|

زیبایی تمام کمال فیس شبنم قلی خانی با یه آرایش عروس وار؛ بکگراند رویایی خانم چی میگه!

shabnam ghoolikhani shayanews

شبنم قلی خانی بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که بیشتر ساده و بی آلایش دیده میشه اما اینبار چهره پررر بار خانوم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شبنم قلی خانی بازیگر مشهور و دوست داشتنی ایرانی می باشد که با بازی در سریال "مریم مقدس" و در نقش مریم مقدس دیده شد. اما این سریال خانوم خانومارو به شهرتی اوج دار نرسوند و شبنم قلی خانی از اون سبک بازیگراییه بود که به مرور زمان مشهور شد و حالا مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که اسم و رسم خاص خودش رو تو این عرصه داره. شبنم قلی خانی بیشتر از سینما، در تلویزیون ایفای نقش داشته و در بسیاری از سریال های جعبه جادویی حضور داشت که خب بیشتر هم نقشاش مثبت بودن در حدی که هرچی فکر کنید بازم کاراکتر منفور از این بازیگر یادتون نمیاد!!

شبنم قلی خانی چندان اهل استایل های نامتعارف نیست و با وجود اینکه قبلنا استرالیا زندگی میکرده اما در ایران جنبه استایل زدن رو داشت و به مانند چهره هایی مثل بهاره رهنما نیست که هرررچی گیرش میاد بپوشه جهت دیده شدن! شبنم قلی خانی اما تو این چند سال اخیر کمی تا قسمتی از ساده بودنش در اومده و جینگول مستون طور هم دیده میشه ولی در رابطه با آرایش باید گفت خانوم خانوما اهلش حسابی خیلیممم هست، در حدی که خب اصلا به مانند بازیگرای مثل روشنک گرامی نیست که طبیعی بیاد جلو چشم! مثلا در ادامه نمونه هایی از فیس شبنم قلی خانی با میکاپ مشاهده می کنید که در نوع خودش جالبه.

شبنم+قلی+خانی3

3YKPSYK00ZWg

15214915

 

شبنم قلی خانی رو همه ما یه بانوی ساده و بی آلایش می دونیم که تا به حال ازش جنجال خاصی دیده و یا شنیده نشده اما جالبه در این چند سال اخیر که بازار عکس و فیلمای جینگول مستون خیلی داغه و بازیگرا باهاش حسابی اومدن رو بورس، شبنم خانوم هم از قافله عقب نمونده و تصاویر جذابی از خودش که دیگه سادگی ندارن منتشر میکنه. البته که قرار نیست آدما تغییر نکنن و تو ده سال پیششون بمونن اما خب انگاری برخی از کاربران این تفاوت رو حتی اگه به مقدار کم باشه میپذیرن!

نکته دیگه اینکه گاهی برخی از همین کاربران عزیز که دست به ذره بین هستند تا از بازیگری چیزی دربیارن خودشون نسبت به دو سال پیششون شاید کلی فوکول تر شدنا ولی تا اسم یه چهره مشهور میاد وسط دستشون میره رو کامنت و الفاظ و نه چندان جالب!

2JiMTRkODQxZ

 

البته که برخی هم هستند به مانند سحر قریشی که دیگه زیادی تغییر میکنن و از این رو به اون میشن که خب این چندان خوب نیست و هم از طرف دیگر بازیگران و هم از سوی مخماطب به مرور طرد میشن. مثلا سحر قریشی یه جور تغییر کرد که دقیقا بعد از اولین تجربه بازیگریش از همسرش طلاق گرفت و رفت سر و سراغ حاشیه سازی و فعالیت از این راه!

fWbpcuqP6z46

شبنم قلی خانی دائم السفر شده خارررجی و داخلی!

برخی از بازیگران هستند که خب سفر و تفریحات زیاد هم دارند و در پی گردش هستند. حال برخی خارج و برخی داخل! شبنم قلی خانی سال ها پیش در کشور های خارجی زندگی کرده اما حالا مدتی میشه که دائم در حال سفر به شهر های مختلف ایرانه.

البته کمتر بازیگری پیدا میشه که از شرایط مالی خوب نداشته باشه و اگر هم اینطوره همچون آقای رضا رویگری از سهل انگاری خودشون بوده! شبنم قلی خانی مارکوپلوی این روزهای سینما هستند که تنها برای مراسمات یه سُکسُکی هم در تهران دارند!

ijih

فعالیت غیر از بازیگری شبنم قلی خانی

قلی خانی از سال 2004 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. وی هم چنین بازیگری را به کودکان، برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. اکنون ایشان در آکادمی آبان مشغول تدریس بازیگری هستند.

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد سال 1356 و آبان ماهی می باشد. او ازدواج کرده و متاهل است. خانم قلی خانی درسال 1376 فعالیت هنری خودرا شروع کرد و فیلم مریم مقدس کـه محصول سال 1379 اسـت، نقطه شروع و استارت فعالیت حرفه ای او محسوب می شود.

شبنم+قلی+خانی (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی