|

ویدا جوان زنِ پژژژی رو دریاب که چه ژیگولاسیونی راه انداخته با یه وجب روسری؛ بابا جذاااب

ویدا جوان از بازیگر های جذاب و دوست داشتنی است که با تیپ و استایل های خفنی که میزنه نشون داد برای درخشیدن نیازی به پونصد تا عمل زیبایی نیست.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ویدا جوان از بازیگر های دوست داشتنی و بی حاشیه ایست که تا حالا کارهای خوب تو کارنامه کاریش داشته اما غالبا خانوم رو با عنوان نامزد پژمان جمشیدی در سریال پژمان میشناسند، سریالی که اولین تجربه هنری آقای فوتبالیست بود و مثل بمب هم ترکید. ویدا خانوم تو این سریال یه نقش لوس و تو مخی داشت که از بس خوب اون رو ایفا می کرد همه عاشقش بودن و همین هم شد که هنوز که هنوزه همه ایشون رو با سریال پژمان به یاد میارن و خانوم به زنِ پژژژی معروفه اونم با همون مدل خاص و کِششش داری که خودش تو سریال پژمان رو صدا می کرد.

این روزها این طور که به نظر میاد خیلی از سلبریتی های خانوم تو عمل های زیبایی و بعد هم رخ گرفتن جلو دوربین حسابی با هم کورس گذاشتند حالا یک سری هاشون میان میگن آقا ما عمل کردیم یا فلان کار زیبایی رو انجام دادیم یا این که سفت و سخت همه چیز و انکار می کنن با این حال یک سری از خانوم های بازیگر و هنرمند هم هستند مثل ویدا جوان نازنین که نچرال بودن رو رسما تعریف کردن اما فکر نکنید که خانوم خانوما تو جذابی و خاص بودن در مقابل بقیه سلبریتی ها کم میاره، اتفاقا که ویدا جوان خیلی هم خوب کار خودش رو بلده و میدونه که چطور باید تو اینستاگرام و جلوی دوربین ظاهر بشه که یه دل رو نه بلکه صد دل رو هلاکش کنه. در ادامه نمونه ای از تصاویر خانوم جذاب رو با هم میبینیم که با یه وجب روسری یا به قول امروزی ها مینی اسکارف روی هر چی مدل و سلبریتی کم کرده.

ویدا جوانویدا جوان

ویدا جوان و تیپ های ژیگول پیگولش که خیلی نایسن

اصولا ویدا جوان از جمله هنرمند هایی است که حاشیه ای نداره و خیلی هم دلش نمی خواد که وارد حاشیه و حرف و حدیث بشه، برای همین هم خانوم سلبریتی اصلا دنبال تیپ و استایل های عجیب غریبی نیست که بشه از توشون حرف در آورد اما در عوض ویدا خانوم همیشه اوت فیت هایی رو انتخاب می کنه که در عین زیبا بودن رگه هایی از هنر و خاص بودن دارند که با روحیه تئاتری و هنرمندانش هم خیلی جور در میان. خلاصه کلام این که فکر نکنید ویدا خون از باقی سلبریتی ها کم میاره و نمی دونه که چطور باید استایل کنه تا سبک خاص خودش رو داشته باشه.

ویدا جوانویدا جوان

ویدا جوان و سنت شکنی ای که آقا رو به تِته پِته انداخت

به گزارش شایانیوز، اصولا تو همه جای دنیا این یک سنت و باور قدیمی است که آقایون باید از خانوم ها خواستگاری کنند و برعکس رخ دادن این موضوع اصلا کار جالبی نیست حالا این موضوع تو کشور ما نسبت به خیلی جاهای دیگه بیشتر مطرحه اما با این حال ویدا جوان نشون داد که همیشه هم سنت شکنی و جسور بودن بد نیست. بله همون طوری که احتمالا خودتون هم تا به حال حدس زدید ویدا جوان از جمله معدود خانوم هایی است که خودش پیش قدم شده و از همسرش خواستگاری کرده. حالا نکته جالب توجه ماجرا اینجاست که آقای همسر به قدری از این خواستگاری ذوق زده میشه و هول میکنه که در لحظه بدون هیچ وقت تلف کردنی جواب مثبت رو میده و این میشه که این زوج دوست داشتنی زندگی مشترکشون رو آغاز می کنند.

ویدا جوان

همسر ویدا جوان کیه که این طوری دل خانوم رو برده

حالا اگر براتون سوال شده که این آقا کیه که این طوری دل ویدا خانوم رو برده که ایشون از آقا خواستگاری کرده باید بگیم که همسر ویدا جوان آقای ایلا تهرانی است که یکی از بازیگر های حرفه ای و درجه یک تئاتر هستند. آغاز آشنایی این زوج دوست داشتنی هم بنا به گفته خود خانوم جوان بر می گرده به چندین سال پیش که ایشون به دعوت یکی از دوست هاش برای دوبله به استودیو ضبط صدای ایلا تهرانی میرود و همانجا نقطه آغاز عشق و علاقه آن دو است.

ویدا جوان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها