|

نگاه عاشقانه رونالدو به زن عرب پیش چشم جورجینیا؛ خانومش چه جولونی میده جلو سعودیااا

ronaldo and georgina in saudia shayanews

رونالدو که اخیرا به همراه شریک زندگی اش در ریاض ساکن شده است همچنان خبرساز بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیوستن کریستین رونالدو فوتبالیست مشهور و محبوب پرتغالی به تیم النصر عربستان اخیرا بسیار خبرساز شده است. این فوتبالیست شناخته شده با بستن قرار دادی کلان در تیم النصر بار دیگر رکوردی تازه زد. رونالدو با این قرارداد و قرارداد دیگری که برای تبدیل شدن به سفیر عربستان سعودی در جام جهانی ۲۰۳۰ میلادی بسته است، بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از پادشاهی سعودی می گیرد.

خانه و محل اقامت رونالدو

نقل مکان و سکونت رونالدو به همراه همسر و فرزندانش در ریاض خبر هایی را به دنبال داشته است. برای خیلی ها سوال برانگیز است که رونالدو و جورجیانا چگونه حاضر به ترک خانه خود شده اند. به نظر می رسد رونالدو برخلاف فوتبالیست هایی که در تیم های ایرانی قرار داد می بندند مایل بوده به همراه خانواده اش به ریاض بیاید.

اما زندگی در ریاض هیچ آسان به نظر نمی رسد. ریاض، پایتخت عربستان، گاهی دمایی بالاتر از 50 درجه را نیز تجربه می کند، طوفان های شن نیز در این منطقه به دفعات دیده می شود. با این وجود گویا پول و ثروت انگیزه خوبی برای این نقل مکان بوده است.

ریاض دارای محلات متعدد ثروتمند است که رونالدو و خانواده اش نیز در یکی از آن ها به نام آل محمدیه ساکن اند. شواهد حاکی از اقامت رونالدو در یک قصر لاکچری است. این قصر بیش از 550 میلیارد تومان ارزش دارد. محل اقامت این خانواده دارای فروشگاه اختصاصی، شهربازی، استخرهای شنا، دو زمین فوتبال، یک زمین بسکتبال، محوطه بولینگ و بیلیارد، 2 باشگاه با تمام امکانات بدنسازی و 3 رستوران است. ناگفته نماند که این خانه رویایی توسط یک تیم امنیتی 24 ساعته محافظت می شد.

خانه و زندگی رونالدو در ریاض

سر و وضع عجیب جورجیانا در عربستان

رونالدو که در سال ها گذشته با دختر های زیبای زیادی از جمله "نیه وس آلوارز" مدل و مجری 40 ساله اسپانیایی و "نیکول مینتی" نامزد سابق برلوسکونی(مالک باشگاه میلان) رابطه داشته، سر انجام با جورجیانا وارد رابطه شده است. جورجیانا رودریگز معشوقه و همخانه فعلی کریستین رونالدو، از او صاحب فرزند نیز می باشد. وی به واسطه فعالیتش در اینستاگرام و رابطه اش با رونالدو تبدیل به مدل و بلاگر با بیش از 10 میلیون نفر فالور شده است. این سوال ممکن است ذهن شما را نیز به خود مشغول کند که زندگی این مدل اسپانیایی از این پس در ریاض چگونه خواهد بود.

برخی شایعه های اخیر مبنی بر آن است که جورجیانا، به تازگی در عربستان محجبه شده است اما عکس های منتشر شده متعلق به مراسم گلوب ساکر سال ۲۰۱۹ در در دبی بوده که جورجینا با استایل عربی در کنار رونالد وارد این مراسم شده و شایعه محجبه شدن اش صحت نداشته است.

Georgina-Rodriguez-02022022-sportitalia.it_

اما بررسی ها نشون می ده جورجیانا نه تنها محجبه نشده، بلکه عکس های موجود نشان می دهند که تغییری در انتخاب لباس هایش نیز ایجاد نشده است و با همون مدلی که تو اروپا لباس می پوشید تو کشور سعودی ها هم هههمون جوری می گرده! 

لباس پوشیدن جورجیانا در عربستان

تاثیرات قوانین سخت گیرانه عربستان در زندگی مشترک رونالدو و جورجیانا

زندگی این دو در کشوری اسلامی مذهبی مانند عربستان شایعاتی را بر سر زبان ها انداخته است. از آنجا که عربستان کشوری سخت گیر در قوانین اسلامی و مسائل زنان است، آیا به این زوج اجازه زندگی در یک خانه داده شده است؟ به نظر می آید که عربستان با زیر پا گذاشتن قوانین برای سکونت رونالدو مشکلی ندارد.

البته عربستان سعودی پیش از این نیز تغییراتی در قوانین مربوط به همخانگی ایجاد کرده بود. قوانین جدید عربستان حاکی از آن است که زنان حتی زنان عربستان سعودی نیز قادر به اجاره اتاق در هتل های کشور هستند. زنان حتی زنان عربستان سعودی به تنهایی قادر به اجاره اتاق در هتل‌های این کشور هستند. برخی معنقدند این ها همه نشانی از تغییرات مثبت در این کشور مسلمان به جهت پیشرفت است. حال آن که حق اعطای گواهینامه به زنان و عدم پوشش موها در ملا عام نیز دیگذ به زنان داده شده است.

اما ماجرای خانومی که انگاری حسابی رفته رو مخ ججورجینا

سلبریتی ها و افراد معروف همه جا زیر ذره بین هستن و رفتارهاشون توسط صدها چشم و لنز رصد میشه و بنابراین حسابی باید مراقب باشن که دست از پا خطا نکن. این روز ها ویدیو ای نیز از مراسم معارفه رونالدو تو عربستان منتشر شده که نوع نگاه و حرکات صورتش نسبت به خانوم مجری حسابی اون هارو سوژه کرده!

در این ویدیو نگاه هایی جالب توجه از رونالدو به زن جوان کنفرانس خبری باشگاه النصر را می بینم. البته این نخستین مواجهه رونالدو با این خانوم جذاب عرب نبوده و حتی تو چمن ورزشگاه النصر که این خانوم رونالدو رو به هواداران معرفی کرد شیطنت و گره خوردن نگاهش با رونالدو و از اون ور چهره برافروخته جوجینیا توجه هارو به خودش جلب کرد!

IMG_20230112_113629_495

IMG_20230112_113629_613

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها