|

تیپ لاکچری شبنم قلی خانی چه کوکتلی ازش ساخت همرو پکوند؛ با عمل تخیلیش شکل فرشته ها شد!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی رو میشه از هنمندای کم حاشیه ای دونست که البته جدیدا بلا شده و تصاویری متفاوت میگیره و منتشر میکنه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبنم قلی خانی رو همه ما می شناسیم. احتمال اینکه شبنم قلی خانی مِن جمله هنرمندانی باشه که مخالفاش 10 درصد باشن زیاده چرا که این بانوی دوست داشتنی کلا تو فاز حاشیه سازی و یا استایل های نامتعارف و گفتن حرف های یاوه و تبلیغات نه چندان جالب و.... خلاصه هر چیزی که مخاطب رو ناراحت کنه نیست. شبنم قلی خانی همیشه سعی داشته تا با استعداد و تلاشش به یه جایی برسه و واقعا هم همینطور بوده!

شبنم خانوم قلی خانی ابتدا کار خود را با تلویزیون شروع کرد و در جعبه جادویی هم فیلم و سریال های زیادی در کارنامه کاریش داره به طوری که مخاطب اگه میدید این بازیگر جوان در سریال ایکس حضور داره، قطع به یقین تماشاش میکرد، مگه اینکه اصلا اهل تلویزیون نباشه!!

شاید بگین اووو چقدر پیاز داغش رو زیاد کردی اما خب اگه نگاهی به چند سال اخیر و بازیگران و بازیاشون بی اندازیم می بینیم که بسیاری از چهره تا تقی به توقی خورده دیگه غرور سر تا پاشون رو فرا گرفته و یا در جنجالات عجیب دیده میشن و کمتر هنرمندی هستش که اینچنین و اینهمه سال به دور از حواشی مونده باشه.

شبنم+قلی+خانی

شبنم قلی خانی با این فیس زد نیوشا ضیغمی رو ترکوند!

شبنم قلی خانی با وجود اینکه گفتیم هیچگاه با هیچ چیزی خودش رو بولد نکرده و ساده رفته اومده اما هوادارای زیادی داره و بیش از یک میلیون و 600 هزار دنبال کننده، دوست دار خانوم خانوما هستند. 

شبنم قلی خانی از دسته بانوانی در این عرصه می باشد که چهره نچرالی داره و هنوز سمت و سوی کارای ژلی و تیغ دار و ... نرفته! مثلا نیوشا ضیغمی دیگه ته همه این هارو درآورده و هم زیر تیغ عمل زیبایی برای بینیش رفته اونم دو بار! هم ژل و بوتاکس و یکارایی برای ابرو و .... خلاصه اینکه همه کار کرده تا زیبایی حال حاضرش رو به دست بیاده که خب طبیعی نیست و به دید برخی از کاربران هم اصلا زیبا نشده فقط پفکی شده!!

146539053691508-irannaz-com

البته که همه اینها برمیگرده به سلیقه وخواست آدما که چی بخوان. از طرفی هم پیشرفت علم برای همین روزاست که اگه فردی چه خانوم و چه آقا، احساس ناراحتی نسبت به قسمتی از چهرشون دارند اون رو اصلاح کنند و یا کمی تغییر بدن اما دیگه اینهمه زیر و رو کردن فیس چندان جالب نیست و کمبود اعتماد به نفس شخص رو نشون میده.

Untitled

زندگی لاکچری از شبنم قلی خانی چی ساااخت! خانوم یوقت سختتون نشه!

شبنم قلی خانی از بازیگرای تحصیل کرده و لاکچری سینما محسوب میشه که مدتی برای زندگی به استرالیا رفته بود. البته خود شبنم خانوم دلیل این موضوع رو تحصیل در رشته کارگردانی بیان کرد، ولی بعدها متوجه شدیم که خانوم بازیگر تو استرالیا زندگی خیلی لاکچری رو شروع کرده و بعد از به دنیا اومدن بچه اش تصمیم گرفت به ایران برگرده!

این حرکتیه که بسیاری از بازیگران ما انجام میدن و حتی اگه همانند فربیا نادری و یا رامبد جوان در ایران هم زندگی کنند باز برای زایمان و به دنیا آوردن بچشون میرن اونور!

unknown_285927319_2672533522891004_3135042208570625426_n

بالاتر گفته بودیم که شبنم بانو اهل تغییرات عجیب و حاشیه نیست اما خب مگه میشه شما بازیگر باشید و با ده سال پیشتون فرق نکنید؟ از اون زمان به بعد هم تغییرات زیادی در چهره خانوم قلی خانی دیده شد که اغلب طرفداراش بخاطر از بین رفتن معصومیت صورت او گلایه های بسیاری کردند علاوه بر این پس از برگشت از استرالیا هم شبنم خانوم خیلی کم کار شدن و که این موضوع به گفته برخی کاربران فضای مجازی به خاطر زندگی بی دغدغه و مرفه خانوم بازیگر می باشد.

shabnamgholikhani_1644332920_2

وقتی وزارت ارشاد به شبنم قلی خانی گیر میده، جهت ارشاد!!

اما گفته بودیم که شبنم قلی خانی کلا تو نقش ها هم سادست اما خب شبنم خانوم نیز در کارنامه کاریش نقش منفی داشته که البته از نظر بسیاری از کاربران بازم بهش نمیومد اونقدرا بد باشه!

شبنم قلی خانی در سریال شبکه خانگی "مانکن" حضور داشت که با ظاهر و شخصیتی متفاوت و دیده نشده از شبنم دیده شد! اما اگه یادتون باشه این نقش و کاراکتر به سرانجام خاصی نرسید و انگاری بین زمین و هوا موند که خب خانوم بازیگر خودشون در مصاحبه ای دلیل این موضوع رو گیر دادنای ارشاد میگن! 

دیگه وااااقعا از شبنم قلی خانی انتظار نداشتیم که ایشونم وا رفت!

شبنم قلی خانی اما خیلی وقته که بازی ازش دیده نشده و خانوم بازیگر تو فازی جدید از زندگی خود به سر میبرند. شبنم خانوم قلی خانی در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیار زیادی دارد اما تو این چند وقته تصاویری از او منتشر و دیده میشه که کلا با قبل فرق کرده! حالا میگین چه فرقی؟ 

شبنم قلی خانی شرایط مالی بسیار خوبی دارد و از پولدارای سینماست به همین دلیل گشت و گذاراشم زیاده که خب نکته همینه که جدیدا یه جاهای خیلی لاکچری میره و عکساشم خیلی لاکچری طور شده!

در ادامه ویدیویی از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که در هتل اقامتی فول امکانات هستن و برای اینکه امتیاز این مرحله از کلاس گذاشتن رو از دست ندن تمام کمال نشون دادن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها