|

تولد شیک مهران غفوریان واسه عشقش با یه تم ناب؛ خانومش واسه دوزار فالوور دگرگون شد!

mehran ghafourian and his wife shayanews

مهران غفوریان واسه تولد 4 سالگی دخترش هانا یه جشن خیلی باحال گرفت با تم خاص که حسابی توجه هارو به خودش جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهران غفوریان جزو اون دسته از بازیگرایی که تقریباً همه میشناسنش او با سریال زیر آسمان شهر حسابی خودش رو تو دل مردم جا کرد و با استمرار حضورش تو سریال های تلویزیونی به شهرت رسید و البته با یک تصمیم درست حالا داره از شهرت به محبوبیت می رسه. البته تصمیم درست مهران غفروریان دو فاز داشت که فاز اولش مربوط به تصمیم درستی بود که گرفت و کیلو کیلو وزن کم کرد و خودش و از صد و چهل کیلو رسوند به نزدیک 70 کیلو و همه رو شگفت زده کرد بعد از این کیلوریزون وحشتناک مهران از نقش های طنز خداحافظی کد و گفت زین پس فقط تو نقش های جدی ایفای نقش می کنه تصمیمی که البته یه استثنا هم بهش خورد و اونم حضور تو سریال نیسان آبی بود.

mehran ghafourian

زنِ مهران غفوریان و فیس جذابی که یهو رو شد!

زنِ مهران غفوریان، آرزو خانوم از بلاگرهای معروف و خفن اینستاس که از زمان ازدواجش با آقای بازیگر حسابی زندگیش افتاده رو روال و داره با غولای فضای مجازی رقابت میکنه. آرزو خانوم در صفحه اینستگرامش 130 هزار دنبال کننده داره که از موارد مختلف زندگیشون عکس و فیلم میذاره و اغلب هم برای مناسبت ها میرن آتلیه و حسابی اینستاشو عکس بارون میکنه. البته آزو بیشتر عکس هایی که تو اینستاگرامش منتشر میکنه یه بهونه مشترک داره و اونم دخترشه! مثلاً به بهونه دخترش میرن آتلیه و یه جوری ژست و فیگور میاد زاویه دوبینی رو انتخاب می کنن که حتماً نوع آرایش و لباس آرزو خانوم توش مشخص باشه!

unknown_273199689_333466378703157_4239159036408573384_n

unknown_79365231_1032669870409137_1692807435610658907_n

البته ناگفته نمونه که آرزو خانوم از اول اینجوری نبود اوایل ازدواجش با مهران حسابی از دوربین فراری بود و در حالی که خیلیا دوست داشتن چهره اش رو ببینن ولی همش سعی میکرد دوری کنه از عکس گرفتن و این حرفا، اما یهو با جَبروتش چنان اومد تو اینستا که کاملا مشخص بود بدجور کوفته و از نو دوباره ساخته! البته این موضوع خیلی تو چشم میزنه و با میکاپای غلیظ هم که قاطی میشه کلا یه چیزی میسازه که درباره اش نگیم واقعا بهتره!

تولد تم داری که مهران و خانومش واسه دخی شون گرفتن

مهران غوریان و خانومش همین چند روز پیش واسه دُخی شون یه جشن تولد باحال گفتن که یه تم پرنسسی آبی رنگ داشت و حالا عکس و ویدیوهاش تو فضای مجازی در حال وایرال شدنه. اینم بگم براتون که تولد بازی تو خونواده غفوریان انگار یه رسم همیشگی هست و مهران خان که شهریور تولدش بود خانواده واسش تولدی گرفت شیک و مجلسی و آقای بازیگر یجوری خاص وارد 48 سالگی شد که همه موندن تو کفشن.

تولد+دختر+مهران+غفوریان

مهران+غفوریان

تولد+هانا+عفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان و خانوم مدلش

مهران غفوریان زاده ۳ شهریور ۱۳۵۳ بازیگر، کمدین، فیلم نامه نویس و کارگردان ایرانی است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی لبخند سوم آغاز کرد. وی فارغ‌التحصیل رشته نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد تهران می‌باشد. آرزو غفوریان هم همسر مهران غفوریان می باشد که چند سالی می شود با هم ازدواج کرده اند.

آرزو همسر مهران مدتی است که وارد مدلینگ شده و با برندهای آرایشی همکاری دارد. وی عکس های آتلیه ای و مدلینگ خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

k

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها