به دختر ایرونی!

ستاره معصومی حالا که به ایران تشریف فرما شده همراه با خانواده خود و مهدی رستوران گردی هایی داشتند که خب از اونجایی که خیلی به شدت فخرفروشی داشته این هم از واجباته تا خودنمایی های لازمه انجام بشه.

اما نکته ای که وجود داشت این بود که ستاره معصومی حالا با ظاهر و تیپی متفاوت دیده میشه و یهو از یه دختر خارجی تبدیل به دختر ایرونی شد و خب باز هم با حفظ کلاسسسس!

q

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سارا ارسالی در

    چی چیه همه شبیه هم شدند .همه قیافه عملی و پلاستیکی .
    آدم باید خودش باشه .همه دماغ ها مثل همه .در کل این دماغ که چهره طرف را مشخص میکنه .
    طرف میگه کاری نکردم فقط دماغ را عمل کردم .دماغ اصلی ترین اجزا صورت کسی که دماغش را عمل کرده یعنی زشت بوده .

  • منم ارسالی در

    حالا علم بهتر است یا ثروت پول انسانو عوض میکنه حالا به هر شکلی

  • مهدی زهره وند ارسالی در

    والا خودتون میبرید ومیدوزید،خودتون اینها رو گنده میکنید،قدیمیهادخوب میگن ای خدا مگذار گدا معتبر شود ،گر معتبر شود از تو بی خبر شود،معلوم نیست چی میخواید،فقط میتونم بگم زنده باد پرسپولیس زلزله

  • ناشناس ارسالی در

    اخراج شد و هر چی بهش داده بودند گرفتند !! ظاهراً برخی سایتها ول کنش نیستن. بقدر کافی از این بابت حالشون گرفته شده بیخیال

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها