|

دُخی مهران غفوریان قد کشیده کپ خودش شد ولی جوندار؛ با خانومش رفتن آبشار عین سیاهچالس!

mehran ghafourian shayanews

مهران غفوریان که این روزا مشهور تر از پیش، پیش میره همسر و دخترش رو هم مشهور کرده و اینبار با نشون دادن دخترش همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهران غفوریان رو قطعا دیگه همه می شناسیم چرا که این بازیگر جذاب ایرانی به قدری تجربه و سابقه تو عرصه بازیگری داره که دیگه از شاخ های این هنر هستش، به خصوص وقتی پای طنز میاد وسط. البته که خیلیا بر این نظرن مهران غفوریان تا وقتی که وزنی بالا داشت باحال تر بود و نمک بیشتری هم داشت و از طرفی هم خیلی غروری کمتر، اما حالا مهران غفوریان رو می بینیم که هم دیگه تو تلویزیون بازی نمیکنه و تو اینستاگرام به شدت عقابی طور سیس میاد؛ از طرفی هم تغییر سایز و اندانش باعث شده تا اون نمک جذابی که داشت بریزه!

اما در رابطه با زندگی شخصی و لایف استایل مهران غفوریان باید بگیم که این بازیگر نیز به ماند خیلی از هنرمندامون ازدواج کرده و متاهله، اما این مدلی که خانومشم با استفاده از شهرت و اعتبار همسرش کشیده شده بالا و حالا معروفه از نوع بلاگرش!

آرزو غفوریان یا همون آرزو کمانی همسر مهران خان می باشد که این روزها پیجی بزرگ داره و تبلیغات میگیره. خانوم خانوما با انتشار عکس و فیلم از خودش و دخترشون هانا و آقای شهر، جذب فالوور دشته و حالا به راحتی میون مشهورای کشوره! اما در ادامه تصویری از مهران غفوریان همراه با دخترش که عاشقانه دوستش داره مشاهده می کئید که نشون میده هانا خانوم چقدر شکل بابا جانش شده و البته بزرگ!

Untitled

فیس و شرایط جذابی که همسر مهران غفوریان واسه خودش ساخت!

همسر مهران غفوریان از اون دسته خانوماییه که به محض اینکه با یه هنرمند معروف ازدواج کرد، سریع زد تو کار عملای زیبایی و با پروتزای رنگ و وارنگش بدجور چش و چال همه رو درآورد و مدام هم با فاز اومدناش این حجم عمل رو میکنه تو چشم کاربرای فضای مجازی!

خانوم که اولش مدام از دوربین فراری بود و خیلیا دوست داشتن چهره اش رو ببینن ولی همش سعی میکرد دوری کنه از عکس گرفتن و این حرفا، یهو با جَبروتش چنان اومد تو اینستا که کاملا مشخص بود بدجور کوفته و از نو دوباره ساخته! البته این موضوع خیلی تو چشم میزنه و با میکاپای غلیظ هم که قاطی میشه کلا یه چیزی میسازه که درباره اش نگیم واقعا بهتره!

t

نحوه آشنایی مهران غفوریان با همسرِ هم اسمش!

همیشه نحوه آشنایی هنرمندا با همسراشون برای مخاطب جالب به نظر میاد. مهران غفوریان نیز در این رابطه در برنامه دورهمی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت که ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و آرزو من را نمیشناخت!!! و بعد از آشنایی به او گفتم که من بازیگرم و بعدا متوجه شد او میگوید که همسرش فقط شبکه آی فیلم رو تماشا میکنه. این زوج حالا زندگی خوبی دارند و تا به حال هم حاشیه عجیبی در رابطه باهاشون شنیده نشده و اتفاقا میشه گفت یکی از زوج های عاشق مشهور نیز محسوب میشن.

آرزو غفوریان در عرصه مدلینگ نیز فعالیت داد.

hh

سانسور مهران غفوریان واسه عیالش!

البته که در این میون که بسیاری از هنرمندان در حال طلاق و یا جدا شده از همسرشون هستند این نوع عاشقانه ها برای برخی از مخاطبین بسیار زیبا و جذاب به نظر میاد! اما چندی پیش هم تصویری از مهران غفوریان همراه با همسرش منتشر شد که ظاهرا در خارج از کشور حضور دارند و مهران خان به مناسبت تولد با همسر خوش چهرش اون رو به اشتراک گذاشت که این تصویر هم با بازخورد زیادی همراه شد. عده ای برای این زوج آرزوی خوشبختی کردند و از دیدن این زوج ذوق زده شدند، عده ای هم از بی حجابی آرزو غفوریان نظرات تندی نوشتند.

Untitled+(1)+(1)

اما کمی بیشتر با بازیگر مشهور

مهران غفوریان زاده ۳ شهریور ۱۳۵۳ بازیگر، کمدین، فیلم نامه نویس و کارگردان ایرانی است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی لبخند سوم آغاز کرد. وی  فارغ‌التحصیل رشته نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد تهران می‌باشد.

مهران+غفوریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها